Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
it DO be hitting different 😭😭😭🖐️
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 31591" data-attributes="member: 34"><p>Huoh nyt alkaa alkoholi nousee sen verran päähän että ei enää mitään käryy mitä mun ees oli tarkotus tehdä mutta ei kai siin</p><p></p><p>Eihä siinä vittu</p><p></p><p>Miks mä näen tän kuvan:</p><p>[MEDIA=instagram]BNXZuGJgdft[/MEDIA]</p><p>Kaikki kolme siinä niin. Ihan mahtavaa.</p><p></p><p><em>WHY MUST WE ALL CONCEAL</em></p><p><em>WHAT WE THINK AND HOW WE FEEL</em></p><p><em>MUST THERE BE A SECRET ME</em></p><p><em>THAT IM FORCED TO HIDE</em></p><p><em>I WONT PRETEND THAT IM</em></p><p><em>SOMEONE ELSE FOR ALL TIME</em></p><p><em>AAAAAAAAAAAA</em></p><p>Sry toi biisi saa mut aina tunteisiin(🎶) ja nyt mä ajattelen pepeä</p><p></p><p>PEPE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 PLS 😔🖐️ SEIS.</p><p></p><p>mut siis mä näin oikeest unta timpasta mikä on taas ihan vitun järkyttävää :DDDDDDD Se oli vuel joku ihan vitu sairas. Siis literally se oli nii sairas uni oikeest. Emt en osaaa ees selittää sitä mut aaa kamalaa se oli niiku fever dream tai joku. Mut niiku emmä tiedä mitä täällä tapahtuu. Muistan ku heräsin siit sillee mitä vittua misä mä oon kuka mä oon mitä tapahtuu mitä kello on jne. Aaa oon lowkey humalas. EIH SPOTIFY, TIETENKIN, mikä muukaan sielt ois tullu ku same love, hei hei hei rauhottukaaaaaa ny vittu vähän. Ei tarvi koko ajan kiusata minuu. Ensin reflection sitte same love. Luovutan 🙌 pffffffffffffdfyhooihhhuu</p><p></p><p>Juuh. Tämä on kokemus.</p><p></p><p><em>And i can't change</em></p><p><em>Even if i tried</em></p><p><em>Even if i wanted to</em></p><p><em></em></p><p><em></em></p><p>Noin, noin, npin. Hshdhhdjfrj. Hgdsgujjl. Hahsjdjdjdjrjrkfkdkoe. I'm so weak.</p><p></p><p><em>UNDERNEATH ITS ALL THE SAME LOVE</em> OMG SO POWERFUL PLS mercy me</p><p></p><p>HHHHHHHHHHHHHH nää mun itsetunnon kohotus biisit on kyllä kamalia ku en pysty ikinä ikinä ikinä kuuntelemaan niitä normaalisti oon vaa sillee "PLS STOP NOW" esim same love, answer: love myself, becoming myself, reflection, how far i'll go, PLS STOP.</p><p></p><p>ALSO EN TYKKÄÄ SIITÄ ETTÄ the night we met on nykyään tähän paskaan liittyvä biisu. Niiku ok moi?????? Mut miks?????? Siis en tiiä vittu. Onkohabtää neljäs siideri ja mua oksettaa jo XDDDJDJRKRKRKRKR</p><p></p><p>hahahahahhhhhahhshhhhshs</p><p></p><p>Miks en oo yhtään yllättynyt siitä et oon nyt ihastunut mariin (ja poteen myös). Niiku tiesin et on mahollista et täst mari casest tulee jotain ja tiesin et on hyvinkin mahollista et täst pote casest tulee jotain. Emt mut tavallaan outoo mut sinällään arvasin tän kyllä huhuhuhhhh. Ihme vaan ettei hela psykoosit oo vielä tulilla.</p><p></p><p>Huh nyt pitää oikeet rauhottua oon kohtaihan umpikännissä. Nyt vittu. Chill.</p><p>OK IHAN KAMALAAA KUUNNELLA PAUL REYN THE MISSING PIECE. hirveetä vittu täs on kulunut aikaa ja rakastan edelleen samoja henkilöitä??????????? SEIS RAUHOTU! PLIIS. Siis tunnen kuinka asteittain tää kevät sekottaa enemmän ja enemmän ja enemmän mun päätä en voi usoa et oon rakastanu timppaa jo sellset öö emt yli 3kk ja hessua semoset yli 2kk.... Tässä siä vaan sekoillaan,,, ja tietysti PEPEN OLI PAKKO TULLA TAAS VITTUILEE PITKÄSTÄ AIKAA, mitä helvettiä oon miettinyt ennen tätä pepee kunnolla varmaan viimeks joskus EMT KAUAN SITTEN VARMAAN 2019 tai jotain paskaa.</p><p>OIKEETI VOIN IHAN TOSI HUONOSTI KODKS:</p><p>[URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/mhktDPbwxBPYLR5G7[/URL]</p><p></p><p>RAKAS hobi.. 😭😭😭😭❤️❤️❤️🖐️ älkääääääää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 31591, member: 34"] Huoh nyt alkaa alkoholi nousee sen verran päähän että ei enää mitään käryy mitä mun ees oli tarkotus tehdä mutta ei kai siin Eihä siinä vittu Miks mä näen tän kuvan: [MEDIA=instagram]BNXZuGJgdft[/MEDIA] Kaikki kolme siinä niin. Ihan mahtavaa. [I]WHY MUST WE ALL CONCEAL WHAT WE THINK AND HOW WE FEEL MUST THERE BE A SECRET ME THAT IM FORCED TO HIDE I WONT PRETEND THAT IM SOMEONE ELSE FOR ALL TIME AAAAAAAAAAAA[/I] Sry toi biisi saa mut aina tunteisiin(🎶) ja nyt mä ajattelen pepeä PEPE 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 PLS 😔🖐️ SEIS. mut siis mä näin oikeest unta timpasta mikä on taas ihan vitun järkyttävää :DDDDDDD Se oli vuel joku ihan vitu sairas. Siis literally se oli nii sairas uni oikeest. Emt en osaaa ees selittää sitä mut aaa kamalaa se oli niiku fever dream tai joku. Mut niiku emmä tiedä mitä täällä tapahtuu. Muistan ku heräsin siit sillee mitä vittua misä mä oon kuka mä oon mitä tapahtuu mitä kello on jne. Aaa oon lowkey humalas. EIH SPOTIFY, TIETENKIN, mikä muukaan sielt ois tullu ku same love, hei hei hei rauhottukaaaaaa ny vittu vähän. Ei tarvi koko ajan kiusata minuu. Ensin reflection sitte same love. Luovutan 🙌 pffffffffffffdfyhooihhhuu Juuh. Tämä on kokemus. [I]And i can't change Even if i tried Even if i wanted to [/I] Noin, noin, npin. Hshdhhdjfrj. Hgdsgujjl. Hahsjdjdjdjrjrkfkdkoe. I'm so weak. [I]UNDERNEATH ITS ALL THE SAME LOVE[/I] OMG SO POWERFUL PLS mercy me HHHHHHHHHHHHHH nää mun itsetunnon kohotus biisit on kyllä kamalia ku en pysty ikinä ikinä ikinä kuuntelemaan niitä normaalisti oon vaa sillee "PLS STOP NOW" esim same love, answer: love myself, becoming myself, reflection, how far i'll go, PLS STOP. ALSO EN TYKKÄÄ SIITÄ ETTÄ the night we met on nykyään tähän paskaan liittyvä biisu. Niiku ok moi?????? Mut miks?????? Siis en tiiä vittu. Onkohabtää neljäs siideri ja mua oksettaa jo XDDDJDJRKRKRKRKR hahahahahhhhhahhshhhhshs Miks en oo yhtään yllättynyt siitä et oon nyt ihastunut mariin (ja poteen myös). Niiku tiesin et on mahollista et täst mari casest tulee jotain ja tiesin et on hyvinkin mahollista et täst pote casest tulee jotain. Emt mut tavallaan outoo mut sinällään arvasin tän kyllä huhuhuhhhh. Ihme vaan ettei hela psykoosit oo vielä tulilla. Huh nyt pitää oikeet rauhottua oon kohtaihan umpikännissä. Nyt vittu. Chill. OK IHAN KAMALAAA KUUNNELLA PAUL REYN THE MISSING PIECE. hirveetä vittu täs on kulunut aikaa ja rakastan edelleen samoja henkilöitä??????????? SEIS RAUHOTU! PLIIS. Siis tunnen kuinka asteittain tää kevät sekottaa enemmän ja enemmän ja enemmän mun päätä en voi usoa et oon rakastanu timppaa jo sellset öö emt yli 3kk ja hessua semoset yli 2kk.... Tässä siä vaan sekoillaan,,, ja tietysti PEPEN OLI PAKKO TULLA TAAS VITTUILEE PITKÄSTÄ AIKAA, mitä helvettiä oon miettinyt ennen tätä pepee kunnolla varmaan viimeks joskus EMT KAUAN SITTEN VARMAAN 2019 tai jotain paskaa. OIKEETI VOIN IHAN TOSI HUONOSTI KODKS: [URL unfurl="true"]https://images.app.goo.gl/mhktDPbwxBPYLR5G7[/URL] RAKAS hobi.. 😭😭😭😭❤️❤️❤️🖐️ älkääääääää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
it DO be hitting different 😭😭😭🖐️
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja