Normal
Kyseessä siis lempinimi, jota yleensä käytetään miespuolisista henkilöistä, mutta koska se muistuttaa mun etunimeä melko paljon, ihmiset toisinaan nimittää sillä myös mua. Huvittavaa tässä muuten on se, että kun olin pieni ja joku kutsui mua kyseisellä nimellä, en tykännyt siitä, koska se oli pojan nimi. :DKuitenkin nykyään käytän sitä aika paljon esim. nimimerkkinä netissä. Ja näköjään oikeessa elämässä, jos joku sattuu nimittämään mua sillä, saatan jopa tuntea ...jonkin sorttista mielihyvää?Pistää miettimään...
Kyseessä siis lempinimi, jota yleensä käytetään miespuolisista henkilöistä, mutta koska se muistuttaa mun etunimeä melko paljon, ihmiset toisinaan nimittää sillä myös mua. Huvittavaa tässä muuten on se, että kun olin pieni ja joku kutsui mua kyseisellä nimellä, en tykännyt siitä, koska se oli pojan nimi. :D
Kuitenkin nykyään käytän sitä aika paljon esim. nimimerkkinä netissä. Ja näköjään oikeessa elämässä, jos joku sattuu nimittämään mua sillä, saatan jopa tuntea ...jonkin sorttista mielihyvää?
Pistää miettimään...