Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 227655" data-attributes="member: 34"><p>Tbh haluisin käyttää zalandol ainakin 706 euroo lol.......</p><p></p><p>En kummiskaa kehtaa käyttää enää eurookaa. Toi ykski musta paita niin periaatteessa mul on hyvin samanlainen mut ei IHAN samanlainen. Muistaakseni h&m:n se mun paita ja toi on tollanen läpinäkyvä myös kuten sekin mutta se on vaan napitettava ja se mun ei oo. Ja muutenkin vähän erilainen mut tosi samankaltainen. Mut haluun vaan kaikki vaatteet... Kirjaimellisesti estän itseäni ostamasta though koska en fyysisesti kehtaa enkä pysty. Siis edes euroakaan atm. Sen takia koska tilasin just äsken. Niin ei kykene eikä kehtaa. Ehkä sitten jos asuisin yksin ja hoitaisin asiani yksin eli menisin kaupalle kävellen yksin hakemaan niin sitten. Mutta joo. Ei siinä mitään. Harmittaa vaan housujen ainainen pitkä pituus... Aina pitää olla 28... Aina. Tai sit lyhentää. Muuten vaan laahaa maata ei mahda mitään. Se nähtiin nyt jo. Muuten tykkään niistä housuista. Paitsi se vyötärö kans. Paita istuu hyvin. Niinku yleensä. Housut on aina ongelma. Aina. Housut ja kengät. Hyi vittu vihaan.</p><p></p><p>Also en tiedä mitä toi lääke nyt meinaa. Viikon käyttäny. Jos se auttaa mua (ei vielä) niin sittenhän mun ei tarvitse stressata mistään poliklinikan wää wää jutuista. Vittuun terapianne. Fuck youuuuuuu</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 227655, member: 34"] Tbh haluisin käyttää zalandol ainakin 706 euroo lol....... En kummiskaa kehtaa käyttää enää eurookaa. Toi ykski musta paita niin periaatteessa mul on hyvin samanlainen mut ei IHAN samanlainen. Muistaakseni h&m:n se mun paita ja toi on tollanen läpinäkyvä myös kuten sekin mutta se on vaan napitettava ja se mun ei oo. Ja muutenkin vähän erilainen mut tosi samankaltainen. Mut haluun vaan kaikki vaatteet... Kirjaimellisesti estän itseäni ostamasta though koska en fyysisesti kehtaa enkä pysty. Siis edes euroakaan atm. Sen takia koska tilasin just äsken. Niin ei kykene eikä kehtaa. Ehkä sitten jos asuisin yksin ja hoitaisin asiani yksin eli menisin kaupalle kävellen yksin hakemaan niin sitten. Mutta joo. Ei siinä mitään. Harmittaa vaan housujen ainainen pitkä pituus... Aina pitää olla 28... Aina. Tai sit lyhentää. Muuten vaan laahaa maata ei mahda mitään. Se nähtiin nyt jo. Muuten tykkään niistä housuista. Paitsi se vyötärö kans. Paita istuu hyvin. Niinku yleensä. Housut on aina ongelma. Aina. Housut ja kengät. Hyi vittu vihaan. Also en tiedä mitä toi lääke nyt meinaa. Viikon käyttäny. Jos se auttaa mua (ei vielä) niin sittenhän mun ei tarvitse stressata mistään poliklinikan wää wää jutuista. Vittuun terapianne. Fuck youuuuuuu [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja