Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 227404" data-attributes="member: 34"><p>Ja mitä mun kohdalla nyt ainakin TÄLLÄ HETKELLÄ ON, niin omassa kotonani olen sentään ainakin turvassa, mutta osastolla en olisi, ja sinne en missään nimessä uskaltaisi mennäkään. Ja mulla on vielä se etu että en asu yksin, joten itsemurha on tavallaan (ehkä?) helpommin estettävissä. Kuitenkin äiti aika hyvin pystyy pitämään mut elossa varmaan jos sellaista olisi. Niin ja mikä mua silloin esti, niin varmaan juurikin se teknisen taidon puute, mikä oli silloin siinä hirttäytymisyrityksessä. Sitä en tiedä mikä mua esti loppupeleissä hyppäämästä parvekkeelta alas mutta jotenkin sekin tapahtui. On kuitenkin aika hullua että silloin ajattelin koko ajan parvekkeelta hyppäämistä, tai siis sillein periaatteessa suunnittelin sitä vaikken toteuttanutkaan, ja nyt sitten taas ihan eri meininki eli itsemurhaa en nykyään mieti kovinkaan suunnitelmallisesti edes pahimpina hetkinä. Miten se oikeesti toimii? En tiiä. Ei voi sanoa olon olevan LÄHELLÄKÄÄN hyvää, ja apua kaipaan edelleen kovasti, keskusteluaikaa polille ja toki niitä fyysisiäkin apuja kuten vaikka se helikobakteerin selvittäminen ja yms mutta jostain ihan oudosta syystä mun itsetuhoisuus on laskenut. Mä en edes tiedä mistä se johtuu. Brintellixistä? Tai sitten jostain muusta, mutta ainakin 7.7. lähtien kuin katkaisimesta kääntämällä mun itsetuhoisuus alkoi laskemaan jotenkin oudosti. Olo ei itsessään parantunut, vain itsetuhoisuus, yllättävän paljon. Jotain outoa tapahtui. Ja nyt mä pelkään että se tulee uudelleen ennemmin tai myöhemmin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 227404, member: 34"] Ja mitä mun kohdalla nyt ainakin TÄLLÄ HETKELLÄ ON, niin omassa kotonani olen sentään ainakin turvassa, mutta osastolla en olisi, ja sinne en missään nimessä uskaltaisi mennäkään. Ja mulla on vielä se etu että en asu yksin, joten itsemurha on tavallaan (ehkä?) helpommin estettävissä. Kuitenkin äiti aika hyvin pystyy pitämään mut elossa varmaan jos sellaista olisi. Niin ja mikä mua silloin esti, niin varmaan juurikin se teknisen taidon puute, mikä oli silloin siinä hirttäytymisyrityksessä. Sitä en tiedä mikä mua esti loppupeleissä hyppäämästä parvekkeelta alas mutta jotenkin sekin tapahtui. On kuitenkin aika hullua että silloin ajattelin koko ajan parvekkeelta hyppäämistä, tai siis sillein periaatteessa suunnittelin sitä vaikken toteuttanutkaan, ja nyt sitten taas ihan eri meininki eli itsemurhaa en nykyään mieti kovinkaan suunnitelmallisesti edes pahimpina hetkinä. Miten se oikeesti toimii? En tiiä. Ei voi sanoa olon olevan LÄHELLÄKÄÄN hyvää, ja apua kaipaan edelleen kovasti, keskusteluaikaa polille ja toki niitä fyysisiäkin apuja kuten vaikka se helikobakteerin selvittäminen ja yms mutta jostain ihan oudosta syystä mun itsetuhoisuus on laskenut. Mä en edes tiedä mistä se johtuu. Brintellixistä? Tai sitten jostain muusta, mutta ainakin 7.7. lähtien kuin katkaisimesta kääntämällä mun itsetuhoisuus alkoi laskemaan jotenkin oudosti. Olo ei itsessään parantunut, vain itsetuhoisuus, yllättävän paljon. Jotain outoa tapahtui. Ja nyt mä pelkään että se tulee uudelleen ennemmin tai myöhemmin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja