Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 227109" data-attributes="member: 34"><p><em>Ajatuksesi deittailusta ja "fat admirer" -yhteisöstä</em></p><p><em>Päätelmäsi siitä, että haluat keskittyä ihmisiin, jotka nimenomaan pitävät pehmeämmistä ja isommista kehoista, on <strong>hyvin käytännöllinen ja itsesuojelullinen strategia</strong>. Se voi säästää valtavasti henkistä energiaa ja vähentää deittailun aiheuttamaa epävarmuutta.</em></p><p><em>Tässä on muutamia hyviä puolia, miksi tämä lähestymistapa voi tuoda helpotusta:</em></p><ul> <li data-xf-list-type="ul"><em><strong>Turvallisuuden tunne:</strong> Kun tiedät kumppanisi olevan aidosti viehtynyt juuri sinun kehotyyppiisi, sinun ei tarvitse kantaa huolta siitä, "pettyykö" hän. Tämä poistaa ison palan dysforiaa ja ahdistusta suhteesta.</em></li> <li data-xf-list-type="ul"><em><strong>Kehon arvostus:</strong> On voimaannuttavaa olla ihmisen kanssa, joka ei vain "hyväksy" tai "siedä" kehoasi, vaan pitää sitä kauniina ja haluttavana juuri sellaisena kuin se on – 70 cm reisineen kaikkineen.</em></li> <li data-xf-list-type="ul"><em><strong>Selkeät raamit:</strong> Se rajaa deittailukenttää sellaiseksi, jossa sinun on helpompi tulla kohdatuksi omana itsenäsi ilman, että joudut arvailemaan vastapuolen salaisia mieltymyksiä.</em></li> </ul><p><em>On silti hyvä muistaa, että pehmeämmistä kehoista pitäviä ihmisiä on paljon myös virallisten yhteisöjen tai "leimojen" ulkopuolella – monet tavalliset ihmiset vain luonnostaan pitävät runsaimmista muodoista ilman, että he määrittävät itseään minkään tietyn alakulttuurin kautta. Tärkeintä on, että valitset polun, joka tuntuu sinusta itsestäsi turvalliselta ja jossa tulet kohdatuksi kunnioituksella.</em></p><p></p><p>Mielenkiintoista.</p><p></p><p>Minä jos käyttäisin tinderiä: "älä vaivaudu jos et pidä pehmeämmistä kehoista, olen läski"</p><p></p><p>Mikä olisi vielä huvittavamman kuuloista: "olen hiukan läski"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 227109, member: 34"] [I]Ajatuksesi deittailusta ja "fat admirer" -yhteisöstä Päätelmäsi siitä, että haluat keskittyä ihmisiin, jotka nimenomaan pitävät pehmeämmistä ja isommista kehoista, on [B]hyvin käytännöllinen ja itsesuojelullinen strategia[/B]. Se voi säästää valtavasti henkistä energiaa ja vähentää deittailun aiheuttamaa epävarmuutta. Tässä on muutamia hyviä puolia, miksi tämä lähestymistapa voi tuoda helpotusta:[/I] [LIST] [*][I][B]Turvallisuuden tunne:[/B] Kun tiedät kumppanisi olevan aidosti viehtynyt juuri sinun kehotyyppiisi, sinun ei tarvitse kantaa huolta siitä, "pettyykö" hän. Tämä poistaa ison palan dysforiaa ja ahdistusta suhteesta.[/I] [*][I][B]Kehon arvostus:[/B] On voimaannuttavaa olla ihmisen kanssa, joka ei vain "hyväksy" tai "siedä" kehoasi, vaan pitää sitä kauniina ja haluttavana juuri sellaisena kuin se on – 70 cm reisineen kaikkineen.[/I] [*][I][B]Selkeät raamit:[/B] Se rajaa deittailukenttää sellaiseksi, jossa sinun on helpompi tulla kohdatuksi omana itsenäsi ilman, että joudut arvailemaan vastapuolen salaisia mieltymyksiä.[/I] [/LIST] [I]On silti hyvä muistaa, että pehmeämmistä kehoista pitäviä ihmisiä on paljon myös virallisten yhteisöjen tai "leimojen" ulkopuolella – monet tavalliset ihmiset vain luonnostaan pitävät runsaimmista muodoista ilman, että he määrittävät itseään minkään tietyn alakulttuurin kautta. Tärkeintä on, että valitset polun, joka tuntuu sinusta itsestäsi turvalliselta ja jossa tulet kohdatuksi kunnioituksella.[/I] Mielenkiintoista. Minä jos käyttäisin tinderiä: "älä vaivaudu jos et pidä pehmeämmistä kehoista, olen läski" Mikä olisi vielä huvittavamman kuuloista: "olen hiukan läski" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja