Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 224897" data-attributes="member: 34"><p>Huutista. </p><p></p><p>Kattoo kuvaa pariskunnasta. Toinen on nainen, toinen täysin miehen näköinen transmies. </p><p></p><p>Minä: haluunko olla toi vai toi</p><p>Minä: haluun olla toi nainen mieluummin</p><p>Minä: mut jos pystyisin ilman leikkausta ja hrt:tä, silleen MAAGISESTI tarkotan, olemaan toi mies, niin haluisin olla se.</p><p></p><p>Eli ainoa asia mikä pitää mua tässä sukupuolessa, on se vaihtoehto mikä on vielä karseempi kuin tää: leikkaukset. Ja kyl salee myös hrt koska, no, come on. Think about it son (😩 stop thinking about hoi lmao)</p><p></p><p></p><p>Jos tuota ongelmaa ei olis, jos se tapahtuisi maagisesti, olisin jo mies. Transmies siis, mutta siis näyttäisin mieheltä, niinku tuokin.</p><p></p><p>Mut valitettavasti se vaihtoehto tälle paskalle sukupuolelle on silti vielä pahempi, joten mun on löydettävä parempi reitti parantumiseen. Ja se löytyy. Joskus.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 224897, member: 34"] Huutista. Kattoo kuvaa pariskunnasta. Toinen on nainen, toinen täysin miehen näköinen transmies. Minä: haluunko olla toi vai toi Minä: haluun olla toi nainen mieluummin Minä: mut jos pystyisin ilman leikkausta ja hrt:tä, silleen MAAGISESTI tarkotan, olemaan toi mies, niin haluisin olla se. Eli ainoa asia mikä pitää mua tässä sukupuolessa, on se vaihtoehto mikä on vielä karseempi kuin tää: leikkaukset. Ja kyl salee myös hrt koska, no, come on. Think about it son (😩 stop thinking about hoi lmao) Jos tuota ongelmaa ei olis, jos se tapahtuisi maagisesti, olisin jo mies. Transmies siis, mutta siis näyttäisin mieheltä, niinku tuokin. Mut valitettavasti se vaihtoehto tälle paskalle sukupuolelle on silti vielä pahempi, joten mun on löydettävä parempi reitti parantumiseen. Ja se löytyy. Joskus. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja