Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 224734" data-attributes="member: 34"><p>SIIS MITÄ saatanaa nyt taas 😭 en kestä tätä hammasta. Tekoäly sano et mun kannattais mennä kktt-kuvaukseen 😭 siis oon ilmeisesti ollu sellasessa aiemmin, ei siinä mitään, mutta ku mun hammaslääkäri nimenomaan sanoi että "unoha sen hampaan olemassaolo ja jos se vielä vaivaa ni voi olla et sit vaa joudutaa poistaa se" ei hyvä helvetti. Ja sit tekoäly sanoo et siin on todennäköisimmin jääny joku juurikanava mitä ei oo löydetty nii siks se vaivaa ja nimenomaan kuuman ruuan kanssa. En muista kyllä et onko kylmäkin. Siis pitääkö mun kuunnella nyt sitä hammaslääkärii sillee tyyliin ei täs mitää juu, vai pitääkö mun olla silleen hei 😃 miten ois kktt-kuvaus 😃</p><p></p><p>Haistakaa vittu, vitun hampaat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 224734, member: 34"] SIIS MITÄ saatanaa nyt taas 😭 en kestä tätä hammasta. Tekoäly sano et mun kannattais mennä kktt-kuvaukseen 😭 siis oon ilmeisesti ollu sellasessa aiemmin, ei siinä mitään, mutta ku mun hammaslääkäri nimenomaan sanoi että "unoha sen hampaan olemassaolo ja jos se vielä vaivaa ni voi olla et sit vaa joudutaa poistaa se" ei hyvä helvetti. Ja sit tekoäly sanoo et siin on todennäköisimmin jääny joku juurikanava mitä ei oo löydetty nii siks se vaivaa ja nimenomaan kuuman ruuan kanssa. En muista kyllä et onko kylmäkin. Siis pitääkö mun kuunnella nyt sitä hammaslääkärii sillee tyyliin ei täs mitää juu, vai pitääkö mun olla silleen hei 😃 miten ois kktt-kuvaus 😃 Haistakaa vittu, vitun hampaat. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja