Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 224304" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]_QI5xjh7D30[/MEDIA]</p><p></p><p>Toisaalta huutista kun nykyään tästä tulee lapsuusmuistot mieleen kun sillon kerran katoin tätä, tai jotain noist roly park stageista, ja sitten ajattelin sitä habbo hotel/harmaa huppari hommaa ja sitä kuinka katoin sinne pikkukeittiöön ja ajattelin sitä poikaystävä juttua. En tiiä miks just toi biisi mut se yhdisty sit tohon muistoon tai siihen keittiöön koska mietin sitä niin intensiivisesti sillon. Ja olin sillee vauuuu miten voi olla et sain sen etiäisen myunghoonista siis LAPSENA.</p><p></p><p>SIIS oon edelleen vakuuttunut siitä että se huppari oli liila ja samanlainen kun sen kylläkin t-paita siinä yhdessä videossa. Siis se näytti siltä. Ei tietenkään ihan, mä muistan ettei se ollu ihan samanlainen mutta tarpeeks samannäkönen tarkoittaakseen ehkä sitä. En tiedä ketä muutakaan se tarkoittais? + Tietenkin siihen yhdistettynä 2018 ja muut. Mut sit se huppari naulakossa oli harmaa mut luulin sen liittyvän caseen mutta ehkä se ei liittynykää koska enpä oo senkää tyypin kaa seurustellu since then :D no en oo kyllä myunghooninkaa. Ainakaa viel.</p><p></p><p>Anyways complicated mut toi biisi ny yhistyy siihen paikkaan ja muistoon D;</p><p></p><p>and i miss my old school..</p><p></p><p>And..... Well.....</p><p></p><p>Noita tapahtumia on ainakin 6.</p><p></p><p>1. 2018 juttu entises koulus</p><p>2. Se huppari homma</p><p>3. Nrj (radio) siis se homma ja tääkin oli varmaan sata vuotta sitten joka tapauksessa ennen 2018 ainaki</p><p>4. Your call homma mun toisel entisel koulul</p><p>5. 9.9.2024 se thumbnail with the pink clothes 🙂 se on niin söpö siin lmao ja tona päivänä tiesin et jtn tapahtuu siit</p><p>6. Antonion hautajaisvidi thumbnail joka oli kans kauan sitten tiesin sen liittyvän johonki, en tiedä muistinko 2018 juttua edes silloin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 224304, member: 34"] [MEDIA=youtube]_QI5xjh7D30[/MEDIA] Toisaalta huutista kun nykyään tästä tulee lapsuusmuistot mieleen kun sillon kerran katoin tätä, tai jotain noist roly park stageista, ja sitten ajattelin sitä habbo hotel/harmaa huppari hommaa ja sitä kuinka katoin sinne pikkukeittiöön ja ajattelin sitä poikaystävä juttua. En tiiä miks just toi biisi mut se yhdisty sit tohon muistoon tai siihen keittiöön koska mietin sitä niin intensiivisesti sillon. Ja olin sillee vauuuu miten voi olla et sain sen etiäisen myunghoonista siis LAPSENA. SIIS oon edelleen vakuuttunut siitä että se huppari oli liila ja samanlainen kun sen kylläkin t-paita siinä yhdessä videossa. Siis se näytti siltä. Ei tietenkään ihan, mä muistan ettei se ollu ihan samanlainen mutta tarpeeks samannäkönen tarkoittaakseen ehkä sitä. En tiedä ketä muutakaan se tarkoittais? + Tietenkin siihen yhdistettynä 2018 ja muut. Mut sit se huppari naulakossa oli harmaa mut luulin sen liittyvän caseen mutta ehkä se ei liittynykää koska enpä oo senkää tyypin kaa seurustellu since then :D no en oo kyllä myunghooninkaa. Ainakaa viel. Anyways complicated mut toi biisi ny yhistyy siihen paikkaan ja muistoon D; and i miss my old school.. And..... Well..... Noita tapahtumia on ainakin 6. 1. 2018 juttu entises koulus 2. Se huppari homma 3. Nrj (radio) siis se homma ja tääkin oli varmaan sata vuotta sitten joka tapauksessa ennen 2018 ainaki 4. Your call homma mun toisel entisel koulul 5. 9.9.2024 se thumbnail with the pink clothes 🙂 se on niin söpö siin lmao ja tona päivänä tiesin et jtn tapahtuu siit 6. Antonion hautajaisvidi thumbnail joka oli kans kauan sitten tiesin sen liittyvän johonki, en tiedä muistinko 2018 juttua edes silloin [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja