Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 222247" data-attributes="member: 34"><p>Sillon kun oli Eunkwang (alkuajat, tarkoitan) niin mul ei ollu tämmöstä samalla tavalla. Ei todellakaan ollut joten aika outoa. Koska muistan kuinka huolettomasti luin ficcejä (ja niitä yuto ficcejäkin juuri ennen kuin Eunkwang alkoi) eikä mulla tullu siinä kohtaa mitään ongelmaa jostain tisseistä tai pillusta ❔❔❔❔❔ joten mitä????????????? Muistaisin jos ois sillon tullu. Mut se alkoi olemaan ongelma varmaan sit vuoden 2023 aikana jossain vaiheessa, ainakin tissit. Tosin 2022, ennen eunkwangia, se oli joskus öööö huhti-toukokuussa oletan, kuitenkin selvästi ennen eunkwangia, niin olin jossain terapiajutussa ja se tyyppi sano jotain kun sanoin jotain jostain lääppimisjutuista niin sitten se terapeutti tai se sanoi jotain "se liittyy niin vahvasti naiseuteen" tai ei ihan noin mut tohon tyyliin, ja en sanonu näin muistaakseni mut mielessäni heti olin että "..... Yyhhhh yäk" tosin en samalla tavalla kun nykyään, en yhtä vakavasti. Mutta silti. Mut toi oli just sitä aikaa kun olin aloittanut dysforian treenaamisen silloin jo 2020 koska mut aivopestiin jotenkin lgbt-liikkeen toimesta koska aloin ocd:n takia kyseenalaistaa sukupuoltani v.2020. sitä paitsi sen vakavuus ei ollu lähelläkään nykyistä silloin ja silti mulla tuli niitä outoja dysforia hetkiä. Mä oon VARMA että mä en oo sisäsyntyisesti mitenkään transsukupuolinen. Enkä mä edes tiedä mistä mä sen tiedän mut jotenkin mä vaan sen tiedän.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 222247, member: 34"] Sillon kun oli Eunkwang (alkuajat, tarkoitan) niin mul ei ollu tämmöstä samalla tavalla. Ei todellakaan ollut joten aika outoa. Koska muistan kuinka huolettomasti luin ficcejä (ja niitä yuto ficcejäkin juuri ennen kuin Eunkwang alkoi) eikä mulla tullu siinä kohtaa mitään ongelmaa jostain tisseistä tai pillusta ❔❔❔❔❔ joten mitä????????????? Muistaisin jos ois sillon tullu. Mut se alkoi olemaan ongelma varmaan sit vuoden 2023 aikana jossain vaiheessa, ainakin tissit. Tosin 2022, ennen eunkwangia, se oli joskus öööö huhti-toukokuussa oletan, kuitenkin selvästi ennen eunkwangia, niin olin jossain terapiajutussa ja se tyyppi sano jotain kun sanoin jotain jostain lääppimisjutuista niin sitten se terapeutti tai se sanoi jotain "se liittyy niin vahvasti naiseuteen" tai ei ihan noin mut tohon tyyliin, ja en sanonu näin muistaakseni mut mielessäni heti olin että "..... Yyhhhh yäk" tosin en samalla tavalla kun nykyään, en yhtä vakavasti. Mutta silti. Mut toi oli just sitä aikaa kun olin aloittanut dysforian treenaamisen silloin jo 2020 koska mut aivopestiin jotenkin lgbt-liikkeen toimesta koska aloin ocd:n takia kyseenalaistaa sukupuoltani v.2020. sitä paitsi sen vakavuus ei ollu lähelläkään nykyistä silloin ja silti mulla tuli niitä outoja dysforia hetkiä. Mä oon VARMA että mä en oo sisäsyntyisesti mitenkään transsukupuolinen. Enkä mä edes tiedä mistä mä sen tiedän mut jotenkin mä vaan sen tiedän. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja