Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 221341" data-attributes="member: 34"><p>"Or that he got, you know, help. No deaths then"</p><p></p><p>Can i laugh :D HELP :D siis. HELP is surely gonna do it, yes. Jos edes MUN ongelmia ei saada katoamaan vuosissa, niin luuletko OIKEESTI et jonku sarjamurhaajan saa autettua sellaseks ettei se murhaa :D älä nyt vittu naurata 😂 hieman ruusuinen kuva hoidoista</p><p></p><p>Joo. Jos ei edes pakko-oireista häiriötä saada hoidettua, niin varmasti me saadaan muutettua tämmönen sekopää nekrofiili kannibaali sarjamurhaaja.</p><p></p><p>Älä vittu viitti :DDDDDDDDDDDDDDDD mä TODELLA uskon että jos Jeffrey Dahmer ois saanu APUA niin se ei ois muuttunu siitä yhtään ja ne murhat ois tapahtunu :D</p><p></p><p>Voi nyt vittu jotkut ihmiset on "vähän" yksinkertaisia</p><p></p><p>Help :D like, help. Yes help is gonna help surely. That help didn't even help ME. and i dont even plan a murdering spree! :D of course help is gonna help someone who wants to kill people! Kokeillaanko seuraavien sekopäiden kanssa? Siitä vaan kokeilkaa auttaa sellasia jotka haluaa murhata ihmisiä :D katotaan tulokset. Varmana auttaa kun edes mua ei oo pystytty auttaa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 221341, member: 34"] "Or that he got, you know, help. No deaths then" Can i laugh :D HELP :D siis. HELP is surely gonna do it, yes. Jos edes MUN ongelmia ei saada katoamaan vuosissa, niin luuletko OIKEESTI et jonku sarjamurhaajan saa autettua sellaseks ettei se murhaa :D älä nyt vittu naurata 😂 hieman ruusuinen kuva hoidoista Joo. Jos ei edes pakko-oireista häiriötä saada hoidettua, niin varmasti me saadaan muutettua tämmönen sekopää nekrofiili kannibaali sarjamurhaaja. Älä vittu viitti :DDDDDDDDDDDDDDDD mä TODELLA uskon että jos Jeffrey Dahmer ois saanu APUA niin se ei ois muuttunu siitä yhtään ja ne murhat ois tapahtunu :D Voi nyt vittu jotkut ihmiset on "vähän" yksinkertaisia Help :D like, help. Yes help is gonna help surely. That help didn't even help ME. and i dont even plan a murdering spree! :D of course help is gonna help someone who wants to kill people! Kokeillaanko seuraavien sekopäiden kanssa? Siitä vaan kokeilkaa auttaa sellasia jotka haluaa murhata ihmisiä :D katotaan tulokset. Varmana auttaa kun edes mua ei oo pystytty auttaa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja