Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 220009" data-attributes="member: 34"><p>"Nyt vkonloppua päätin , että helvetti , ei kukaan tässä maassa , jossa sairaita ei hoideta , minua vankilaankaan pistä siitä , että otan joka ilta 1/4 , että saan edes kesästä nauttia enkä tunne pelkoa , itkua kurkussa , ahdistusta tmv. Kysykööt lääkärit mitä tahansa tai sanokoot , mutta olen myös ihminen, jolla on tunteet ja haluan edes jonkinlaisen elämän arvoisen elämän."</p><p></p><p>Miten jollain voi oikeasti auttaa opamox 😂😂😂 herra jestas ei voi ymmärtää </p><p></p><p>Ite en oo mitenkään koukus kun se tuskin edes auttaa ja yleensä tulee otettuakin vaan sillon jos äiti ehottaa</p><p></p><p>"Otaksä sen opamoxin"</p><p>"No ei se auta mut voin mä ottaa"</p><p></p><p>Lol se sitä enemmän mulle tyrkyttää</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 220009, member: 34"] "Nyt vkonloppua päätin , että helvetti , ei kukaan tässä maassa , jossa sairaita ei hoideta , minua vankilaankaan pistä siitä , että otan joka ilta 1/4 , että saan edes kesästä nauttia enkä tunne pelkoa , itkua kurkussa , ahdistusta tmv. Kysykööt lääkärit mitä tahansa tai sanokoot , mutta olen myös ihminen, jolla on tunteet ja haluan edes jonkinlaisen elämän arvoisen elämän." Miten jollain voi oikeasti auttaa opamox 😂😂😂 herra jestas ei voi ymmärtää Ite en oo mitenkään koukus kun se tuskin edes auttaa ja yleensä tulee otettuakin vaan sillon jos äiti ehottaa "Otaksä sen opamoxin" "No ei se auta mut voin mä ottaa" Lol se sitä enemmän mulle tyrkyttää [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Ylös
Pohja