Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 219934" data-attributes="member: 34"><p>Joo anteeks mitä </p><p></p><p>"Jos teet ilmoituksen omalla nimelläsi, huolen kohteena olevalla henkilöllä on pääsääntöisesti oikeus saada tietää kuka ilmoituksen on tehnyt"</p><p></p><p>No eihän. Sossu sano mulle et mä en edes sais kertoa sulle kuka tän on tehnyt. Et mä en joka tapauksessa ois saanu tietää kuka sen on tehnyt. Niin se mulle sanoi. Joten toi on joko paskaa tai sit se sossu puhu mulle paskaa. Mulla nimenomaan EI ollut oikeutta tietää kuka sen on tehnyt. :D joten mitä vittuu nyt taas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 219934, member: 34"] Joo anteeks mitä "Jos teet ilmoituksen omalla nimelläsi, huolen kohteena olevalla henkilöllä on pääsääntöisesti oikeus saada tietää kuka ilmoituksen on tehnyt" No eihän. Sossu sano mulle et mä en edes sais kertoa sulle kuka tän on tehnyt. Et mä en joka tapauksessa ois saanu tietää kuka sen on tehnyt. Niin se mulle sanoi. Joten toi on joko paskaa tai sit se sossu puhu mulle paskaa. Mulla nimenomaan EI ollut oikeutta tietää kuka sen on tehnyt. :D joten mitä vittuu nyt taas. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Ylös
Pohja