Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 219306" data-attributes="member: 34"><p>Mä en tiedä mitään muuta kun sen että mä en saa sitä pois, ajattelen sitä koko ajan, oon koko ajan sitä mieltä että se on niin maailman suurin rakkaus mulle ja voi vittu onko pakko.</p><p></p><p>Liikaa.</p><p></p><p>Mut ei sillä ettei tätä ois tapahtunut jo sillon aiemmin. Vittu en tiiä mut miten tän pukis sanoiks. Sellanen tunne että se on ........ Ööööö..... No koska se on myunghoon. Niin se on erilainen kun muut (muka). Ai eri asia ku hoi 🤡 mut siis tietenkin koska jokainen ihminen on ihan oma tapauksensa. Mut se että tää ei mikään kevyt rakastuminen oo vaan mä tiedän et mä..... Mä en sitä unohda ikinä. Itkettää pelkästään sen takia miten paljon voi jotain ihmistä rakastaa. (Onko kaikki kotona) Mut joo nyt tää käy järkeen et miks sellane juttu tapahtui 8 vuotta sitte. Siit tuliki elämäni isoimpia rakkauksia koskaan. Sillo en vaa tuntenu sitä ihan vielä samalla tavalla sitä tunnetta vaikka tiesinkin (jostain syystä) että tuun seurustelee sen kanssa. Enkä vieläkään ymmärrä mistä sen tiesin. Tai sit se ei pidä paikkaansa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 219306, member: 34"] Mä en tiedä mitään muuta kun sen että mä en saa sitä pois, ajattelen sitä koko ajan, oon koko ajan sitä mieltä että se on niin maailman suurin rakkaus mulle ja voi vittu onko pakko. Liikaa. Mut ei sillä ettei tätä ois tapahtunut jo sillon aiemmin. Vittu en tiiä mut miten tän pukis sanoiks. Sellanen tunne että se on ........ Ööööö..... No koska se on myunghoon. Niin se on erilainen kun muut (muka). Ai eri asia ku hoi 🤡 mut siis tietenkin koska jokainen ihminen on ihan oma tapauksensa. Mut se että tää ei mikään kevyt rakastuminen oo vaan mä tiedän et mä..... Mä en sitä unohda ikinä. Itkettää pelkästään sen takia miten paljon voi jotain ihmistä rakastaa. (Onko kaikki kotona) Mut joo nyt tää käy järkeen et miks sellane juttu tapahtui 8 vuotta sitte. Siit tuliki elämäni isoimpia rakkauksia koskaan. Sillo en vaa tuntenu sitä ihan vielä samalla tavalla sitä tunnetta vaikka tiesinkin (jostain syystä) että tuun seurustelee sen kanssa. Enkä vieläkään ymmärrä mistä sen tiesin. Tai sit se ei pidä paikkaansa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja