Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 215633" data-attributes="member: 34"><p>Outoo et mul tuli äsken kans sellanen: mut miks oisin rakastunu mieheen???? :DDDD ÖÖÖÖÖ, no emmä tiiä, sinähän oot se tyyppi joka puhuu ennemminkin siit ettei naisiin voi rakastua niin... :DD kai nyt ennemmin mieheen? Tuli vain outo olo mutta voiha se johtua siitä ku oon niin maskuliininen, että ihmettelen että eikö mun luulisi olevan lesbo. Oon siis tosi maskuliininen. En tarpeeksi tietenkään jos multa kysytään, mut kuitenkin oon. Niin ehkä siit tulee sellanen olo jotenkin että no kui ihmeessä en oo lesbo. Tai sillee outoa että masc nainen pitää miehistä.</p><p></p><p>Tai voi se johtuu jostai muustaki, äsken vaan tuli sellanen et mut miks oisin rakastunu mieheen. No ööm en tiiä kuule mut näköjään oot??????</p><p></p><p>Sillee mitä voin sanoa?? </p><p></p><p>Tbh oon kyl maskuliininen omasta mielestäni sekä luonteelta että ulkonäöltä, mutta kummassakaan en tarpeeksi. Ja no tarpeeksi olisi tietenkin vain: olla mies.</p><p></p><p>(Silti en vieläkään näe mitään trans-identiteettiä omanani. Vierastan sitä kuin ruttoa. En näe itseäni vain sellaisena, en oo koskaan oikein ihan kunnolla kunnolla nähnyt. Mulle aina, ihan lapsesta lähtien yksinkertaisin ja luonnollisin ja helpoin tapa hahmottaa sukupuolta on sen kautta mikä se oikeesti on, eli en oo koskaan nähny itteäni OIKEASTI KUNNOLLA transsukupuolisena, tavallaa en oikein edes muunsukupuolisena.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 215633, member: 34"] Outoo et mul tuli äsken kans sellanen: mut miks oisin rakastunu mieheen???? :DDDD ÖÖÖÖÖ, no emmä tiiä, sinähän oot se tyyppi joka puhuu ennemminkin siit ettei naisiin voi rakastua niin... :DD kai nyt ennemmin mieheen? Tuli vain outo olo mutta voiha se johtua siitä ku oon niin maskuliininen, että ihmettelen että eikö mun luulisi olevan lesbo. Oon siis tosi maskuliininen. En tarpeeksi tietenkään jos multa kysytään, mut kuitenkin oon. Niin ehkä siit tulee sellanen olo jotenkin että no kui ihmeessä en oo lesbo. Tai sillee outoa että masc nainen pitää miehistä. Tai voi se johtuu jostai muustaki, äsken vaan tuli sellanen et mut miks oisin rakastunu mieheen. No ööm en tiiä kuule mut näköjään oot?????? Sillee mitä voin sanoa?? Tbh oon kyl maskuliininen omasta mielestäni sekä luonteelta että ulkonäöltä, mutta kummassakaan en tarpeeksi. Ja no tarpeeksi olisi tietenkin vain: olla mies. (Silti en vieläkään näe mitään trans-identiteettiä omanani. Vierastan sitä kuin ruttoa. En näe itseäni vain sellaisena, en oo koskaan oikein ihan kunnolla kunnolla nähnyt. Mulle aina, ihan lapsesta lähtien yksinkertaisin ja luonnollisin ja helpoin tapa hahmottaa sukupuolta on sen kautta mikä se oikeesti on, eli en oo koskaan nähny itteäni OIKEASTI KUNNOLLA transsukupuolisena, tavallaa en oikein edes muunsukupuolisena.) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja