Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 215630" data-attributes="member: 34"><p>EI HERRANVITUNJUMALA mitä muistin</p><p></p><p>Nyt saattaa ol että muistan ihan omiani, mutta tos äsken kun laitoin puhelimen lataukseen niin kun näin sen jatkojohdon niin mulle yhtäkkiä tuli kauhee deja vu ja muistin yhen unen minkä oon OIKEESTIKIN nähny, et se oli kyl totta mut tää osa SAATTAA olla höpöä tai sitte ei: eli muistin IHAN ku siinä unessa olis ollu myunghoon ENNEN kun tiesin sitä. Tai totta kai olin siinä vaiheessa tienny sen koska periaatteessa tiesin sen jo 2018. Mut silleen, enkä tiedä oliko tää ennen lokakuuta vai jälkeen, en tiedä milloin, mutta ainakin se oli ennen tätä keissiä nyt. Koska se oli mun mielestä siis ihan kun se olis ollu myunghoon, mut nuorempana versiona ja ENNEN KUN tiesin oikeastaan kunnolla millanen se oli nuorena. Olin ihan tosi tosi tosi vähän nähny siinä vaiheessa materiaalia siit nuorempana et mul ei ollu kunnon käsitystä silti siitä, jos olin nähny jotain ihan tosi vähän. Et mul ei jotenkin ollu käsitystä siitä kunnolla. Tai sit voi jopa olla et tää uni oli ennen lokakuuta jolloin mulla ei varsinkaan ollu mitään konseptia tietenkään siitä. Huoh. Muistin vaan yhtäkkiä sen tietyn unen (unohdin sen jo) ja sit olin et ei jumalauta, eikös se joku tyyppi siinä ollu ihan ku hooni nuorempana?????? Aivan helvetin järkyttävä flash. En mä kestä. Aivan kauheeta. Voi olla et muistan jotain höpöä mut vittu oikeesti. Toi oli niin järkyttävää. En nyt tällä hetkellä enää edes muista kunnolla sitä unta, se oli niin nopee välähdys missä muistin sen mut ei jumalauta. Sit olin vaa yhtäkkiä et ei vittu eikse ollu ihan ku hooni???? Ja nimenomaan silleen etten ois tienny siit viel kunnol millane se oli nuoren mut se oli nimenomaan nuorempi versio. Mut en mä tiedä. Voi olla höpö höpöö. Huhh. Järkyttävä uni silti. Enkä kuollaksenikaan enää osaa sanoa mitä siinä tapahtui oli niin nopee välähdys etten tiedä kyllä.</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Toinenkin yhtä hämärä muisto: mul on jonku aikaa ollu sellane muisto et oisin hyvin pienenä, alle 7v, saanu kans jonkun ihme flash, siis tää ei oo se habbo jutska vaan aikasempi tai jtn, jostai pojast sit olin et ihan ku se ois näyttänyt siltä though niinku joku era, just se about mikä, 2004-2006 era tai jossain siinä main, mut en tiedä. Vuosi on ollu sillon.. 2004 tai aiemmin varmaan sillon. Et mä en tiiä. Tää voi olla täyttä valetta kans. Mut ihan ku joku flash joka tapauksessa ois ollu sillon. Jotain mä ajattelin mut.. niin. En pysty oikein luottaa muistoihini tavallaan. En oikein edes uusiin muistoihin saati vanhoihin. Mut..... Voi olla et tällänen tapahtui 🤡 jotenkin mul on vaan se kuva siitä siltä ajalta että oisin sitä ajatellu, nimenomaan alle 7v, ja just se tietty era, mutta. Ehkä oon väärässä. JOTAIN poikaa mä kyllä ajattelin. Jotain mysteeripoikaa mun mielestä. Ja nyt tää on tosi dysforista (miks??) mut niin.</p><p></p><p>Heh heh. "Now i found you my mysterious boy" 🎶 öömm juu.</p><p></p><p>Hate memories. Or fake memories. Whether real or fake i hate them still.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 215630, member: 34"] EI HERRANVITUNJUMALA mitä muistin Nyt saattaa ol että muistan ihan omiani, mutta tos äsken kun laitoin puhelimen lataukseen niin kun näin sen jatkojohdon niin mulle yhtäkkiä tuli kauhee deja vu ja muistin yhen unen minkä oon OIKEESTIKIN nähny, et se oli kyl totta mut tää osa SAATTAA olla höpöä tai sitte ei: eli muistin IHAN ku siinä unessa olis ollu myunghoon ENNEN kun tiesin sitä. Tai totta kai olin siinä vaiheessa tienny sen koska periaatteessa tiesin sen jo 2018. Mut silleen, enkä tiedä oliko tää ennen lokakuuta vai jälkeen, en tiedä milloin, mutta ainakin se oli ennen tätä keissiä nyt. Koska se oli mun mielestä siis ihan kun se olis ollu myunghoon, mut nuorempana versiona ja ENNEN KUN tiesin oikeastaan kunnolla millanen se oli nuorena. Olin ihan tosi tosi tosi vähän nähny siinä vaiheessa materiaalia siit nuorempana et mul ei ollu kunnon käsitystä silti siitä, jos olin nähny jotain ihan tosi vähän. Et mul ei jotenkin ollu käsitystä siitä kunnolla. Tai sit voi jopa olla et tää uni oli ennen lokakuuta jolloin mulla ei varsinkaan ollu mitään konseptia tietenkään siitä. Huoh. Muistin vaan yhtäkkiä sen tietyn unen (unohdin sen jo) ja sit olin et ei jumalauta, eikös se joku tyyppi siinä ollu ihan ku hooni nuorempana?????? Aivan helvetin järkyttävä flash. En mä kestä. Aivan kauheeta. Voi olla et muistan jotain höpöä mut vittu oikeesti. Toi oli niin järkyttävää. En nyt tällä hetkellä enää edes muista kunnolla sitä unta, se oli niin nopee välähdys missä muistin sen mut ei jumalauta. Sit olin vaa yhtäkkiä et ei vittu eikse ollu ihan ku hooni???? Ja nimenomaan silleen etten ois tienny siit viel kunnol millane se oli nuoren mut se oli nimenomaan nuorempi versio. Mut en mä tiedä. Voi olla höpö höpöö. Huhh. Järkyttävä uni silti. Enkä kuollaksenikaan enää osaa sanoa mitä siinä tapahtui oli niin nopee välähdys etten tiedä kyllä. Toinenkin yhtä hämärä muisto: mul on jonku aikaa ollu sellane muisto et oisin hyvin pienenä, alle 7v, saanu kans jonkun ihme flash, siis tää ei oo se habbo jutska vaan aikasempi tai jtn, jostai pojast sit olin et ihan ku se ois näyttänyt siltä though niinku joku era, just se about mikä, 2004-2006 era tai jossain siinä main, mut en tiedä. Vuosi on ollu sillon.. 2004 tai aiemmin varmaan sillon. Et mä en tiiä. Tää voi olla täyttä valetta kans. Mut ihan ku joku flash joka tapauksessa ois ollu sillon. Jotain mä ajattelin mut.. niin. En pysty oikein luottaa muistoihini tavallaan. En oikein edes uusiin muistoihin saati vanhoihin. Mut..... Voi olla et tällänen tapahtui 🤡 jotenkin mul on vaan se kuva siitä siltä ajalta että oisin sitä ajatellu, nimenomaan alle 7v, ja just se tietty era, mutta. Ehkä oon väärässä. JOTAIN poikaa mä kyllä ajattelin. Jotain mysteeripoikaa mun mielestä. Ja nyt tää on tosi dysforista (miks??) mut niin. Heh heh. "Now i found you my mysterious boy" 🎶 öömm juu. Hate memories. Or fake memories. Whether real or fake i hate them still. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja