Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 215626" data-attributes="member: 34"><p>Tajusin kuitenkin kuinka paljon oon rakastunu siihen.</p><p></p><p>Mutta silti, niinkun oon sanonu, se pitää mennä varmaan tosi kauan aikaa, ennen kun olo normalisoituu. Mun on niin vaikee kai vieläkin myöntää sitä kuinka paljon oon rakastunu siihen, mut sanon sen silti koska nään sen kyllä mitä tapahtuu, mutta se on vaan tosi vaikeeta olla niinkun mukana täs tilanteessa. Ja koskee muitakin. Ilmeisesti se alkoi myunghoonista että sen myötä kaikki muutkin alkoi tuntua niiin.. oudolta. Et on ollu vaikee myöntää niitäkään enää tässä vaiheessa. Ei mulla tammikuussa ollu se näin vaikeeta. Se oli selvempää. Nyt ei oo yhtään selvää enää. Tammikuussa mul ei ollu mitään vaikeuksia myöntää olevani rakastunut hoyoungiin siitähän sanoin sen että oon maailman eniten rakastunu siihen ja että kukaan muu ei vois tehdä mua onnellisemmaks kun se. Ja omalla tavallaan se on edelleen totta mut on myunghoon toki lisäks mut niin, on vaikee myöntää enää edes hoita koska kaikki meni vaa ihan sekasin siinä huhtikuun alus. Joku sellanen reset että kaikki meni ihan sekasin eikä maaliskuun lopussakaan ollu vielä sitä. Siin on niiku raja. Omituista kyllä mut niin siinä vaan kävi, huhtikuun alussa kaikki meni sekasin, ja mä tiedän kyllä ettei se johtunu mistää muusta ku myunghoonista. Ja sen takia mulla meni aivot jotenkin outoon asentoon että en osaa enää jotenkin myöntää sitä enkä enää muitakaan, jotenkin.. uusi tilanne niin sit.. ei vissiin enää ymmärrä. Kai se pistää pahasti aivot sekasin. Nimittäin tollasta ei tapahdu ihan joka päivä. Tollasta ei tapahdu edes joka vuos.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 215626, member: 34"] Tajusin kuitenkin kuinka paljon oon rakastunu siihen. Mutta silti, niinkun oon sanonu, se pitää mennä varmaan tosi kauan aikaa, ennen kun olo normalisoituu. Mun on niin vaikee kai vieläkin myöntää sitä kuinka paljon oon rakastunu siihen, mut sanon sen silti koska nään sen kyllä mitä tapahtuu, mutta se on vaan tosi vaikeeta olla niinkun mukana täs tilanteessa. Ja koskee muitakin. Ilmeisesti se alkoi myunghoonista että sen myötä kaikki muutkin alkoi tuntua niiin.. oudolta. Et on ollu vaikee myöntää niitäkään enää tässä vaiheessa. Ei mulla tammikuussa ollu se näin vaikeeta. Se oli selvempää. Nyt ei oo yhtään selvää enää. Tammikuussa mul ei ollu mitään vaikeuksia myöntää olevani rakastunut hoyoungiin siitähän sanoin sen että oon maailman eniten rakastunu siihen ja että kukaan muu ei vois tehdä mua onnellisemmaks kun se. Ja omalla tavallaan se on edelleen totta mut on myunghoon toki lisäks mut niin, on vaikee myöntää enää edes hoita koska kaikki meni vaa ihan sekasin siinä huhtikuun alus. Joku sellanen reset että kaikki meni ihan sekasin eikä maaliskuun lopussakaan ollu vielä sitä. Siin on niiku raja. Omituista kyllä mut niin siinä vaan kävi, huhtikuun alussa kaikki meni sekasin, ja mä tiedän kyllä ettei se johtunu mistää muusta ku myunghoonista. Ja sen takia mulla meni aivot jotenkin outoon asentoon että en osaa enää jotenkin myöntää sitä enkä enää muitakaan, jotenkin.. uusi tilanne niin sit.. ei vissiin enää ymmärrä. Kai se pistää pahasti aivot sekasin. Nimittäin tollasta ei tapahdu ihan joka päivä. Tollasta ei tapahdu edes joka vuos. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja