Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 215242" data-attributes="member: 34"><p>Miksei ne oo sit silleen "en voi näyttää vartaloani koska en näe rintoja ollenkaan viehättävänä vaan rumina niin en voi kuvitella miten kukaan muukaan näkisi"</p><p></p><p>Luulisi että kaikilla olisi sit näin</p><p></p><p>Sehän on ihan normaalia ettei heteronainen NÄE yksinkertaisesti naisissa mitään upeeta vaan ne on jopa luotaantyöntäviä</p><p></p><p>Tai silleen okei jos heteronainen näkee alastoman naisen niin olettais että sille yleisesti ottaen tulee sellanen olo että juu hyi eipä kiinnosta </p><p></p><p>Kuulostaa sinänsä oudolta tää seuraava mutta tollanen olo mulla tuli uimahallin pukkarissa, olin niin repulsed niistä naisista mitä näin siellä, se oli muistikuvieni mukaan ihan kauhee tunne mulle olla siellä ja tää tapahtui kauan sitten. Siis kaikki vaan näytti niin oksettavalta ja tuntuu että mulle on jo niistä ajoista jäänyt jotenkin sellainen syväkin inho.</p><p></p><p>Silleen inhosin naisia jo kun olin koulussa, en tiedä kuka mua satutti mutta tuntuu niin kuin tää olisi jotain sellaista. Otin tyyliin varmaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä sen uimahallikeissinki muistan miten ikävältä se tuntui jo silloin. Sit piti lähtee kiireellä bussiin mut jäi häiritsemään silloin se inhon tunne. Niinku sellanen ihan kunnon oksetus. Niinku oikeesti silleen hyi. Tuntuu ku oisin traumatisoitunu sinä päivänä jotenkin asiasta. En todellakaan tiedä mikä sellasta voi aiheuttaa, mut se oli oudon vahva kokemus. Ihan siis niin suuri vihan ja inhon kokemus. Ihan ku mua ois jotenkin satutettu siinä. Syytä en vaan ymmärrä oikeesti. Eli jotenkin tää on alkanu jo kauan sitten mutta syytä en vaan tajua. Onks mul vaan luontaisesti joku inho naisen kehoa kohtaan, voisi olettaa että jos on hetero niin joo, mutta kun luulin nimenomaan että olin bi? Joka tapauksessa tää inho siihen taitaa olla jo aika vanha juttu, en vain ymmärrä....... Miksi? Jos oon hetero johtuuko se vaan heteroudesta? Vai johtuuko se jostain muusta. Mistä? Siis tarkotan jos se on jo noin vanha juttu niin ei kyse oo silloin edes näistä mun uudemmista kokemuksista liittyen asioihin joita en ehkä olis halunnu tapahtuvan. Vaan jos mul on jo uimahallin pukkarissa sillon ollu tää vahva tunne ja hämmentävän syvä inho, niin se on pakko olla se syy jossain vanhemmassa asiassa sitten. Tuostahan on siis, mitä, yli 10 vuotta aikaa. Ennen lukiota jo.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 215242, member: 34"] Miksei ne oo sit silleen "en voi näyttää vartaloani koska en näe rintoja ollenkaan viehättävänä vaan rumina niin en voi kuvitella miten kukaan muukaan näkisi" Luulisi että kaikilla olisi sit näin Sehän on ihan normaalia ettei heteronainen NÄE yksinkertaisesti naisissa mitään upeeta vaan ne on jopa luotaantyöntäviä Tai silleen okei jos heteronainen näkee alastoman naisen niin olettais että sille yleisesti ottaen tulee sellanen olo että juu hyi eipä kiinnosta Kuulostaa sinänsä oudolta tää seuraava mutta tollanen olo mulla tuli uimahallin pukkarissa, olin niin repulsed niistä naisista mitä näin siellä, se oli muistikuvieni mukaan ihan kauhee tunne mulle olla siellä ja tää tapahtui kauan sitten. Siis kaikki vaan näytti niin oksettavalta ja tuntuu että mulle on jo niistä ajoista jäänyt jotenkin sellainen syväkin inho. Silleen inhosin naisia jo kun olin koulussa, en tiedä kuka mua satutti mutta tuntuu niin kuin tää olisi jotain sellaista. Otin tyyliin varmaa henkilökohtaisena hyökkäyksenä sen uimahallikeissinki muistan miten ikävältä se tuntui jo silloin. Sit piti lähtee kiireellä bussiin mut jäi häiritsemään silloin se inhon tunne. Niinku sellanen ihan kunnon oksetus. Niinku oikeesti silleen hyi. Tuntuu ku oisin traumatisoitunu sinä päivänä jotenkin asiasta. En todellakaan tiedä mikä sellasta voi aiheuttaa, mut se oli oudon vahva kokemus. Ihan siis niin suuri vihan ja inhon kokemus. Ihan ku mua ois jotenkin satutettu siinä. Syytä en vaan ymmärrä oikeesti. Eli jotenkin tää on alkanu jo kauan sitten mutta syytä en vaan tajua. Onks mul vaan luontaisesti joku inho naisen kehoa kohtaan, voisi olettaa että jos on hetero niin joo, mutta kun luulin nimenomaan että olin bi? Joka tapauksessa tää inho siihen taitaa olla jo aika vanha juttu, en vain ymmärrä....... Miksi? Jos oon hetero johtuuko se vaan heteroudesta? Vai johtuuko se jostain muusta. Mistä? Siis tarkotan jos se on jo noin vanha juttu niin ei kyse oo silloin edes näistä mun uudemmista kokemuksista liittyen asioihin joita en ehkä olis halunnu tapahtuvan. Vaan jos mul on jo uimahallin pukkarissa sillon ollu tää vahva tunne ja hämmentävän syvä inho, niin se on pakko olla se syy jossain vanhemmassa asiassa sitten. Tuostahan on siis, mitä, yli 10 vuotta aikaa. Ennen lukiota jo. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja