Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 214059" data-attributes="member: 34"><p>Kirjoitan selventääkseni itselleni sen verran mitä näillä aivoillani osaan:</p><p></p><p>Tässä on nimittäin tapahtunut nyt ihan helvetisti asioita.</p><p></p><p>Kuuntelin tämän biisin alussa (hoi) ja se oli aina siitä niin paljon.</p><p></p><p>Sitten tapahtui asioita. Ensin kaikkea sekoilua, kissa kuoli, joka pisti mut sekasin ja palasiks ku se sydän siinä gifissä jonka laitoin pahimpina hoi-aikoina tänne.</p><p></p><p>Sitten tapahtui lisää asioita, joka sai mut vielä enemmän sekaisin ja palasiks (vai......?)</p><p></p><p>Sillä rakastuin niin yhtäkkiä hooniin sellaisella oudolla tavalla, tietenkin se oli ollut aiemmin ja tälleen mutta tapahtui tää hulluus siis. Kaikki mitä siitä tapahtui, oli ihan helvetin outoa sillä noin voimakkaita kokemuksia harvemmin tulee vastaan. Joten se TODELLA satutti mua. Siitäkin huolimatta että en ymmärrä ikinä miksi tykkäisin siitä ja koko ajan se rasauttaa mun aivot palasiks ärsyttävyydellään. Silti oon ollu aivan ulapalla ja kusessa siihen. Ja nyt kun oon kattonu noita sowol videoita niin alkaa oikeesti heartbreak tulemaan läpi ja oon silleen et tää tulee sattuu mua ihan vitusti. No, sitten. Kuuntelin tätä biisiä ja jotenkin hoi vaan tuntu siinäkin kohtaa siltä että se on ihan eri asia kuin Eunkwang tai myunghoon, vaikka en voi sanoa ettei ne ois pistäny mua ihan paskaks molemmat siis kokemuksen voimakkuuden kannalta sillä kuten sanoin, noin voimakkaita kokemuksia harvemmin tulee vastaan. Nehän on siis molemmat pistänyt mut aivan paskaks ja tästä toivutaan ehkä vielä vuosia, jos hyvä tuuri käy niin ehkä jopa vuosikymmeniä. Must tuntuu vähän siltä niinku se (myunghoon) ois murskannu mun sydämen ja Eunkwang ei samalla tavalla mut enpä usko saavani tietysti sitäkään joten kyllä sekin mun sydämen tulee murskaamaan samoin tavoin (hetkinen, voiko noin sanoa). No, sitten päästäänkin siihen että miksi hoi ei sitten murskaisi mun sydäntä, aivan, mitä luultavimmin murskaakin, mutta jostain kumman syystä oon sydänsuruissani kieriskeltyäni tässä tovin, nyt epätoivoisesti päätynyt siihen lopputulokseen että kyllä, ihan varmasti hoyoung on the one, jonka saan ja joka ei tule minua satuttamaan. Ihan varmasti, trust me bro. :D eli jonkinlainen delusional ajatus tässä nyt kun yrittää paikkailla muiden aiheuttamia haavoja. Tai, lähinnä myunghoonin aiheuttamia haavoja. Mutta se on kuitenkin mielenkiintoinen yksityiskohta, että oon tosissani tässä viime aikoina ollu hoista jotenkin.... Eri tavalla kuin muista.... Siis se että..... Niinkun tänäänkin. Jotenkin mulle vaan tuli siit sellanen... Tunne. Sellanen että rakastan sitä enemmän ku muita. Vaikka en nyt oikeastaan tiedä voiko se ihan pitää paikkaansakaan. Varsinkin kun mietitään mitä oikeasti tapahtui tuon yhden kohdalla. Tai no, kaikkien niiden. Mutta anyway. Mut jotenkin mul vaan nousi sellainen omituinen tunne mut tosiaan, ehkä se oli ton sydämen murskaamisen ja ton biisin (koska se oli silloin hoista) yhteisvaikutusta. Etenkin kun tosiaan sitä kuuntelin sillon ALUSSA eli tavallaan kun tässä nyt tuli tää myunghoon keissi vielä välissä niin sitten siin on sellanen tunne että joo kaiken tän sekoilun jälkeen palaa sinne alkuun ja en todellakaan tiedä. Muutenkin hoi tuntu aina niin oikeelta (mikä ei tarkoita että se ei todellisuudessa murskaisi mun sydäntä kuin hoony konsanaan) alusta saakka niin silleen en mä oo niinkun unohtanut sitä maailman mullistavaa tunnetta mikä siitä tuli tyyliin..... Samantien? Tai ainakin..... Tavallaan. Mutta kuitenkin elokuussa nyt viimeistään :D niin en ikinä voisi unohtaa sitä miltä se tuntui heti, vaikka kuinka tässä hooniin rakastuessa tuntuikin siltä etten muista entisestä elämästäni mitään.</p><p></p><p></p><p></p><p>Noooooh</p><p></p><p></p><p>Pieni heartbreak tässä (PIENI :DDDDDDDDDD JUU :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HYVÄ JUTTU :DDDDDDDDDDDD MÄÄ KUOLEN :DDDDDDDDDD) niin sillein se sai mut varmaankin tarrautumaan hoyoungiin kuin henkeni riippuisi siitä, tietenkin fiksu veto, sillä en ole pääsemässä sen syliin ihan lähiaikoina, jos edes koko loppuelämäni aikanakaan. Eli valtakunnassa kaikki hyvin..... Normaalisti. Ja ainakaan mun melkein vuoden kestäneet psykoosit ei saaneet tästä uutta pontta tai mitään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 214059, member: 34"] Kirjoitan selventääkseni itselleni sen verran mitä näillä aivoillani osaan: Tässä on nimittäin tapahtunut nyt ihan helvetisti asioita. Kuuntelin tämän biisin alussa (hoi) ja se oli aina siitä niin paljon. Sitten tapahtui asioita. Ensin kaikkea sekoilua, kissa kuoli, joka pisti mut sekasin ja palasiks ku se sydän siinä gifissä jonka laitoin pahimpina hoi-aikoina tänne. Sitten tapahtui lisää asioita, joka sai mut vielä enemmän sekaisin ja palasiks (vai......?) Sillä rakastuin niin yhtäkkiä hooniin sellaisella oudolla tavalla, tietenkin se oli ollut aiemmin ja tälleen mutta tapahtui tää hulluus siis. Kaikki mitä siitä tapahtui, oli ihan helvetin outoa sillä noin voimakkaita kokemuksia harvemmin tulee vastaan. Joten se TODELLA satutti mua. Siitäkin huolimatta että en ymmärrä ikinä miksi tykkäisin siitä ja koko ajan se rasauttaa mun aivot palasiks ärsyttävyydellään. Silti oon ollu aivan ulapalla ja kusessa siihen. Ja nyt kun oon kattonu noita sowol videoita niin alkaa oikeesti heartbreak tulemaan läpi ja oon silleen et tää tulee sattuu mua ihan vitusti. No, sitten. Kuuntelin tätä biisiä ja jotenkin hoi vaan tuntu siinäkin kohtaa siltä että se on ihan eri asia kuin Eunkwang tai myunghoon, vaikka en voi sanoa ettei ne ois pistäny mua ihan paskaks molemmat siis kokemuksen voimakkuuden kannalta sillä kuten sanoin, noin voimakkaita kokemuksia harvemmin tulee vastaan. Nehän on siis molemmat pistänyt mut aivan paskaks ja tästä toivutaan ehkä vielä vuosia, jos hyvä tuuri käy niin ehkä jopa vuosikymmeniä. Must tuntuu vähän siltä niinku se (myunghoon) ois murskannu mun sydämen ja Eunkwang ei samalla tavalla mut enpä usko saavani tietysti sitäkään joten kyllä sekin mun sydämen tulee murskaamaan samoin tavoin (hetkinen, voiko noin sanoa). No, sitten päästäänkin siihen että miksi hoi ei sitten murskaisi mun sydäntä, aivan, mitä luultavimmin murskaakin, mutta jostain kumman syystä oon sydänsuruissani kieriskeltyäni tässä tovin, nyt epätoivoisesti päätynyt siihen lopputulokseen että kyllä, ihan varmasti hoyoung on the one, jonka saan ja joka ei tule minua satuttamaan. Ihan varmasti, trust me bro. :D eli jonkinlainen delusional ajatus tässä nyt kun yrittää paikkailla muiden aiheuttamia haavoja. Tai, lähinnä myunghoonin aiheuttamia haavoja. Mutta se on kuitenkin mielenkiintoinen yksityiskohta, että oon tosissani tässä viime aikoina ollu hoista jotenkin.... Eri tavalla kuin muista.... Siis se että..... Niinkun tänäänkin. Jotenkin mulle vaan tuli siit sellanen... Tunne. Sellanen että rakastan sitä enemmän ku muita. Vaikka en nyt oikeastaan tiedä voiko se ihan pitää paikkaansakaan. Varsinkin kun mietitään mitä oikeasti tapahtui tuon yhden kohdalla. Tai no, kaikkien niiden. Mutta anyway. Mut jotenkin mul vaan nousi sellainen omituinen tunne mut tosiaan, ehkä se oli ton sydämen murskaamisen ja ton biisin (koska se oli silloin hoista) yhteisvaikutusta. Etenkin kun tosiaan sitä kuuntelin sillon ALUSSA eli tavallaan kun tässä nyt tuli tää myunghoon keissi vielä välissä niin sitten siin on sellanen tunne että joo kaiken tän sekoilun jälkeen palaa sinne alkuun ja en todellakaan tiedä. Muutenkin hoi tuntu aina niin oikeelta (mikä ei tarkoita että se ei todellisuudessa murskaisi mun sydäntä kuin hoony konsanaan) alusta saakka niin silleen en mä oo niinkun unohtanut sitä maailman mullistavaa tunnetta mikä siitä tuli tyyliin..... Samantien? Tai ainakin..... Tavallaan. Mutta kuitenkin elokuussa nyt viimeistään :D niin en ikinä voisi unohtaa sitä miltä se tuntui heti, vaikka kuinka tässä hooniin rakastuessa tuntuikin siltä etten muista entisestä elämästäni mitään. Noooooh Pieni heartbreak tässä (PIENI :DDDDDDDDDD JUU :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HYVÄ JUTTU :DDDDDDDDDDDD MÄÄ KUOLEN :DDDDDDDDDD) niin sillein se sai mut varmaankin tarrautumaan hoyoungiin kuin henkeni riippuisi siitä, tietenkin fiksu veto, sillä en ole pääsemässä sen syliin ihan lähiaikoina, jos edes koko loppuelämäni aikanakaan. Eli valtakunnassa kaikki hyvin..... Normaalisti. Ja ainakaan mun melkein vuoden kestäneet psykoosit ei saaneet tästä uutta pontta tai mitään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja