Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 213831" data-attributes="member: 34"><p>Joo todellisuudentajuni menee koko ajan vain enemmän ja enemmän huonompaan suuntaan. En oikeasti tiedä. Ennen myunghoon keissiä mulla oli vain ne normaalit ongelmat. Heti tän alettua, mun koko maailma kääntyi ympäri niin pahasti, etten vieläkään tunnista omaa aikaisempaa elämääni edes omakseni. Todellisuudentaju lähtenyt lähes kokonaan :D en muista kauan tätä nyt on kestänyt, 3.4. tapahtui, jos mitään enää muistan, surullisen kuuluisa googlaus, joten siitä on nyt 12 päivää eli lähes 2 viikkoa. Eli lähes 2 viikkoa olen ollut niin kovissa psykooseissa :DDDDDDD että itken joka päivä enkä tunnista edes entistä elämääni omakseni. Samaan aikaan se ärsyttää mua ihmisenä joka hetki ja samaan aikaan ns. "Palvon" sitä. Pahimmat limerenssit ikinä tulilla. Kaikki mitä se (ja ehkä muut) aiheutti mulle: en voinut syödä paljoakaan, jännitin lihaksia niin paljon että mua huimas ihan jatkuvasti, en voinut nukkua, tärisen ja viime yönäkö se oli kun romahdin maahan makaamaan aivan psykooseissa (okei oon ollu siellä maassa makaamassa yhteensä varmaan ainakin 3 kertaa), ja tärisin muistaakseni siinäkin, oksettaa jatkuvasti, vatsa kipeä oli jatkuvasti jossain kohtaa, nyt vähän helpottanu jo siitä kylläkin, näin painajaisia, nään unia siitä, random helvetillinen kuolemanpelko välillä (hmm mistä lie johtuu :D), toisaalta täysin väsynyt elämään joten TAVALLAAN itsetuhoisuus, mutta ei kuitenkaan, joka sekunti olen paniikissa, hengitysvaikeudet, ikävä, vitutus sitä kohtaan, se on turha, se on KOKO AJAN mun päässä, silloinkin jos mua vituttaa se tai ajattelen ettei se ole YHTÄÄN ihana, mutta silti. Muistuttaa EREHDYTTÄVÄSTI Eunkwang keissiä. Ihan kuin olis "seinä" välissä entisen elämän ja nykyisen välillä. Ja siitä huolimattakaan en VIELÄKÄÄN myönnä tätä kunnolla tai siis tässähän myönnän mutta edelleen on koko ajan tunne siitä etten tajua sitä että oon rakastunut siihen, sen sanominenkin tuntuu oudolta koska mun on... Mahdotonta uskoa sitä? </p><p></p><p>On vielä paljon muitakin juttuja ja ajatuksia ja oireita mutta ehkä nyt en.... Kaikkee selitä. Mut tää on siis Eunkwang-limerenssi uudestaan. Siis ärsytys sitä kohtaan on huima mut se on mun päässä KOKO AJAN, silloinkin kun se vituttaa mua. Sen tason pakkomielle ettei mitään järkeä. Mun pää koko ajan: myunghoon, myunghoon, Myunghoon.... Hey, by the way,,,,,, myunghoon :))) hoen koko ajan kans sitä et oon palasina oon palasina oon niin paskana niin paskana en oo ikinä ollu näin paskana.</p><p></p><p>Että..... Sellainen on myunghoon :))))))))))</p><p></p><p>:DDDDDDDDDDDDDDD</p><p></p><p>[MEDIA=youtube]l6jkn1tc2LI[/MEDIA]</p><p></p><p>"miksei tää jo lopu???????"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 213831, member: 34"] Joo todellisuudentajuni menee koko ajan vain enemmän ja enemmän huonompaan suuntaan. En oikeasti tiedä. Ennen myunghoon keissiä mulla oli vain ne normaalit ongelmat. Heti tän alettua, mun koko maailma kääntyi ympäri niin pahasti, etten vieläkään tunnista omaa aikaisempaa elämääni edes omakseni. Todellisuudentaju lähtenyt lähes kokonaan :D en muista kauan tätä nyt on kestänyt, 3.4. tapahtui, jos mitään enää muistan, surullisen kuuluisa googlaus, joten siitä on nyt 12 päivää eli lähes 2 viikkoa. Eli lähes 2 viikkoa olen ollut niin kovissa psykooseissa :DDDDDDD että itken joka päivä enkä tunnista edes entistä elämääni omakseni. Samaan aikaan se ärsyttää mua ihmisenä joka hetki ja samaan aikaan ns. "Palvon" sitä. Pahimmat limerenssit ikinä tulilla. Kaikki mitä se (ja ehkä muut) aiheutti mulle: en voinut syödä paljoakaan, jännitin lihaksia niin paljon että mua huimas ihan jatkuvasti, en voinut nukkua, tärisen ja viime yönäkö se oli kun romahdin maahan makaamaan aivan psykooseissa (okei oon ollu siellä maassa makaamassa yhteensä varmaan ainakin 3 kertaa), ja tärisin muistaakseni siinäkin, oksettaa jatkuvasti, vatsa kipeä oli jatkuvasti jossain kohtaa, nyt vähän helpottanu jo siitä kylläkin, näin painajaisia, nään unia siitä, random helvetillinen kuolemanpelko välillä (hmm mistä lie johtuu :D), toisaalta täysin väsynyt elämään joten TAVALLAAN itsetuhoisuus, mutta ei kuitenkaan, joka sekunti olen paniikissa, hengitysvaikeudet, ikävä, vitutus sitä kohtaan, se on turha, se on KOKO AJAN mun päässä, silloinkin jos mua vituttaa se tai ajattelen ettei se ole YHTÄÄN ihana, mutta silti. Muistuttaa EREHDYTTÄVÄSTI Eunkwang keissiä. Ihan kuin olis "seinä" välissä entisen elämän ja nykyisen välillä. Ja siitä huolimattakaan en VIELÄKÄÄN myönnä tätä kunnolla tai siis tässähän myönnän mutta edelleen on koko ajan tunne siitä etten tajua sitä että oon rakastunut siihen, sen sanominenkin tuntuu oudolta koska mun on... Mahdotonta uskoa sitä? On vielä paljon muitakin juttuja ja ajatuksia ja oireita mutta ehkä nyt en.... Kaikkee selitä. Mut tää on siis Eunkwang-limerenssi uudestaan. Siis ärsytys sitä kohtaan on huima mut se on mun päässä KOKO AJAN, silloinkin kun se vituttaa mua. Sen tason pakkomielle ettei mitään järkeä. Mun pää koko ajan: myunghoon, myunghoon, Myunghoon.... Hey, by the way,,,,,, myunghoon :))) hoen koko ajan kans sitä et oon palasina oon palasina oon niin paskana niin paskana en oo ikinä ollu näin paskana. Että..... Sellainen on myunghoon :)))))))))) :DDDDDDDDDDDDDDD [MEDIA=youtube]l6jkn1tc2LI[/MEDIA] "miksei tää jo lopu???????" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja