Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 212520" data-attributes="member: 34"><p>Ei sillä et tää ois mikään tärkeä juttu mut yks tapa miten se vaikuttaa on että mä en oo koskaan vahingossakaan päätymässä sänkyyn kenenkään kanssa ku se on yksinkertaisesti mahdotonta. Tämä nyt ei mulle ole onneksi tärkeää, mut meinaan vaan sitä miten voimakasta se psyykkinen tuska on. Niin voimakasta että se tekee esim seksistä mahdotonta. Mut se tekee ELÄMISESTÄ mahdotonta. Oon nytkin elossa vaan siks kun ajattelen että mun on pakko ja en haluu tehdä ketään surulliseks ja pelkään kuolemaa, mut silleen oon koko ajan tavallaan elämän ja kuoleman rajalla henkisesti koska en kestä enää olla täällä ja elää kun tää ei lähe pois. Kauhuleffa vaan rullaa eteenpäin koko ajan. Ei mul oo mitään ongelmaa jos mun keho ei muutu millään tavalla, kunhan mun MIELI muuttuu. Ei ole yhtään normaalia ajatella näin. Ei yhtään normaalia.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 212520, member: 34"] Ei sillä et tää ois mikään tärkeä juttu mut yks tapa miten se vaikuttaa on että mä en oo koskaan vahingossakaan päätymässä sänkyyn kenenkään kanssa ku se on yksinkertaisesti mahdotonta. Tämä nyt ei mulle ole onneksi tärkeää, mut meinaan vaan sitä miten voimakasta se psyykkinen tuska on. Niin voimakasta että se tekee esim seksistä mahdotonta. Mut se tekee ELÄMISESTÄ mahdotonta. Oon nytkin elossa vaan siks kun ajattelen että mun on pakko ja en haluu tehdä ketään surulliseks ja pelkään kuolemaa, mut silleen oon koko ajan tavallaan elämän ja kuoleman rajalla henkisesti koska en kestä enää olla täällä ja elää kun tää ei lähe pois. Kauhuleffa vaan rullaa eteenpäin koko ajan. Ei mul oo mitään ongelmaa jos mun keho ei muutu millään tavalla, kunhan mun MIELI muuttuu. Ei ole yhtään normaalia ajatella näin. Ei yhtään normaalia. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja