Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 212328" data-attributes="member: 34"><p>I was. But then people had to ruin that too</p><p></p><p>No, oon mä vieläkin omalla tavallani okei. Oon hyväksyny sen että synnyin helvetin rumaksi. Oon ihan okei sen kanssa. Sitä paitsi, maailmassa on paljon muitaki rumia ihmisiä. Ihmisiä joilla on vitun rumat tissit (kaikki????) niinku mullaki. Ihmisiä joilla on vitu ruma naama niinku mullaki. Ihmisiä joilla on vitu ruma pillu niinku mullaki. (Dysforia, mut ei siit rumuudesta)</p><p></p><p>Ihmisiä joilla on vitu ruma iho niinku mullaki</p><p></p><p>Ihmisiä joilla on vitu rumat hiukset niinku mullaki</p><p></p><p>Ihmisiä joil on vitu ruma perse (läski) niinku mullaki</p><p></p><p>Muutenkin läskejä kuten mäki eli no, vitun rumia. (Sori Skeletor :D)</p><p></p><p>Ihmisiä joilla on kaikki vitun rumaa niinku mullaki.</p><p></p><p>Its okay. For me.</p><p></p><p>Jopa mun ihonväri on vitun ruma, kasvonpiirteet, vartalon muoto. Mikään vaate maailmassa ei näytä hyvältä mun päällä, ei se oo sen vaatteen vika, vaa iha vaa mun ulkonäön. Mut ei se haittaa enää. Mulle ulkonäkö koko ajan menettää vaa enemmän ja enemmän merkitystä ja kohta sillä ei oo enää juuri mitään merkitystä mun omassa päässä.</p><p></p><p>Jäljelle jää ainoastaan dysforia, muusta kuin rumuudesta. Dysforia tisseistä tms, mut ei rumuuden takia, vaan muilla tavoilla. En enää välitä rumuudesta ollenkaan. Ainut mistä en osaa olla välittämättä on dysforia itsessään. Rumuus on niin basic. Niin moni ihminen on ruma. Ei se edes hävetä mua. Mua hävettää vaan ja ainoastaan mun skpl.</p><p></p><p></p><p></p><p>Ajattelin että oisin halunnu tappaa itteni koska sanottiin että pienet tissit on parempia koska ne roikkuu paljon vähemmän ajan myötä. Mut sit rumuus ei yhtäkkiä enää hävettänykään mua. Tottakai mä oon ihan sairaan ruma. Mut ei siin oo mitään ihmeellistä, se on niin basic. Lähes joka toinen on oikeesti vitun ruma ku ite katon ihmisiä, arkielämässä tai netissä. Itse asiassa en oo montaa nähnykään jotka ei ois vitun rumia. Nään kaikki mallitkin tosi rumina, no ihme kun ne on naisia, mut niin. Ne jotka on miehille mukamas kuumia, nuoret "kauniit", jotka laittautuu, näyttäytyy mulle myös yhtä rumina kun ne tavallisen näköset naiset, jopa läskit naiset.</p><p></p><p>Tämmönenkin on mulle ruman näköstä:</p><p>[MEDIA=instagram]DRRsNJbD_ec[/MEDIA]</p><p></p><p>Sori, mut kyl säki oot yhtä ruma ku mäki :D which is super ugly. Saatan mä toki olla hivenen vielä rumempi, mut en mä nää tota kauniina. Ei kukaan nainen oo todellakaan kaunis. Enkä sano että kaikki miehet on täydellisen näkösii myöskään. Harvemmin on. Ehkäpä vaan silloin jos on rakastunu. Eipä muuten oikein kukaan näytä mitenkään houkuttelevalta imo. Too bad, bitches.</p><p></p><p>Tää nyt on sitte vaa mitä mun omiin silmiin näyttää mut näin se vaa menee</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 212328, member: 34"] I was. But then people had to ruin that too No, oon mä vieläkin omalla tavallani okei. Oon hyväksyny sen että synnyin helvetin rumaksi. Oon ihan okei sen kanssa. Sitä paitsi, maailmassa on paljon muitaki rumia ihmisiä. Ihmisiä joilla on vitun rumat tissit (kaikki????) niinku mullaki. Ihmisiä joilla on vitu ruma naama niinku mullaki. Ihmisiä joilla on vitu ruma pillu niinku mullaki. (Dysforia, mut ei siit rumuudesta) Ihmisiä joilla on vitu ruma iho niinku mullaki Ihmisiä joilla on vitu rumat hiukset niinku mullaki Ihmisiä joil on vitu ruma perse (läski) niinku mullaki Muutenkin läskejä kuten mäki eli no, vitun rumia. (Sori Skeletor :D) Ihmisiä joilla on kaikki vitun rumaa niinku mullaki. Its okay. For me. Jopa mun ihonväri on vitun ruma, kasvonpiirteet, vartalon muoto. Mikään vaate maailmassa ei näytä hyvältä mun päällä, ei se oo sen vaatteen vika, vaa iha vaa mun ulkonäön. Mut ei se haittaa enää. Mulle ulkonäkö koko ajan menettää vaa enemmän ja enemmän merkitystä ja kohta sillä ei oo enää juuri mitään merkitystä mun omassa päässä. Jäljelle jää ainoastaan dysforia, muusta kuin rumuudesta. Dysforia tisseistä tms, mut ei rumuuden takia, vaan muilla tavoilla. En enää välitä rumuudesta ollenkaan. Ainut mistä en osaa olla välittämättä on dysforia itsessään. Rumuus on niin basic. Niin moni ihminen on ruma. Ei se edes hävetä mua. Mua hävettää vaan ja ainoastaan mun skpl. Ajattelin että oisin halunnu tappaa itteni koska sanottiin että pienet tissit on parempia koska ne roikkuu paljon vähemmän ajan myötä. Mut sit rumuus ei yhtäkkiä enää hävettänykään mua. Tottakai mä oon ihan sairaan ruma. Mut ei siin oo mitään ihmeellistä, se on niin basic. Lähes joka toinen on oikeesti vitun ruma ku ite katon ihmisiä, arkielämässä tai netissä. Itse asiassa en oo montaa nähnykään jotka ei ois vitun rumia. Nään kaikki mallitkin tosi rumina, no ihme kun ne on naisia, mut niin. Ne jotka on miehille mukamas kuumia, nuoret "kauniit", jotka laittautuu, näyttäytyy mulle myös yhtä rumina kun ne tavallisen näköset naiset, jopa läskit naiset. Tämmönenkin on mulle ruman näköstä: [MEDIA=instagram]DRRsNJbD_ec[/MEDIA] Sori, mut kyl säki oot yhtä ruma ku mäki :D which is super ugly. Saatan mä toki olla hivenen vielä rumempi, mut en mä nää tota kauniina. Ei kukaan nainen oo todellakaan kaunis. Enkä sano että kaikki miehet on täydellisen näkösii myöskään. Harvemmin on. Ehkäpä vaan silloin jos on rakastunu. Eipä muuten oikein kukaan näytä mitenkään houkuttelevalta imo. Too bad, bitches. Tää nyt on sitte vaa mitä mun omiin silmiin näyttää mut näin se vaa menee [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja