Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 212215" data-attributes="member: 34"><p>I'm not even detrans but kinda koska mun historia on siis täynnä tätä transhommaa ja sukupuolidysforiaa, mut mä en koskaan oo varsinaisesti edes elänyt avoimesti transina enkä tietenkään hakeutunu edes transpolille. Niin periaatteessa en oo koskaan ollu avoimesti trans mut tavallaan tunnen itteni detransiks koska tosiaan vaiheet jolloin oon sanonu et oon trans ja tosiaa mun historia on kuitenkin täynnä tätä. Siis jo vähintään 5 vuoden ajalta.</p><p></p><p>Koska tbh tämmöstä tallentelin galleriaani sillon</p><p>[ATTACH=full]7393[/ATTACH]</p><p>7. Marraskuuta 2020 oujee. Mut toi on kyl hieno.</p><p></p><p>Mut anyways sitä tarkotan et millä perusteel en tavallaa oo detrans 😂 toki sillee et mul nyt ei ollu viel nii vakavat seuraukset kosk en ikinä ehtiny alottaa transitioprosessia. Mut sillee dysforiaa ollu aina tai pitkään, ja sit just et tää on niin iso osa kuitenkin mun historiaa. Et tavallaan detrans.</p><p></p><p>Mut sillee en todellakaan oo mitenkään pitkällä tässä prosessissa ehkä parin vuoden päästä oon pidemmällä mut ihan kun huomaisin jo jotain mikroskooppisen pientä helpotusta. Tai ehkä se on vain toiveajattelua, ei sillä oo oikeastaan väliä koska ei mun myöskin tarvi parantua, mut niin </p><p></p><p>Mut nyt tiedän et parantuminen on kuitenkin mahollista koska moni on sen näköjään tehny, siis ainakin jollain tasolla parantunu dysforiasta. Tai siltä vaikuttaa. Niin se että edes näkee et joku on parantunu siitä, tuo helpotusta aika paljon omalla tavallaan. Koska en ajatellut sitä ennen ja muutenki olin sillee "tää on vaa minä, tää on vaa minä"</p><p></p><p>Ja ainoot ihmiset joita näin oli transihmisiä jotka oli joko transitioitunu tai sitten vitun miserable joten luonnollisesti ajattelin ettei se lähde pois ikinä millään muulla ku transitioitumalla</p><p></p><p>Siks on tosi jännä asia ku oon nyt aika paljon kattonu noita detrans juttuja niin se että näkee et on samanlainen ihminen ku mä joka on parantunu tai osittain parantunu. Se on mahdollista parantua ilman mitään transitioo.</p><p></p><p>Ja kuka nyt haluis transition, jos voi ilman sitä parantua? Kuka nyt haluis tehdä niin monimutkasen ja hankalan asian, ja vieläpä epäterveellisen, jos voi parantua ilman transitioo? Mä oon niin kiitollinen siitä et mul on edes jonkinlaista toivoo nykyään vaikka totta kai kaikki on yhä paskaa mut silti.</p><p></p><p>Ja siis epäterveellisen sillä perusteella kun katsoin koko pitkän riittakerttu kaltialan haastattelun (taysin transpolin lääkäri???? Tai jotain????) ja sit se vaan sano silleen "fyysisen terveyden suhteen tilanne on aina huonompi hormonien alotuksen jälkeen" eli se on niinku ihan selvä asia et se on epäterveellistä siinä mielessä. Miks joku haluis tieten tahtoen tehä niin jos voi PARANTUA ilman? Silleen hei haloo, sä voit PARANTUA, sä voit olla vapaa siitä tuskasta. Luulis jokaisen transaktivistinkin kiljuvan riemusta jos ajattelee elämää vapaana siitä helvetistä. Mut ei ku "wääääää ei oo mahollista, transitio on ainoa keino, detrans ihmiset valehteleeeeeeeeeee, transitio parantaa dysforian, dysforiasta ei voi parantua ilman transitiota, wäääää". Niille on ilmeisesti tärkeämpää jotkut sosiaaliset pointsit kun se ajatus et sais olla fyysisesti terveempi (ilman hormoneita) ja onnellinen ja vapaa siitä. Joo kyllä mäkin aattelen et kuulostaa aika utopistiselta mun kohalla et voisin olla vapaa siitä, mut sentään noi tuo toivoa kuitenkin.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 212215, member: 34"] I'm not even detrans but kinda koska mun historia on siis täynnä tätä transhommaa ja sukupuolidysforiaa, mut mä en koskaan oo varsinaisesti edes elänyt avoimesti transina enkä tietenkään hakeutunu edes transpolille. Niin periaatteessa en oo koskaan ollu avoimesti trans mut tavallaan tunnen itteni detransiks koska tosiaan vaiheet jolloin oon sanonu et oon trans ja tosiaa mun historia on kuitenkin täynnä tätä. Siis jo vähintään 5 vuoden ajalta. Koska tbh tämmöstä tallentelin galleriaani sillon [ATTACH type="full"]7393[/ATTACH] 7. Marraskuuta 2020 oujee. Mut toi on kyl hieno. Mut anyways sitä tarkotan et millä perusteel en tavallaa oo detrans 😂 toki sillee et mul nyt ei ollu viel nii vakavat seuraukset kosk en ikinä ehtiny alottaa transitioprosessia. Mut sillee dysforiaa ollu aina tai pitkään, ja sit just et tää on niin iso osa kuitenkin mun historiaa. Et tavallaan detrans. Mut sillee en todellakaan oo mitenkään pitkällä tässä prosessissa ehkä parin vuoden päästä oon pidemmällä mut ihan kun huomaisin jo jotain mikroskooppisen pientä helpotusta. Tai ehkä se on vain toiveajattelua, ei sillä oo oikeastaan väliä koska ei mun myöskin tarvi parantua, mut niin Mut nyt tiedän et parantuminen on kuitenkin mahollista koska moni on sen näköjään tehny, siis ainakin jollain tasolla parantunu dysforiasta. Tai siltä vaikuttaa. Niin se että edes näkee et joku on parantunu siitä, tuo helpotusta aika paljon omalla tavallaan. Koska en ajatellut sitä ennen ja muutenki olin sillee "tää on vaa minä, tää on vaa minä" Ja ainoot ihmiset joita näin oli transihmisiä jotka oli joko transitioitunu tai sitten vitun miserable joten luonnollisesti ajattelin ettei se lähde pois ikinä millään muulla ku transitioitumalla Siks on tosi jännä asia ku oon nyt aika paljon kattonu noita detrans juttuja niin se että näkee et on samanlainen ihminen ku mä joka on parantunu tai osittain parantunu. Se on mahdollista parantua ilman mitään transitioo. Ja kuka nyt haluis transition, jos voi ilman sitä parantua? Kuka nyt haluis tehdä niin monimutkasen ja hankalan asian, ja vieläpä epäterveellisen, jos voi parantua ilman transitioo? Mä oon niin kiitollinen siitä et mul on edes jonkinlaista toivoo nykyään vaikka totta kai kaikki on yhä paskaa mut silti. Ja siis epäterveellisen sillä perusteella kun katsoin koko pitkän riittakerttu kaltialan haastattelun (taysin transpolin lääkäri???? Tai jotain????) ja sit se vaan sano silleen "fyysisen terveyden suhteen tilanne on aina huonompi hormonien alotuksen jälkeen" eli se on niinku ihan selvä asia et se on epäterveellistä siinä mielessä. Miks joku haluis tieten tahtoen tehä niin jos voi PARANTUA ilman? Silleen hei haloo, sä voit PARANTUA, sä voit olla vapaa siitä tuskasta. Luulis jokaisen transaktivistinkin kiljuvan riemusta jos ajattelee elämää vapaana siitä helvetistä. Mut ei ku "wääääää ei oo mahollista, transitio on ainoa keino, detrans ihmiset valehteleeeeeeeeeee, transitio parantaa dysforian, dysforiasta ei voi parantua ilman transitiota, wäääää". Niille on ilmeisesti tärkeämpää jotkut sosiaaliset pointsit kun se ajatus et sais olla fyysisesti terveempi (ilman hormoneita) ja onnellinen ja vapaa siitä. Joo kyllä mäkin aattelen et kuulostaa aika utopistiselta mun kohalla et voisin olla vapaa siitä, mut sentään noi tuo toivoa kuitenkin. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja