Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211849" data-attributes="member: 34"><p>Siis se on niin järjetöntä koska mä en HALUA tätä enkä mä VALITSE tätä ja silti mun pitäs muka kehdata olla näin</p><p></p><p>Älytöntä ettei keltään kysytä, se on vaan kehdattava elää.</p><p></p><p>Kyllä aivan mieluusti pukeutuisin kaapuun tämä on selvä asia. Sillä saa sentään parhaiten peitettyä kehon.</p><p></p><p>Must se on niin sairasta ettei sukupuoli oo kenenkään päätös, normaalitilanteessa, jos transitioituu niin sit, ja silloinkin alkuperänen skpl on aina olemas.</p><p></p><p>Ja sit silloin pitäs vaan kehdata elää vaikka ei koskaan halunnu tätä? Mä en ymmärrä jotenkin kun mä en oo päättäny tätä. Mistä mä löydän sen .. edes sen mahdollisuuden elämiseen?</p><p></p><p>Ja muutenkin</p><p></p><p></p><p>Mut i will wait til it's over koska se on joskus ohi. No viimeistään kun kuolen. Niin periaatteessa mun ei tarvitse kuin odottaa tarpeeksi helvetin kauan. "Jos oottaa tarpeeks kauan tääkin kyllä loppuu". It sucks then when you're 80 and you die and you had to wait THAT long, mut silloin se viimeistään loppuu. Saattaa olla erittäin pitkä odotus. Koko elämän kestävä häpeä. Ainakin lähestulkoon, sillä oletan ettei se alkanut lapsena vaan .... Tai no varmaan periaatteessa lapsena kuitenkin vielä, eli nojoo, MELKEIN koko elämän kestävä häpeä. Mutta sitten kun kuolee niin siitä pääsee eroon, ja hyvällä tuurilla (ei todennäköistä) aikaisemmin.</p><p></p><p>Surullista. Mutta totta. Näinhän se menee. Kateeksi käy niitä jotka ei oo melkein koko elämänsä häpeän lävistämiä. Mutta tämä nyt sitten oli mun kohtalo, ja se on ihan ok. Mutta katsotaan onko mun kohtalo itsemurha sitten kuitenkin, vai tosiaan se pitkä, kiduttava elämä tän kanssa.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211849, member: 34"] Siis se on niin järjetöntä koska mä en HALUA tätä enkä mä VALITSE tätä ja silti mun pitäs muka kehdata olla näin Älytöntä ettei keltään kysytä, se on vaan kehdattava elää. Kyllä aivan mieluusti pukeutuisin kaapuun tämä on selvä asia. Sillä saa sentään parhaiten peitettyä kehon. Must se on niin sairasta ettei sukupuoli oo kenenkään päätös, normaalitilanteessa, jos transitioituu niin sit, ja silloinkin alkuperänen skpl on aina olemas. Ja sit silloin pitäs vaan kehdata elää vaikka ei koskaan halunnu tätä? Mä en ymmärrä jotenkin kun mä en oo päättäny tätä. Mistä mä löydän sen .. edes sen mahdollisuuden elämiseen? Ja muutenkin Mut i will wait til it's over koska se on joskus ohi. No viimeistään kun kuolen. Niin periaatteessa mun ei tarvitse kuin odottaa tarpeeksi helvetin kauan. "Jos oottaa tarpeeks kauan tääkin kyllä loppuu". It sucks then when you're 80 and you die and you had to wait THAT long, mut silloin se viimeistään loppuu. Saattaa olla erittäin pitkä odotus. Koko elämän kestävä häpeä. Ainakin lähestulkoon, sillä oletan ettei se alkanut lapsena vaan .... Tai no varmaan periaatteessa lapsena kuitenkin vielä, eli nojoo, MELKEIN koko elämän kestävä häpeä. Mutta sitten kun kuolee niin siitä pääsee eroon, ja hyvällä tuurilla (ei todennäköistä) aikaisemmin. Surullista. Mutta totta. Näinhän se menee. Kateeksi käy niitä jotka ei oo melkein koko elämänsä häpeän lävistämiä. Mutta tämä nyt sitten oli mun kohtalo, ja se on ihan ok. Mutta katsotaan onko mun kohtalo itsemurha sitten kuitenkin, vai tosiaan se pitkä, kiduttava elämä tän kanssa. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja