Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211069" data-attributes="member: 34"><p>Ensin: katoin varmaan 3 videoo putkee hoista tai jtn joten se varmaa vaikutti vitun pahasti muhun oli ilmeisesti jotenki vitu seksikästä</p><p>Sitte: menin normaalisti nukkumaan ja näi</p><p>Sitte: no eipä aikaakaa ku EN EDES TEHNYT MITÄÄN yritin vaan normaalisti nukkua niinku normaalisti tehdään, nii sit alkaa ihan tolkuton melkeinpä ennen kokematon kiima jyllätä????????? (Eli samanlainen ku hoista aiemminkin) Ei siin mitää yritän jatkaa nukkumisen yrittämistä mut ei tuu mitää sekoon kiimast siinä nii ja en vieläkään varsinaisesti edes tee mitään ja silti voihkin vaikka yritän olla hiljaa. Huom pitää ääntä vaikkei juurikaan tee mitään. Sekoo kiimasta totaalisesti ei mitään järkeä </p><p>Sitte: yritän vain nukkua mut ei ei ei ei ajattelen koko ajan vaan hoita ja vääntelehdin paikallani kuin olisi pahempiki kohtaus meneillään. Sit oon sillee ei helvetti mun on PAKKO vissiin r***** :D </p><p>Sitte: no teen niin ja yritän kaikkeni olla hiljaa mutta mitä helvettiä mistää tuu mitää ku sekoon niin auttamattomasti. Ihan joku hulluuskohtaus, samanlainen kun siitä aiemmin. Yrittää kaikkensa olla hiljaa mutta jotain spirituaalista tapahtuu mun sisällä koko ajan. Sit oon silleen okei tää tuntuu henkisesti taas merkittävimmältä hetkeltä mun elämässä ikinä ........... Kattoo sen naamaa puhelimen näytöltä ja sekoo siinä ihan vitun paljon ja mul ei oo sanoja oikeesti siihen mitä siin tapahtui, katoin sitä ja mä vaan jotenkin.... Tollasta ei usein mulle käy, ei monestakaan ihmisestä oo tainnut käydä. Spirituaalista, jotain, en osaa muuta sanoa. Jokin outo. Kattoo sen kuvaa ja jotenkin se tunne, ikävä, ajatukset siitä, kaikki, ei meinaa kestää sitä, ei meinaa kestää sen läsnäoloa sun sydämessä, se vaa koskettaa sua jotenkin spirituaalisesti, yrität ja yrität olla hiljaa mut jotenkin henkisellä tasolla sekoot liikaa, jotenkin vaan tunnet ja tunnet ja tunnet sen läsnäolon vaikkei se paikalla olekaan mut sun mielessä se on niin vahvasti että et voi ajatella ketään muuta samalla tavalla, oot vaan silleen tässä on kaikki, se on fr kaikki, se on vaa.... Toikaan EI voinu olla mitään muuta kun jotain helvetin spirituaalista sen sanon mut jos oppisin joku päivä olemaan vittu hiljaa enkä voihkis ääneen. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jollain tavalla se on niin sairasta mitä siinä tapahtuu. Tulee muistot mieleen Eunkwangista joten se varmaa on aiheuttanut tän ja ehk muutki mut ei kovinkaan moni tyyppi varmaan koska oikeesti mitä vittua. Siis siinä tulee olo ettei oo koskaan tarvinnu ketään niin paljon, ikinä. Olin vaa sillee "hoi......... Hoi 😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😵😵😵" mut se ei ollu tavallaan edes KIVAA koska se tuntu jotenkin niin kauheelta samalla. Fyysisestikin tavallaan jotenkin kauheelta. Se ei ollu niinku normaalia. Et jos puhutaan vaikka normaalista r******** niin toi ei ollu sitä. Rukoilen ettei mun mölyyminen kuulunu mihinkään ei herranjumala oikeesti. Ei tollast kiimaa voi tunteakaan ellei oo ihan vitun saatanan vitun helvetin vitun rakastunu johonkin ja sitä se just oli. Jotai vitu henkistä taas. Ei mikään muu ikinä aiheuta tollasta kun rakastuminen. Vanha kunnon rakastuminen. tällä kertaa en voi oikein edes syyttää itseäni koska mul oli zero control koska en kertakaikkiaan voinut lopettaa tuntemasta niin. Lähes ikinä en yleensä tunne noin. Tää kyllä taas muistetaan. Ja tää KOSTETAAN. ikinä oo halunnu ketään noin paljon. Paitsi EHKÄ kwang yms. Toi oli ihan järkyttävää siis järkyttävää. Mul ei ollu mitään kontrollia. Se vähensi dysforiaakin kun tiesin ettei mul ollu mitään sananvaltaa siihen tunteeseen. Silleen tunteet aiheuttaa sen että pillu reagoi halusit tai et. Joo, enhän mä siitä kehonosasta tykkää, mut. Huoh. Sillä on joku suora spirituaalinen yhteys mun pilluun selkeesti koska kun miettii sitä yhtäkin kertaa olin just kattonu jonku videon sit taas aloin vaan silleen, en ees tehny mitään siinäkään, mut tuntu niin paljon ettei voi tuntua enempää fr. Henkisesti ja fyysisesti. En edes r****** siinä ollenkaan. En muista teinkö myöhemmin niin mut siinä en, ja mä vaan jotenkin. Siinäkin kohtaa sanoin et tää on nyt jotai spirituaalista taas. Huoh nyt onnistun taas olla hiljaa iha normaalisti mutta äsken ei. Ei vaa onnistunu vaikka kuinka yritin olla niin hiljaa kun pystyy. Että se on kyllä törkee, tää kostetaan niin saatanasti 😭 ei tämmösiä rakastumisia taida tapahtuu ku pari elämän aikana tbh. Tää on näköjään just niitä. Oireista ei voi erehtyä. Mulle harvemmin käy tollasta. Siis tosi harvoista ihmisistä. Siihen ei todellakaan käy kuka tahansa hongjoong, ei muistaakseni edes timppa ihan tohon tyyliin, ei muistaakseni edes hui tai taeil tai yuto? En mä tiedä en tajua vieläkään mitä vittua tapahtuu alan itkemään kohta. Kuulostaa läpältä mutta sinänsä se on ihan totta kun sanon näin: sillä vaan on joku aidosti spirituaalinen yhteys mun pilluun koska toi ei ollu mitään normaalia kiihottumista eikä ne edellisetkään kerrat tuntunut normaaleilta, eikä se oo edes pelkästään sen seksuaalisen tunteen takia vaan siinä tapahtuu ihan jotain helvetin sekavia asioita muutenkin. On se uskottava että taidan selkeesti olla niin rakastunu siihen ettei kovin monikaan henkilö koko elämän ajalta pääse siihen samaan tasoon. Aivan kauheaa tämmönen. Tuntuu ettei se vaadi mitään aivan yhtäkkiä vaan niin kova aalto sitä tunnetta ja vaikka et edes koske sinne kuin ohimennen vähän niin tunnet niiiiiiiin vahvasti sen tunteen siellä. Kaikki, koko keho on aivan tulessa. Ei mitään vitun normaalia kiihottumista/seksuaalista tunnetta toi, todellakaan. Vaadin selitystä. Tämä ei ole edes ok eikä se ole ainakaan hauskaa. Siis just se et tuntuu ettei se vaadi mitään se tunne vaan jotenkin tuntuu jollain yliluonnollisella tavalla tulevan sulle ja se tuntuu muutenkin kokonaisuudessaan täysin yliluonnolliselta. </p><p></p><p>Eikä se lopu edes siihen vaan nyt vieläkin ajattelen sitä, ajattelen sitä, koko ajan ajattelen hoita. Ei vittu. Mua VÄSYTTÄÄ. hiljaa, mä NUKUN.</p><p></p><p>Oikeesti.</p><p></p><p></p><p>Siis tavallaan se ei helpota mun dysforiaa koska tää on helvettiä, mut jollain tavalla, kuten viimeksikin, mul tapahtuu se et se alkaa tuntuu jotenkin ns. oikeelta. Ei helpota mut jotenkin, jotain. Se on niin sellanen.</p><p></p><p>Nyt en vaan pysty nukkua koska oon TODELLA huolissani siitä miten kovaa oon mölynny koska en oo yhtään varma. Voisi kuvitella ettei se oo kuulunu muille mutta en ole varma. Jos se on kuulunu niin voinki hypätä sillalta....</p><p></p><p>Siis sitä kiiman määrää ei voi kuvata. 101 %. Mul on tavallaan vieläkin se tunne.</p><p></p><p>[MEDIA=instagram]DULBy47k3qy[/MEDIA]</p><p></p><p>Oikeesti someone arrest him..................</p><p></p><p>Mitä vittua teen?</p><p></p><p>Ei helvetti. Toi ei todellakaan ollu mun tarkotus äännellä yhtään. Kaikist hulluinta on et se alko tosiaan ennen kun tein yhtään mitään eli miten ei siinäkään vaiheessa voi kyetä olemaan hiljaa? Normaalisti vissiin kykenenkin vaan en tämmösissä vitun noituus tilanteissa. Mitä ikinä toi sit olikaan, ei helvetti.</p><p></p><p>Ja kyl, pikkasen rupee pelottaa. Mä nään miten tää menee. Ehk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211069, member: 34"] Ensin: katoin varmaan 3 videoo putkee hoista tai jtn joten se varmaa vaikutti vitun pahasti muhun oli ilmeisesti jotenki vitu seksikästä Sitte: menin normaalisti nukkumaan ja näi Sitte: no eipä aikaakaa ku EN EDES TEHNYT MITÄÄN yritin vaan normaalisti nukkua niinku normaalisti tehdään, nii sit alkaa ihan tolkuton melkeinpä ennen kokematon kiima jyllätä????????? (Eli samanlainen ku hoista aiemminkin) Ei siin mitää yritän jatkaa nukkumisen yrittämistä mut ei tuu mitää sekoon kiimast siinä nii ja en vieläkään varsinaisesti edes tee mitään ja silti voihkin vaikka yritän olla hiljaa. Huom pitää ääntä vaikkei juurikaan tee mitään. Sekoo kiimasta totaalisesti ei mitään järkeä Sitte: yritän vain nukkua mut ei ei ei ei ajattelen koko ajan vaan hoita ja vääntelehdin paikallani kuin olisi pahempiki kohtaus meneillään. Sit oon sillee ei helvetti mun on PAKKO vissiin r***** :D Sitte: no teen niin ja yritän kaikkeni olla hiljaa mutta mitä helvettiä mistää tuu mitää ku sekoon niin auttamattomasti. Ihan joku hulluuskohtaus, samanlainen kun siitä aiemmin. Yrittää kaikkensa olla hiljaa mutta jotain spirituaalista tapahtuu mun sisällä koko ajan. Sit oon silleen okei tää tuntuu henkisesti taas merkittävimmältä hetkeltä mun elämässä ikinä ........... Kattoo sen naamaa puhelimen näytöltä ja sekoo siinä ihan vitun paljon ja mul ei oo sanoja oikeesti siihen mitä siin tapahtui, katoin sitä ja mä vaan jotenkin.... Tollasta ei usein mulle käy, ei monestakaan ihmisestä oo tainnut käydä. Spirituaalista, jotain, en osaa muuta sanoa. Jokin outo. Kattoo sen kuvaa ja jotenkin se tunne, ikävä, ajatukset siitä, kaikki, ei meinaa kestää sitä, ei meinaa kestää sen läsnäoloa sun sydämessä, se vaa koskettaa sua jotenkin spirituaalisesti, yrität ja yrität olla hiljaa mut jotenkin henkisellä tasolla sekoot liikaa, jotenkin vaan tunnet ja tunnet ja tunnet sen läsnäolon vaikkei se paikalla olekaan mut sun mielessä se on niin vahvasti että et voi ajatella ketään muuta samalla tavalla, oot vaan silleen tässä on kaikki, se on fr kaikki, se on vaa.... Toikaan EI voinu olla mitään muuta kun jotain helvetin spirituaalista sen sanon mut jos oppisin joku päivä olemaan vittu hiljaa enkä voihkis ääneen. Mikä siinä on niin vaikeaa? Jollain tavalla se on niin sairasta mitä siinä tapahtuu. Tulee muistot mieleen Eunkwangista joten se varmaa on aiheuttanut tän ja ehk muutki mut ei kovinkaan moni tyyppi varmaan koska oikeesti mitä vittua. Siis siinä tulee olo ettei oo koskaan tarvinnu ketään niin paljon, ikinä. Olin vaa sillee "hoi......... Hoi 😭😭😭😭😭😩😩😩😩😩😵😵😵" mut se ei ollu tavallaan edes KIVAA koska se tuntu jotenkin niin kauheelta samalla. Fyysisestikin tavallaan jotenkin kauheelta. Se ei ollu niinku normaalia. Et jos puhutaan vaikka normaalista r******** niin toi ei ollu sitä. Rukoilen ettei mun mölyyminen kuulunu mihinkään ei herranjumala oikeesti. Ei tollast kiimaa voi tunteakaan ellei oo ihan vitun saatanan vitun helvetin vitun rakastunu johonkin ja sitä se just oli. Jotai vitu henkistä taas. Ei mikään muu ikinä aiheuta tollasta kun rakastuminen. Vanha kunnon rakastuminen. tällä kertaa en voi oikein edes syyttää itseäni koska mul oli zero control koska en kertakaikkiaan voinut lopettaa tuntemasta niin. Lähes ikinä en yleensä tunne noin. Tää kyllä taas muistetaan. Ja tää KOSTETAAN. ikinä oo halunnu ketään noin paljon. Paitsi EHKÄ kwang yms. Toi oli ihan järkyttävää siis järkyttävää. Mul ei ollu mitään kontrollia. Se vähensi dysforiaakin kun tiesin ettei mul ollu mitään sananvaltaa siihen tunteeseen. Silleen tunteet aiheuttaa sen että pillu reagoi halusit tai et. Joo, enhän mä siitä kehonosasta tykkää, mut. Huoh. Sillä on joku suora spirituaalinen yhteys mun pilluun selkeesti koska kun miettii sitä yhtäkin kertaa olin just kattonu jonku videon sit taas aloin vaan silleen, en ees tehny mitään siinäkään, mut tuntu niin paljon ettei voi tuntua enempää fr. Henkisesti ja fyysisesti. En edes r****** siinä ollenkaan. En muista teinkö myöhemmin niin mut siinä en, ja mä vaan jotenkin. Siinäkin kohtaa sanoin et tää on nyt jotai spirituaalista taas. Huoh nyt onnistun taas olla hiljaa iha normaalisti mutta äsken ei. Ei vaa onnistunu vaikka kuinka yritin olla niin hiljaa kun pystyy. Että se on kyllä törkee, tää kostetaan niin saatanasti 😭 ei tämmösiä rakastumisia taida tapahtuu ku pari elämän aikana tbh. Tää on näköjään just niitä. Oireista ei voi erehtyä. Mulle harvemmin käy tollasta. Siis tosi harvoista ihmisistä. Siihen ei todellakaan käy kuka tahansa hongjoong, ei muistaakseni edes timppa ihan tohon tyyliin, ei muistaakseni edes hui tai taeil tai yuto? En mä tiedä en tajua vieläkään mitä vittua tapahtuu alan itkemään kohta. Kuulostaa läpältä mutta sinänsä se on ihan totta kun sanon näin: sillä vaan on joku aidosti spirituaalinen yhteys mun pilluun koska toi ei ollu mitään normaalia kiihottumista eikä ne edellisetkään kerrat tuntunut normaaleilta, eikä se oo edes pelkästään sen seksuaalisen tunteen takia vaan siinä tapahtuu ihan jotain helvetin sekavia asioita muutenkin. On se uskottava että taidan selkeesti olla niin rakastunu siihen ettei kovin monikaan henkilö koko elämän ajalta pääse siihen samaan tasoon. Aivan kauheaa tämmönen. Tuntuu ettei se vaadi mitään aivan yhtäkkiä vaan niin kova aalto sitä tunnetta ja vaikka et edes koske sinne kuin ohimennen vähän niin tunnet niiiiiiiin vahvasti sen tunteen siellä. Kaikki, koko keho on aivan tulessa. Ei mitään vitun normaalia kiihottumista/seksuaalista tunnetta toi, todellakaan. Vaadin selitystä. Tämä ei ole edes ok eikä se ole ainakaan hauskaa. Siis just se et tuntuu ettei se vaadi mitään se tunne vaan jotenkin tuntuu jollain yliluonnollisella tavalla tulevan sulle ja se tuntuu muutenkin kokonaisuudessaan täysin yliluonnolliselta. Eikä se lopu edes siihen vaan nyt vieläkin ajattelen sitä, ajattelen sitä, koko ajan ajattelen hoita. Ei vittu. Mua VÄSYTTÄÄ. hiljaa, mä NUKUN. Oikeesti. Siis tavallaan se ei helpota mun dysforiaa koska tää on helvettiä, mut jollain tavalla, kuten viimeksikin, mul tapahtuu se et se alkaa tuntuu jotenkin ns. oikeelta. Ei helpota mut jotenkin, jotain. Se on niin sellanen. Nyt en vaan pysty nukkua koska oon TODELLA huolissani siitä miten kovaa oon mölynny koska en oo yhtään varma. Voisi kuvitella ettei se oo kuulunu muille mutta en ole varma. Jos se on kuulunu niin voinki hypätä sillalta.... Siis sitä kiiman määrää ei voi kuvata. 101 %. Mul on tavallaan vieläkin se tunne. [MEDIA=instagram]DULBy47k3qy[/MEDIA] Oikeesti someone arrest him.................. Mitä vittua teen? Ei helvetti. Toi ei todellakaan ollu mun tarkotus äännellä yhtään. Kaikist hulluinta on et se alko tosiaan ennen kun tein yhtään mitään eli miten ei siinäkään vaiheessa voi kyetä olemaan hiljaa? Normaalisti vissiin kykenenkin vaan en tämmösissä vitun noituus tilanteissa. Mitä ikinä toi sit olikaan, ei helvetti. Ja kyl, pikkasen rupee pelottaa. Mä nään miten tää menee. Ehk. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja