Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 211027" data-attributes="member: 34"><p>Jännin fakta on se et tätä mä itkin just ennen kun rakastuin hoihin</p><p></p><p>Siis</p><p></p><p>Yleisesti vaan itkin tota. Ja se oli se kohta et en pystyny hengittää kunnolla ku olin niin loppu. Olin vaan mun sängyl ja googlasin jtn asiaa liittyvää ja itkin ja sit mä en tiedä ei se samana päivänä ollu vaa tää oli 18.8.2025 ja kun rakastuin siihen se oliii 21.8.2025. et silleen se tuntuu vaan aika oudolta silleen................. Et jotain noin isoa tapahtuu noin hirveen asian jälkeen. Silleen. Symbolisesti. Mut siis ei se mitää meinaa (varsinkaan sitä et sil ois tää fetissi 😂😂😂😂😂😂😂😂 tai mist mä tiiän ja tbh hes cutest mut niiku i cannot) mut aina toi on ollu symbolisesti nii merkittävä homma mulle koska olin silleen en pääse ikinä ylös tästä sit vaa rakastuinki siihen ja se olikin sitten aika ... Iso juttu.</p><p></p><p></p><p>Tbh if he had that fetish it wouldn't help me mut ei se mua haittaiskaa oisin vaa sillee "no you don't find it sexy, you're lying asf but you're cutest but you're lying :]"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 211027, member: 34"] Jännin fakta on se et tätä mä itkin just ennen kun rakastuin hoihin Siis Yleisesti vaan itkin tota. Ja se oli se kohta et en pystyny hengittää kunnolla ku olin niin loppu. Olin vaan mun sängyl ja googlasin jtn asiaa liittyvää ja itkin ja sit mä en tiedä ei se samana päivänä ollu vaa tää oli 18.8.2025 ja kun rakastuin siihen se oliii 21.8.2025. et silleen se tuntuu vaan aika oudolta silleen................. Et jotain noin isoa tapahtuu noin hirveen asian jälkeen. Silleen. Symbolisesti. Mut siis ei se mitää meinaa (varsinkaan sitä et sil ois tää fetissi 😂😂😂😂😂😂😂😂 tai mist mä tiiän ja tbh hes cutest mut niiku i cannot) mut aina toi on ollu symbolisesti nii merkittävä homma mulle koska olin silleen en pääse ikinä ylös tästä sit vaa rakastuinki siihen ja se olikin sitten aika ... Iso juttu. Tbh if he had that fetish it wouldn't help me mut ei se mua haittaiskaa oisin vaa sillee "no you don't find it sexy, you're lying asf but you're cutest but you're lying :]" [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja