Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 209696" data-attributes="member: 34"><p>Ja sillon kun näin mun päässä sen siis en nähny vaan sillon kun ajattelin sitä miestä jota en TIENNYT niin se tuntui kyllä niiiiiiiiiiiin siis sillonkin isolta, mä tiesin kuinka iso juttu se on. etukäteen. Mut nyt kun tiedän kuka se on ja muutenki vähän enemmän siit niin se on aika paha.</p><p></p><p>En ikinä voi unohtaa sitä "that's the way love is" kohtaa.</p><p></p><p>Ajattelin sitä kuinka en tiedä kuka se on joten en oo rakastunutkaan siihen joten se ei ollu sama tunne kun eunkwangin miettimine, mut silti ajattelin sitä tyyppii ja se tuntu..... Niinku koska tiesin et se tulee olee.... My bf.... Niin silleen. Jotenkin se lause sit silleen. "That's the way love is" siis silleen kun tiesin että tuun löytämään sen ja tiesin et se tulee olee true love tai tälleen, vaikka en sillon tienny kenest on kyse, paitsi vihjeet oli, ja aika liian accurate vihjeet.</p><p></p><p>Niin se biisi vähän niinku vittuilee mulle 😭😭😭</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 209696, member: 34"] Ja sillon kun näin mun päässä sen siis en nähny vaan sillon kun ajattelin sitä miestä jota en TIENNYT niin se tuntui kyllä niiiiiiiiiiiin siis sillonkin isolta, mä tiesin kuinka iso juttu se on. etukäteen. Mut nyt kun tiedän kuka se on ja muutenki vähän enemmän siit niin se on aika paha. En ikinä voi unohtaa sitä "that's the way love is" kohtaa. Ajattelin sitä kuinka en tiedä kuka se on joten en oo rakastunutkaan siihen joten se ei ollu sama tunne kun eunkwangin miettimine, mut silti ajattelin sitä tyyppii ja se tuntu..... Niinku koska tiesin et se tulee olee.... My bf.... Niin silleen. Jotenkin se lause sit silleen. "That's the way love is" siis silleen kun tiesin että tuun löytämään sen ja tiesin et se tulee olee true love tai tälleen, vaikka en sillon tienny kenest on kyse, paitsi vihjeet oli, ja aika liian accurate vihjeet. Niin se biisi vähän niinku vittuilee mulle 😭😭😭 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja