Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 209694" data-attributes="member: 34"><p>Mut </p><p></p><p>Öö</p><p></p><p>My life went to complete chaos in 2025</p><p></p><p>Mikään aikaisempi ei oo huipentunut samalla tavalla kaaokseksi kun se kun rakastuin hoyoungiin niin se oli vähän niinku se piste iin päälle : DDDDD </p><p></p><p>it just went to complete chaos.</p><p></p><p>Niinku se oli oikeesti ihan kaiken huippu ja sen vaan sanon että ei mun elämä ois yhtään samanlaista jos sitä ei ois koskaan tapahtunu kirjaimellisesti se että se tapahtu mun elämässä, oli sellanen... Ehkä isoin kokemus?? </p><p></p><p>Myös se kuinka aina on tuntunu siltä kuinka se on avain näihin tiettyihin asioihin ja enpä tiedä miksi</p><p></p><p>Mut et se on sellanen puuttuva palanen (😃) ollu </p><p></p><p>Käy järkeen että kun istuin terapiassa silloin skpl jutun takii ja en ollu rakastunu siihe viel nii jotenki tavallaan okei se juttu vaivaa mua edelleen mut silti se on jotenkin niin. Kun se puuttu mun elämäst (ai puuttu???? Ei ees) sillon enkä pystyny nähä mitää tulevaisuudes.</p><p></p><p>Edelleen skpl juttu vaivaa paljon niin vitusti mut se on silti se juttu</p><p></p><p>Oml se tyyppi oli sillee mitä jos parin vuoden päästä (tai mikä aika se sanokaa) me tavattais ja sä sanoisit mulle et meneeki itse asiassa ihan hyvin.</p><p></p><p>Sit sanoin sille jtn et "no se vaatis kyl oikeesti ihmeen jos niin kävis"</p><p></p><p>Aivan.</p><p></p><p>(Ja usko pois et se oli viel tohon silleen "mm-m". Niinku ihan ku se ois meinannut et se usko jonkun ihmeen tapahtuvanki mulle xDDDDD oh noooo)</p><p></p><p>Vieläkään ei mee "ihan hyvin" eikä varsinkaan skpl suhteen.</p><p></p><p>Mut silti oon monesti miettinyt tota hetkee sen jälkeen kun rakastuin siihen. It makes sense.</p><p></p><p>EMMÄ YMMÄRRÄ MIKS SE ON A V A I N kaikkeen</p><p></p><p>Tohon juttuun</p><p></p><p>Ja</p><p></p><p>Complete chaos</p><p></p><p>NII JUST TOI BIISI VITTU</p><p></p><p>just ku sanoinkin et se oli mun elämässä silloin jo siis olin nähny sitä jo jonku verran. Mut en ollu ehtiny varsinaisesti rakastuu siihen. NIIH. TOI BIISI JUST. KAIKKI KÄY NIIN JÄRKEEN.</p><p></p><p>Oikeest se oli mun elämässä </p><p></p><p>Mut se ei varsinaisesti merkannu mulle mitää</p><p></p><p>Yhtäkkii se merkkaa kaikkeeeeeeeee</p><p></p><p>Niin vitun rakastunu ok</p><p></p><p>Jotenki toi biisi vaa sopii</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 209694, member: 34"] Mut Öö My life went to complete chaos in 2025 Mikään aikaisempi ei oo huipentunut samalla tavalla kaaokseksi kun se kun rakastuin hoyoungiin niin se oli vähän niinku se piste iin päälle : DDDDD it just went to complete chaos. Niinku se oli oikeesti ihan kaiken huippu ja sen vaan sanon että ei mun elämä ois yhtään samanlaista jos sitä ei ois koskaan tapahtunu kirjaimellisesti se että se tapahtu mun elämässä, oli sellanen... Ehkä isoin kokemus?? Myös se kuinka aina on tuntunu siltä kuinka se on avain näihin tiettyihin asioihin ja enpä tiedä miksi Mut et se on sellanen puuttuva palanen (😃) ollu Käy järkeen että kun istuin terapiassa silloin skpl jutun takii ja en ollu rakastunu siihe viel nii jotenki tavallaan okei se juttu vaivaa mua edelleen mut silti se on jotenkin niin. Kun se puuttu mun elämäst (ai puuttu???? Ei ees) sillon enkä pystyny nähä mitää tulevaisuudes. Edelleen skpl juttu vaivaa paljon niin vitusti mut se on silti se juttu Oml se tyyppi oli sillee mitä jos parin vuoden päästä (tai mikä aika se sanokaa) me tavattais ja sä sanoisit mulle et meneeki itse asiassa ihan hyvin. Sit sanoin sille jtn et "no se vaatis kyl oikeesti ihmeen jos niin kävis" Aivan. (Ja usko pois et se oli viel tohon silleen "mm-m". Niinku ihan ku se ois meinannut et se usko jonkun ihmeen tapahtuvanki mulle xDDDDD oh noooo) Vieläkään ei mee "ihan hyvin" eikä varsinkaan skpl suhteen. Mut silti oon monesti miettinyt tota hetkee sen jälkeen kun rakastuin siihen. It makes sense. EMMÄ YMMÄRRÄ MIKS SE ON A V A I N kaikkeen Tohon juttuun Ja Complete chaos NII JUST TOI BIISI VITTU just ku sanoinkin et se oli mun elämässä silloin jo siis olin nähny sitä jo jonku verran. Mut en ollu ehtiny varsinaisesti rakastuu siihen. NIIH. TOI BIISI JUST. KAIKKI KÄY NIIN JÄRKEEN. Oikeest se oli mun elämässä Mut se ei varsinaisesti merkannu mulle mitää Yhtäkkii se merkkaa kaikkeeeeeeeee Niin vitun rakastunu ok Jotenki toi biisi vaa sopii [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja