Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 209692" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]1q2sc8ZzIa8[/MEDIA]</p><p></p><p>Ku miettii tätä videoo sit ku katoin sen sillo ja sit olin niiiiiiiiiin sillee tiiäks</p><p></p><p>No siis se mitä tunsin sillo</p><p></p><p>Se oli emotional to me siis kaikki se mitä tapahtu</p><p></p><p>Ja sitte</p><p></p><p>Sitte tää biisi</p><p>[MEDIA=youtube]CpVo9dSoyuY[/MEDIA]</p><p></p><p>Joka taas käy täysin järkeen siinä mielessä nyt kun miettii sitä et se oli niinku eunkwangin takii tai se ku se pyöri siin mun elämäs siis kaikki se mitä tapahtu ennen ja tavallaan se ku eunkwangist kuitenkin olin silleen idk, main crush, vaik en tiiä sit hoist oli se pieni ihastuksen tunne varmaa. Pienen pieni. Varmaa. Tai joku turvallisuuden tunne. Ehkä. Mut Eunkwang oli kummiski. Siin sit. Niiku. Eunkwang. Mut nii. Ja sit nyt ku miettii. Nii käyhä toi biisi järkee aika hyvin. Sillee ois luullu et se ois jääny sellaseks mitä se oli sillon, tavallaa "tulin vaan käymään" kun se siis miten se oli mun elämässä sillon vs miten se on mun elämässä ollu sen jälkeen. Silleen ois luullu ettei sitä tapahtuis mut tapahtu. Ja muutenkin just se kun Eunkwang. Niin. Liittyy.</p><p></p><p>Ja emt mutta silleen kaikki liittyy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 209692, member: 34"] [MEDIA=youtube]1q2sc8ZzIa8[/MEDIA] Ku miettii tätä videoo sit ku katoin sen sillo ja sit olin niiiiiiiiiin sillee tiiäks No siis se mitä tunsin sillo Se oli emotional to me siis kaikki se mitä tapahtu Ja sitte Sitte tää biisi [MEDIA=youtube]CpVo9dSoyuY[/MEDIA] Joka taas käy täysin järkeen siinä mielessä nyt kun miettii sitä et se oli niinku eunkwangin takii tai se ku se pyöri siin mun elämäs siis kaikki se mitä tapahtu ennen ja tavallaan se ku eunkwangist kuitenkin olin silleen idk, main crush, vaik en tiiä sit hoist oli se pieni ihastuksen tunne varmaa. Pienen pieni. Varmaa. Tai joku turvallisuuden tunne. Ehkä. Mut Eunkwang oli kummiski. Siin sit. Niiku. Eunkwang. Mut nii. Ja sit nyt ku miettii. Nii käyhä toi biisi järkee aika hyvin. Sillee ois luullu et se ois jääny sellaseks mitä se oli sillon, tavallaa "tulin vaan käymään" kun se siis miten se oli mun elämässä sillon vs miten se on mun elämässä ollu sen jälkeen. Silleen ois luullu ettei sitä tapahtuis mut tapahtu. Ja muutenkin just se kun Eunkwang. Niin. Liittyy. Ja emt mutta silleen kaikki liittyy. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja