Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 209227" data-attributes="member: 34"><p>Ehkä oudoin rakkaus mitä mulle on tapahtunut koskaan. Kukaan ei oo varmaan koskaan oikeasti tuntunut näin paljon siltä, siltä että mitä tahansa koskaan tapahtuukaan niin it's always, always and always him, just that i always love him, no matter what, elämässäni on yksi varma asia ja se on hän, mikään ei koskaan voi olla niin pahaa etten kestäis sitä sen vuoks, mikään ei koskaan voi viedä mun rakkautta siihen pois, vaikka mitä ikinä tapahtuis, välitän aina siitä, se on aina se josta välitän vaan niin maailma eniten, silleen he's supposed to be my man. Mut sit myös eunkwangin ja masatoshin takia etenkin tuntuu todella oudolta koska enkö nyt aika lailla samalla tavalla oo tuntenu niistäkin. Mut juu. Jotenkin. Tai ehkä se on tää vaihe mut joka tapauksessa se ny tuntuu vissiin eriltä.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 209227, member: 34"] Ehkä oudoin rakkaus mitä mulle on tapahtunut koskaan. Kukaan ei oo varmaan koskaan oikeasti tuntunut näin paljon siltä, siltä että mitä tahansa koskaan tapahtuukaan niin it's always, always and always him, just that i always love him, no matter what, elämässäni on yksi varma asia ja se on hän, mikään ei koskaan voi olla niin pahaa etten kestäis sitä sen vuoks, mikään ei koskaan voi viedä mun rakkautta siihen pois, vaikka mitä ikinä tapahtuis, välitän aina siitä, se on aina se josta välitän vaan niin maailma eniten, silleen he's supposed to be my man. Mut sit myös eunkwangin ja masatoshin takia etenkin tuntuu todella oudolta koska enkö nyt aika lailla samalla tavalla oo tuntenu niistäkin. Mut juu. Jotenkin. Tai ehkä se on tää vaihe mut joka tapauksessa se ny tuntuu vissiin eriltä. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja