Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208799" data-attributes="member: 34"><p>NYT</p><p></p><p>Mul on selkee teoria tästä nyt.</p><p></p><p></p><p>Sairastuin kehojuttuun yleisesti ottaen kunnolla 2023 alussa tai 2022. Joka tapauksessa vasta eunkwangin tapahduttua.</p><p></p><p>Kaikillahan on jotain insecurityä mutta ihan kunnolla sairastuin vasta sitten kun eunkwang oli mun elämässä jo.</p><p></p><p>Tässä nyt puhun ehkä lähinnä painosta ja ulkonäöstä, no dysforia joo mutta..... En mä tiedä.</p><p></p><p></p><p>Joka tapauksessa. Toi painojuttuhan alko huolettaa ihan eri vakavuudella vasta siinä 2023 maissa.</p><p></p><p>Silleen. En tajunnu sitä kunnolla mut luulen että se on nimenomaan siks että rakastuin. Ja HOYOUNG on tietysti toinen mut se ei ollu viel silloin.</p><p></p><p>Siis koko kehoasia huolettaa mua muutenkin liittymättä mitenkään niihin, mut tiedän silti melko varmaksi et se johtuu siitä että rakastuin Eunkwangiin.</p><p></p><p></p><p>Kas kun se ei tosiaankaan huolettanu mua tolla tasolla edes vaikka 2021. Eikä koskaan aiemmin.</p><p></p><p></p><p>Toki kännykän käyttö yleisestikin edistää sitä huolestumista mut oon kyl ollu aiemminkin melko paljon netissä ihastuksieni takii jne, tumpit sun muut</p><p></p><p>Tavallaan mietin kuitenkin että Eunkwang oli niiiiin iso asia mikä tapahtui siinä ja yleensähän muutenkin tämmöset isot elämäntapahtumat altistaa vaikka syömishäiriöille, kuulemma.</p><p></p><p>Niin se mun mielestä liittyy eunkwangiin että sairastuin tähän koko kehojuttuun yleisestikin ja aloin huolestumaan sitä aivan eri vakavuudella kuin ikinä ennen.</p><p></p><p>Sillee voi olla et se on vaikuttanut mun alitajunnassa niin paljon et oon ollu huolestunu sen takia siitä</p><p></p><p>Ja tietysti hoi nyt myös ruokkimassa sitä pelkoa</p><p></p><p>Totta kai se on koko tän ajan huolestuttanu mua muutenkin kuin liittyen niihin mut myös sit jos kuvittelee niitä tilanteita niin oon kyllä helvetin ahdistunu omasta kehostani</p><p></p><p>Ja ihan pelkästään vaatteet päälläkin :D</p><p></p><p>Et kyl se taitaa alunperin olla Eunkwang sun syytä että mä oon niin täysillä alkanu miettiä tätä....... :D tää on mun teoria anyways.</p><p></p><p>Pahasti rakastuneena ihminen on aika altis tämmöselle mielenterveyden sekoomiselle</p><p></p><p></p><p>Ja tota...............</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Silleen mä ymmärrän nyt tän kyllä. Totta kai mä sairastuin ns. Kehonkuvahäiriöön siks että mä olin juuri vähän ennen rakastunu äärimmäisen voimakkaasti.</p><p></p><p>Itse asiassa kehonkuvahäiriö onkin hyvä yleisnimitys KOKO tälle jutulle. Sille mikä liittyy mitenkään kehoon. Oli se sit sukupuoli tai mikä tahansa muu.</p><p></p><p>Ei helvetti.</p><p></p><p></p><p>Nooooooooooooh</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Sillä se lähtee millä on tulluki? :D eli rakkaus? :D noooohhhh...........</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208799, member: 34"] NYT Mul on selkee teoria tästä nyt. Sairastuin kehojuttuun yleisesti ottaen kunnolla 2023 alussa tai 2022. Joka tapauksessa vasta eunkwangin tapahduttua. Kaikillahan on jotain insecurityä mutta ihan kunnolla sairastuin vasta sitten kun eunkwang oli mun elämässä jo. Tässä nyt puhun ehkä lähinnä painosta ja ulkonäöstä, no dysforia joo mutta..... En mä tiedä. Joka tapauksessa. Toi painojuttuhan alko huolettaa ihan eri vakavuudella vasta siinä 2023 maissa. Silleen. En tajunnu sitä kunnolla mut luulen että se on nimenomaan siks että rakastuin. Ja HOYOUNG on tietysti toinen mut se ei ollu viel silloin. Siis koko kehoasia huolettaa mua muutenkin liittymättä mitenkään niihin, mut tiedän silti melko varmaksi et se johtuu siitä että rakastuin Eunkwangiin. Kas kun se ei tosiaankaan huolettanu mua tolla tasolla edes vaikka 2021. Eikä koskaan aiemmin. Toki kännykän käyttö yleisestikin edistää sitä huolestumista mut oon kyl ollu aiemminkin melko paljon netissä ihastuksieni takii jne, tumpit sun muut Tavallaan mietin kuitenkin että Eunkwang oli niiiiin iso asia mikä tapahtui siinä ja yleensähän muutenkin tämmöset isot elämäntapahtumat altistaa vaikka syömishäiriöille, kuulemma. Niin se mun mielestä liittyy eunkwangiin että sairastuin tähän koko kehojuttuun yleisestikin ja aloin huolestumaan sitä aivan eri vakavuudella kuin ikinä ennen. Sillee voi olla et se on vaikuttanut mun alitajunnassa niin paljon et oon ollu huolestunu sen takia siitä Ja tietysti hoi nyt myös ruokkimassa sitä pelkoa Totta kai se on koko tän ajan huolestuttanu mua muutenkin kuin liittyen niihin mut myös sit jos kuvittelee niitä tilanteita niin oon kyllä helvetin ahdistunu omasta kehostani Ja ihan pelkästään vaatteet päälläkin :D Et kyl se taitaa alunperin olla Eunkwang sun syytä että mä oon niin täysillä alkanu miettiä tätä....... :D tää on mun teoria anyways. Pahasti rakastuneena ihminen on aika altis tämmöselle mielenterveyden sekoomiselle Ja tota............... Silleen mä ymmärrän nyt tän kyllä. Totta kai mä sairastuin ns. Kehonkuvahäiriöön siks että mä olin juuri vähän ennen rakastunu äärimmäisen voimakkaasti. Itse asiassa kehonkuvahäiriö onkin hyvä yleisnimitys KOKO tälle jutulle. Sille mikä liittyy mitenkään kehoon. Oli se sit sukupuoli tai mikä tahansa muu. Ei helvetti. Nooooooooooooh Sillä se lähtee millä on tulluki? :D eli rakkaus? :D noooohhhh........... [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja