Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
3
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208587" data-attributes="member: 34"><p>Jos olisin ra***** siin on 2 juttuu </p><p></p><p>Se milt se tuntuu musta joka on yhtä kuin kuolema.</p><p></p><p>Ja se mitä pelkään esim seurustelusuhteessa kumppanin ajattelevan, ja se on.... Yhtä kuin kuolemaa myös.</p><p></p><p>Se on muutenkin mulle yks pahimmista dysforia asioista </p><p></p><p>Vielä pahempi kuin rin***</p><p></p><p>I think.</p><p></p><p>Mut lisäks mä mietin sit heti vaan silleen...... Mä alan heti ajattelee sitä mitä se toinen ajattelee siitä ja mä oon silleen mä pelkään niiku siis kuollakseni</p><p></p><p></p><p>Eikä se auta yhtään et se tilanne ei oo totta mitenkään vaan oon tällä hetkellä yhtä kauhuissani kuin jos se oikeesti ois totta, pelkästään sen ajatteleminen saa mut samalla tavalla kauhun partaalle kuin se että se tapahtuu oikeasti.</p><p></p><p></p><p></p><p>Sen takia lapsettomuus ei mua hirveästi suojele.</p><p></p><p>Sen takia transitio ei mua hirveästi auta.</p><p></p><p>Sen takia mulla ei oo sen parempi olo muulloinkaan kuin m koska sillä ei ole mitään väliä tapahtuuko se sillä hetkellä vai ei, mä ajattelen sitä kuitenkin ja oon kauhusta sekaisin</p><p></p><p></p><p>Ei siis mitään merkitystä transitioituuko</p><p></p><p>Kauhu jatkuu läpi elämän, niin kauan kunnes tapahtuu jotain oikeasti merkittävää joka saa mut selvittämään tän asian ja sit joskus se on ehkä pelkästään muisto.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208587, member: 34"] Jos olisin ra***** siin on 2 juttuu Se milt se tuntuu musta joka on yhtä kuin kuolema. Ja se mitä pelkään esim seurustelusuhteessa kumppanin ajattelevan, ja se on.... Yhtä kuin kuolemaa myös. Se on muutenkin mulle yks pahimmista dysforia asioista Vielä pahempi kuin rin*** I think. Mut lisäks mä mietin sit heti vaan silleen...... Mä alan heti ajattelee sitä mitä se toinen ajattelee siitä ja mä oon silleen mä pelkään niiku siis kuollakseni Eikä se auta yhtään et se tilanne ei oo totta mitenkään vaan oon tällä hetkellä yhtä kauhuissani kuin jos se oikeesti ois totta, pelkästään sen ajatteleminen saa mut samalla tavalla kauhun partaalle kuin se että se tapahtuu oikeasti. Sen takia lapsettomuus ei mua hirveästi suojele. Sen takia transitio ei mua hirveästi auta. Sen takia mulla ei oo sen parempi olo muulloinkaan kuin m koska sillä ei ole mitään väliä tapahtuuko se sillä hetkellä vai ei, mä ajattelen sitä kuitenkin ja oon kauhusta sekaisin Ei siis mitään merkitystä transitioituuko Kauhu jatkuu läpi elämän, niin kauan kunnes tapahtuu jotain oikeasti merkittävää joka saa mut selvittämään tän asian ja sit joskus se on ehkä pelkästään muisto. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja