Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
4
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 208498" data-attributes="member: 34"><p>Sillon kyllä tiesin sen olevan jo julkkis koska tiesin että taewoo ja nää jutskat hommelit</p><p></p><p>Mut sitä ennen en tiennyt sen olevan julkkis koska tiesin et se oli vaan joku, mut ei Eunkwang :DD</p><p></p><p>Mut 28.8. tiesin jo et se on julkkis koska taewoo ja asiaan liittyvät jutskat hommelit jne</p><p></p><p>Ja katoin taivaalle/puuta/jne ja kuuntelin sky blue and black ja mietin HÄNTÄ enkä tiennyt ketä mietin mutta olin silleen tuleva poikaystäväni hhhhhhhh joka ei oo eunkwang hhhhhhhhhhhh</p><p></p><p>Mut silloin sinä yönä/iltana vielä epäilin tietenkin sitä et pitääkö tää paikkansa että tuunko muka seurustelemaan tän JONKUN kanssa JOKA VITTU LIITTYY TAEWOOHON JA NÄIHIN JUTTUIHIN</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>AAAH LOPETA NYT VITTU JO MÄHÄN KUOLEN TÄNNE</p><p></p><p>mut tosiaa sinä yönä/iltana epäilin sitä että pitääkö tää paikkansa ollenkaan </p><p></p><p>(Ja nykyäänhän mä sitä vasta epäilenkin)</p><p></p><p>Mut silloin joo, mä epäilin ja olin et onkohan tää nyt Muka totta. Mut kuitenkin ajattelin sitä asiaa ja se tapahtui kuitenkin.</p><p></p><p></p><p>HALUISIN KYLLÄ TIETÄÄ TOSIAAN ONKSE TOTTA</p><p></p><p>VOI EI MÄHÄN KUOLEN TÄNNE IHAN KOHTA</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 208498, member: 34"] Sillon kyllä tiesin sen olevan jo julkkis koska tiesin että taewoo ja nää jutskat hommelit Mut sitä ennen en tiennyt sen olevan julkkis koska tiesin et se oli vaan joku, mut ei Eunkwang :DD Mut 28.8. tiesin jo et se on julkkis koska taewoo ja asiaan liittyvät jutskat hommelit jne Ja katoin taivaalle/puuta/jne ja kuuntelin sky blue and black ja mietin HÄNTÄ enkä tiennyt ketä mietin mutta olin silleen tuleva poikaystäväni hhhhhhhh joka ei oo eunkwang hhhhhhhhhhhh Mut silloin sinä yönä/iltana vielä epäilin tietenkin sitä et pitääkö tää paikkansa että tuunko muka seurustelemaan tän JONKUN kanssa JOKA VITTU LIITTYY TAEWOOHON JA NÄIHIN JUTTUIHIN AAAH LOPETA NYT VITTU JO MÄHÄN KUOLEN TÄNNE mut tosiaa sinä yönä/iltana epäilin sitä että pitääkö tää paikkansa ollenkaan (Ja nykyäänhän mä sitä vasta epäilenkin) Mut silloin joo, mä epäilin ja olin et onkohan tää nyt Muka totta. Mut kuitenkin ajattelin sitä asiaa ja se tapahtui kuitenkin. HALUISIN KYLLÄ TIETÄÄ TOSIAAN ONKSE TOTTA VOI EI MÄHÄN KUOLEN TÄNNE IHAN KOHTA [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja