Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 207582" data-attributes="member: 34"><p>Ku mä aina katon vaik hoin lapsuuskuvista että niin söpööööööö <333333333 nii jos seurusteltais se ei vois mitenkään ajatella mun lapsuuskuvista nii mitä vittua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 koska oksettavaa. Tuli mieleen vain kun näin äsken jotain mun tosi vanhoja kuvia.</p><p></p><p>Ensinnäkään naissukupuolessa ei oo mitään kaunista tai söpöä, toiseksi siin ei oo mitään kiihottavaa, ei mitään rakastumisen aiheuttavaa, jne :D</p><p></p><p>Hyi.</p><p></p><p>En mitenkään selvii ilman hoita mut se ei ikinä vois tuntee varsinkaan yhtä syvästi ku mä siihen koska ei kukaan voi. En ainakaan mä koskaan oo voinu elämässäni tuntee naisesta syvästi. En samalla tavalla. Arvaa miks? Koska siin ei oo mitään sellasta mikä aiheuttais sen. Koska naiset ei vaan oo sellasia. Ne ei oo ees söpöjä. :D tbh observation disagrees mut se nyt on vaan biisi. :DDDDDDD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 207582, member: 34"] Ku mä aina katon vaik hoin lapsuuskuvista että niin söpööööööö <333333333 nii jos seurusteltais se ei vois mitenkään ajatella mun lapsuuskuvista nii mitä vittua 😂😂😂😂😂😂😂😂😂 koska oksettavaa. Tuli mieleen vain kun näin äsken jotain mun tosi vanhoja kuvia. Ensinnäkään naissukupuolessa ei oo mitään kaunista tai söpöä, toiseksi siin ei oo mitään kiihottavaa, ei mitään rakastumisen aiheuttavaa, jne :D Hyi. En mitenkään selvii ilman hoita mut se ei ikinä vois tuntee varsinkaan yhtä syvästi ku mä siihen koska ei kukaan voi. En ainakaan mä koskaan oo voinu elämässäni tuntee naisesta syvästi. En samalla tavalla. Arvaa miks? Koska siin ei oo mitään sellasta mikä aiheuttais sen. Koska naiset ei vaan oo sellasia. Ne ei oo ees söpöjä. :D tbh observation disagrees mut se nyt on vaan biisi. :DDDDDDD [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja