Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
2
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 206931" data-attributes="member: 34"><p>tai no on kamalampaa ajatella useampaa sekavuuden takia. Pelkästään yhden ajatteleminen olisi siksi ihanteellista. Mutta sitten siinä on tavallaan kai muita ongelmia. Se voi tuntuu tosi pahalta. Mutta ei se koko ajan tunnu yhtä pahalta. Mulla helpotti jo vähän aikaa sitten tää olo jonkun verran hoin suhteen. Nyt mua naurattaa ajatus elämästä ilman sitä :D koska meemien taso. Ja muutenki se on niin outo ajatus et se naurattaa kyl. Siis se tekee edelleen mut hulluksi varsinkin mustasukkaisuus ja se sellanen surullisuus tuntuu aika pahalt mut ei oo sitä sellasta samal taval et kaikki näyttää täysin tyhjältä ja toivottomalta jos en tapaa sitä tms.</p><p></p><p>Mut on tää kyllä aikamoista silti vielä. Ja tuntuu pitkältä ajalta. 5 kk. Muistan tämän tekstin nimittäin: "i love hoyoung ❤️ </p><p></p><p>I'm so stupid stupid stupid stupid stupid stupid stupid ooooooooooooooooo😭😭😭😭😭😭😭😭😭</p><p></p><p>Joo kiitos </p><p></p><p>Päivä 25 :D</p><p></p><p>SEIS STOP"</p><p></p><p>Päivä 25 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niin kyllähän tämä 5 kk alkaa käydä mielenterveyden päälle 😂🥹</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 206931, member: 34"] tai no on kamalampaa ajatella useampaa sekavuuden takia. Pelkästään yhden ajatteleminen olisi siksi ihanteellista. Mutta sitten siinä on tavallaan kai muita ongelmia. Se voi tuntuu tosi pahalta. Mutta ei se koko ajan tunnu yhtä pahalta. Mulla helpotti jo vähän aikaa sitten tää olo jonkun verran hoin suhteen. Nyt mua naurattaa ajatus elämästä ilman sitä :D koska meemien taso. Ja muutenki se on niin outo ajatus et se naurattaa kyl. Siis se tekee edelleen mut hulluksi varsinkin mustasukkaisuus ja se sellanen surullisuus tuntuu aika pahalt mut ei oo sitä sellasta samal taval et kaikki näyttää täysin tyhjältä ja toivottomalta jos en tapaa sitä tms. Mut on tää kyllä aikamoista silti vielä. Ja tuntuu pitkältä ajalta. 5 kk. Muistan tämän tekstin nimittäin: "i love hoyoung ❤️ I'm so stupid stupid stupid stupid stupid stupid stupid ooooooooooooooooo😭😭😭😭😭😭😭😭😭 Joo kiitos Päivä 25 :D SEIS STOP" Päivä 25 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 niin kyllähän tämä 5 kk alkaa käydä mielenterveyden päälle 😂🥹 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja