Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 205449" data-attributes="member: 34"><p>Todella vaikea kuvitella että olis.</p><p></p><p>Mut niin.</p><p></p><p>Mut miks se tekee niin 😭 mä vihaan</p><p></p><p>Tai miks se sano niin 😭 mä vihaan 🕴🏻</p><p></p><p>En missään nimessä usko mut ku AAAAA ärsyttävää </p><p></p><p>Varsinkin se yks keskustelu tai se hetki. En ymmärrä. En ymmärrä mikse tekee niin. Ei varmasti siks että se olis ihastunu muhun mut MIKS 😭 mä en kestä enää 😭😭😭😭 huutista 😂</p><p></p><p>Mietin mitä jos </p><p></p><p>Ok en sais kirjottaa tästä täällä koska vainoharhailen mitä jos</p><p></p><p>Äh</p><p></p><p>Pakko purkaa</p><p></p><p>Ei kukaan voi tietää mist on kyse tai kenestä tai mitään</p><p></p><p>Ei voi tietää.</p><p></p><p>Mut kelaa mitä jos oon sen kaa tekemisis vielä pitkään</p><p></p><p>Meinaan mitä jos vuosia</p><p></p><p>En tosiaan usko että tullaan ikin seurustelee tai mitään jos oon rehellinen niin mun mielestä jopa eunkwang on todennäköisempi vaihtoehto :DDDDDD</p><p></p><p>Mut jotenkin se ajatus on niin jännä että jos ollaan tekemisissä vuosia (tuskin, ei välttämättä olla mut jos oltais) niin tavallaan et miten asiat menis</p><p></p><p>Tai jotenkin </p><p></p><p>KAIKKI ON NIIN OUTOO </p><p></p><p>ja en missään nimessä usko siis kuten sanoin niin Eunkwangkin on todennäkösempi</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 205449, member: 34"] Todella vaikea kuvitella että olis. Mut niin. Mut miks se tekee niin 😭 mä vihaan Tai miks se sano niin 😭 mä vihaan 🕴🏻 En missään nimessä usko mut ku AAAAA ärsyttävää Varsinkin se yks keskustelu tai se hetki. En ymmärrä. En ymmärrä mikse tekee niin. Ei varmasti siks että se olis ihastunu muhun mut MIKS 😭 mä en kestä enää 😭😭😭😭 huutista 😂 Mietin mitä jos Ok en sais kirjottaa tästä täällä koska vainoharhailen mitä jos Äh Pakko purkaa Ei kukaan voi tietää mist on kyse tai kenestä tai mitään Ei voi tietää. Mut kelaa mitä jos oon sen kaa tekemisis vielä pitkään Meinaan mitä jos vuosia En tosiaan usko että tullaan ikin seurustelee tai mitään jos oon rehellinen niin mun mielestä jopa eunkwang on todennäköisempi vaihtoehto :DDDDDD Mut jotenkin se ajatus on niin jännä että jos ollaan tekemisissä vuosia (tuskin, ei välttämättä olla mut jos oltais) niin tavallaan et miten asiat menis Tai jotenkin KAIKKI ON NIIN OUTOO ja en missään nimessä usko siis kuten sanoin niin Eunkwangkin on todennäkösempi [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja