Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 205439" data-attributes="member: 34"><p>[MEDIA=youtube]EBVwpjuNe_s[/MEDIA]</p><p></p><p>Watching this ja vittu en millään helvetilläkään voi ymmärtää mitä miehet näkee rinnoissa. HYI.</p><p></p><p>siis ne jotka näkee. Eihän kaikki näe.</p><p></p><p>Kuulostaa oudolta juu, mut mä ite vaikka oonkin bi niin jotenkin suhtaudun siihen vaan niin oudosti. Joten en niinku ymmärrä sitä.</p><p></p><p>En oikein tiedä mitä ajattelen koska sillon viimeks kun mä mietin asiaa nii mä kyllä kelasin jotain liittyen niihin niissä ns. seksuaalisissa fantasioissa, mutta kun... Mä en silti oikein ymmärrä. Tarkottaako se sitä että oon sittenkin attracted to breasts mut en jostain syystä vaan tajuu sitä? Et oon lukossa ja en ymmärrä itsekään mitä niissä sit ilmeisesti nään jos nään. Koska en oikeasti tajua mitä miehet niissä näkee niin mitä nää mun omat ajatukset sitten on? :D</p><p></p><p>Kuten sanoin, yhtä sekavaa settiä kuin salsuissa tuossa ylempänä :D</p><p></p><p>Jos en tajua mitä miehet niissä näkee miten helvetissä voin sit kuvitella fantasioissani sellasta???????</p><p></p><p>Ja siis ne lähtee käyntiin aina sillon kun nään sitä. Tunteet tulee pintaan vaik yleensä muuten ois ihan normi. Siks katsoinkin tota heli ja teresa juttuu koska frfr näin tulee tapahtumaan 😎 no ei kai ny :DDDD ei se edes pidä musta siinä mielessä :DDDDDD</p><p></p><p>JOKA TAPAUKSESSA en ymmärrä mitä miehet niissä näkee joten.</p><p></p><p>Tiedän kun oon lukenu reddittiä niin tiedän kaiken mitä miehet pitää viehättävänä, jopa hairy women. Oh, i know all of it now, because of reddit. I've seen it all.</p><p></p><p>Mut en vain voi käsittää sitä.</p><p></p><p>Mut vielä oudompaa on se että itse muka fantasioit jotain tollasta etkä oo attracted to breasts ollenkaan :D et varmaan. Miks fantasioisit tollasta jos et olis? Joten taidat jollakin tavalla olla mut et vain ymmärrä itsekään mitä siinä pidät viehättävänä koska samalla ne on helvetin rumia mun silmissä, mutta ilmeisesti jokin seksuaalinen viehätys niissä on, ei toki yleisesti vaan jos se on ihastus.</p><p></p><p>Tai sitten ei ole ja ajattelin sellaista jostai muusta syystä :DD en kyllä osaa tarkkaan kuvailla sitä mutta ajattelin vain jotain sellaista seksuaalista kohtausta mikä liittyi niihin. Siis en for the life of me muista kunnolla mut did i imagine sucking her breasts or something? Ku en edes muista. No, jos se oli sellaista niin luulis että sitä tuskin ajattelee ilman jonkinlaista breast attractionia. Mut hyi. No wait i think i imagined touching them. At least.</p><p></p><p>No oli miten oli mutta joka tapauksessa aivan huuhaata mun päässä on.</p><p></p><p>Ei käy järkeen millään.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 205439, member: 34"] [MEDIA=youtube]EBVwpjuNe_s[/MEDIA] Watching this ja vittu en millään helvetilläkään voi ymmärtää mitä miehet näkee rinnoissa. HYI. siis ne jotka näkee. Eihän kaikki näe. Kuulostaa oudolta juu, mut mä ite vaikka oonkin bi niin jotenkin suhtaudun siihen vaan niin oudosti. Joten en niinku ymmärrä sitä. En oikein tiedä mitä ajattelen koska sillon viimeks kun mä mietin asiaa nii mä kyllä kelasin jotain liittyen niihin niissä ns. seksuaalisissa fantasioissa, mutta kun... Mä en silti oikein ymmärrä. Tarkottaako se sitä että oon sittenkin attracted to breasts mut en jostain syystä vaan tajuu sitä? Et oon lukossa ja en ymmärrä itsekään mitä niissä sit ilmeisesti nään jos nään. Koska en oikeasti tajua mitä miehet niissä näkee niin mitä nää mun omat ajatukset sitten on? :D Kuten sanoin, yhtä sekavaa settiä kuin salsuissa tuossa ylempänä :D Jos en tajua mitä miehet niissä näkee miten helvetissä voin sit kuvitella fantasioissani sellasta??????? Ja siis ne lähtee käyntiin aina sillon kun nään sitä. Tunteet tulee pintaan vaik yleensä muuten ois ihan normi. Siks katsoinkin tota heli ja teresa juttuu koska frfr näin tulee tapahtumaan 😎 no ei kai ny :DDDD ei se edes pidä musta siinä mielessä :DDDDDD JOKA TAPAUKSESSA en ymmärrä mitä miehet niissä näkee joten. Tiedän kun oon lukenu reddittiä niin tiedän kaiken mitä miehet pitää viehättävänä, jopa hairy women. Oh, i know all of it now, because of reddit. I've seen it all. Mut en vain voi käsittää sitä. Mut vielä oudompaa on se että itse muka fantasioit jotain tollasta etkä oo attracted to breasts ollenkaan :D et varmaan. Miks fantasioisit tollasta jos et olis? Joten taidat jollakin tavalla olla mut et vain ymmärrä itsekään mitä siinä pidät viehättävänä koska samalla ne on helvetin rumia mun silmissä, mutta ilmeisesti jokin seksuaalinen viehätys niissä on, ei toki yleisesti vaan jos se on ihastus. Tai sitten ei ole ja ajattelin sellaista jostai muusta syystä :DD en kyllä osaa tarkkaan kuvailla sitä mutta ajattelin vain jotain sellaista seksuaalista kohtausta mikä liittyi niihin. Siis en for the life of me muista kunnolla mut did i imagine sucking her breasts or something? Ku en edes muista. No, jos se oli sellaista niin luulis että sitä tuskin ajattelee ilman jonkinlaista breast attractionia. Mut hyi. No wait i think i imagined touching them. At least. No oli miten oli mutta joka tapauksessa aivan huuhaata mun päässä on. Ei käy järkeen millään. [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja