Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 204534" data-attributes="member: 34"><p>Esp eunhyuk just because i saw a dream</p><p></p><p>Where my arm was touching him tjsp</p><p></p><p>I could literally physically feel it</p><p></p><p>Oltiin keittiössä ja siin oli muitakin ehkä ja sit siin vaa liikkuessa osuin siihen tai se muhun mut kuitenki</p><p></p><p>Joka tapauksessa se oli ihanin uni miljoonaan vuoteen (taas)</p><p></p><p>Sit siin oli kaikkee mahollist muutaki + ku heräsin niin jatkoin ajatuksissani sen tarinan kuvittelua 😌💀😂🤡</p><p></p><p>Kun ei muuta voi koskaa saadakaa nii sillonhan tämmöset kuvittelut ja unet on tärkeitä </p><p></p><p>Se oli nii vitu ihanaa siin unes mä en voi enää</p><p></p><p>We might have been more like friends and i was in love with him but i guess we were friends? En tiedä.</p><p></p><p>Tiedän et siin oli muitakin</p><p></p><p>Sujusta?????</p><p></p><p>Ja sit se vaa</p><p></p><p>Oooooooo aaaaaaa</p><p></p><p>Sitten ku heräsin nii aattelin et se oli ryeowook mut en oikeesti tiiä kuka siin unes oli muit ku eunhyuk </p><p></p><p>Hah kunnon full story </p><p></p><p>Mut oikeesti se oli täydelline uni</p><p></p><p>Oon nähny eunhyukista aiemminkin tämmösiä unia mitkä tuntuu vahvoilta 🤡</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 204534, member: 34"] Esp eunhyuk just because i saw a dream Where my arm was touching him tjsp I could literally physically feel it Oltiin keittiössä ja siin oli muitakin ehkä ja sit siin vaa liikkuessa osuin siihen tai se muhun mut kuitenki Joka tapauksessa se oli ihanin uni miljoonaan vuoteen (taas) Sit siin oli kaikkee mahollist muutaki + ku heräsin niin jatkoin ajatuksissani sen tarinan kuvittelua 😌💀😂🤡 Kun ei muuta voi koskaa saadakaa nii sillonhan tämmöset kuvittelut ja unet on tärkeitä Se oli nii vitu ihanaa siin unes mä en voi enää We might have been more like friends and i was in love with him but i guess we were friends? En tiedä. Tiedän et siin oli muitakin Sujusta????? Ja sit se vaa Oooooooo aaaaaaa Sitten ku heräsin nii aattelin et se oli ryeowook mut en oikeesti tiiä kuka siin unes oli muit ku eunhyuk Hah kunnon full story Mut oikeesti se oli täydelline uni Oon nähny eunhyukista aiemminkin tämmösiä unia mitkä tuntuu vahvoilta 🤡 [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja