Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 203722" data-attributes="member: 34"><p>Muistelisin vain että oisin ollu silleen siinä</p><p></p><p>"Jotain jotai jotai... 😰 ????? Mun mies???????????? Miks?????"</p><p></p><p>Ja silleen huom, ei vegard :D vaikka sen biisi on</p><p></p><p>Mut muistelisin et oisin tajunnu sen sillon et ei meinaa vegardii</p><p></p><p>Vähän niinku....... Aikoinaan "kuka keksi rakkauden" hommeli ei meinannu costii...... Minkä tiesin jo sinä päivänä........... Mut tiesin sen meinaavan masatoshii vasta vuonna 2024 xD</p><p></p><p>Mut ei sekään kyl voi pitää paikkaansa koska daaaaaaaaaaaaa</p><p></p><p>Masatoshista oli kyl oudot jutut koska ensin se ihan lapsuusmuisto</p><p></p><p>Sit tokaks se kun jo ihastuin siihen ja tota ekaa muistoa muistamatta ajattelin jostai ihmee syystä et miks tuntuu et toi tulee olee mun mies (tää vois olla siinä mielessä delulu pelkästään koska ihastuin siihen jo siinä vaiheessa joten ehkä pelkkä delulu)</p><p></p><p>Sit kolmas oli se vähän ton jälkeen ku tuli taas se tunne et "ei hemmetti miks musta tuntuu että tuun saamaan sen?????????? Ei käy järkeen"</p><p></p><p>Sit neljäs oli tää kuka keksi rakkauden homma josta tiesin vain ettei se meinannut costia mutta muutoin se jäi mysteeriksi silloin, en tiennyt ketä se tarkoitti.</p><p></p><p>Olin ilmeisesti vähän niinkuin sen(kin) unohtanut jo kunnes alko muistuu sitte ja siit tuli kaikista vahvimmin jotenkin yhtäkkiä vaan siihen liittyvä biisi, en oikee muista ees miten. Mut niin se vaan alko liittyy siihen. Sit olin silleen.. hetkinen.. mikäs tää juttu oli :)</p><p></p><p>Ja muistelisin et ton muistin ekana ja sit vasta sen lapsuusmuiston :)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 203722, member: 34"] Muistelisin vain että oisin ollu silleen siinä "Jotain jotai jotai... 😰 ????? Mun mies???????????? Miks?????" Ja silleen huom, ei vegard :D vaikka sen biisi on Mut muistelisin et oisin tajunnu sen sillon et ei meinaa vegardii Vähän niinku....... Aikoinaan "kuka keksi rakkauden" hommeli ei meinannu costii...... Minkä tiesin jo sinä päivänä........... Mut tiesin sen meinaavan masatoshii vasta vuonna 2024 xD Mut ei sekään kyl voi pitää paikkaansa koska daaaaaaaaaaaaa Masatoshista oli kyl oudot jutut koska ensin se ihan lapsuusmuisto Sit tokaks se kun jo ihastuin siihen ja tota ekaa muistoa muistamatta ajattelin jostai ihmee syystä et miks tuntuu et toi tulee olee mun mies (tää vois olla siinä mielessä delulu pelkästään koska ihastuin siihen jo siinä vaiheessa joten ehkä pelkkä delulu) Sit kolmas oli se vähän ton jälkeen ku tuli taas se tunne et "ei hemmetti miks musta tuntuu että tuun saamaan sen?????????? Ei käy järkeen" Sit neljäs oli tää kuka keksi rakkauden homma josta tiesin vain ettei se meinannut costia mutta muutoin se jäi mysteeriksi silloin, en tiennyt ketä se tarkoitti. Olin ilmeisesti vähän niinkuin sen(kin) unohtanut jo kunnes alko muistuu sitte ja siit tuli kaikista vahvimmin jotenkin yhtäkkiä vaan siihen liittyvä biisi, en oikee muista ees miten. Mut niin se vaan alko liittyy siihen. Sit olin silleen.. hetkinen.. mikäs tää juttu oli :) Ja muistelisin et ton muistin ekana ja sit vasta sen lapsuusmuiston :) [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En tiiä saatana
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja