Normal
Oispa joku tarpeeks sekava biisi joka kuvastais mun tilannetta. Love drug on aika lailla sellanen mutta ei kuitenkaan tarpeeks. Se kuvaa hyvin mutta.... Ei kuitenkaan tarpeeks accurate.Sitä paitsi tarviin biisin jossa kuvataan TÄMMÖSTÄ sekavaa tilannetta missä kuolaat ainakin viiden miehen perään mut jokainen niistä on VAKAVA keissi. En henkilökohtaisesti tiedä yhtään semmosta biisiä koska jos on sellai biisi jossa kuolataan useampaa ihmistä niin sit se kyl yleensä on sellasta "i just wanna have one night stands and then never see you again i don't even love you i just wanna have sex with yall" etc. Ja mä oon kaikist noist vaa sillee ÖÖ LOML????? 😳😫 kukaan ei voi samaistuu snif snifHuhuhu miks oon näin outo. Miten voi olla näin syvästi rakastunut viiteen mieheen AT LEAST... Mistä on vittu kyse.Ei saatanaaa
Oispa joku tarpeeks sekava biisi joka kuvastais mun tilannetta. Love drug on aika lailla sellanen mutta ei kuitenkaan tarpeeks. Se kuvaa hyvin mutta.... Ei kuitenkaan tarpeeks accurate.
Sitä paitsi tarviin biisin jossa kuvataan TÄMMÖSTÄ sekavaa tilannetta missä kuolaat ainakin viiden miehen perään mut jokainen niistä on VAKAVA keissi. En henkilökohtaisesti tiedä yhtään semmosta biisiä koska jos on sellai biisi jossa kuolataan useampaa ihmistä niin sit se kyl yleensä on sellasta "i just wanna have one night stands and then never see you again i don't even love you i just wanna have sex with yall" etc. Ja mä oon kaikist noist vaa sillee ÖÖ LOML????? 😳😫 kukaan ei voi samaistuu snif snif
Huhuhu miks oon näin outo. Miten voi olla näin syvästi rakastunut viiteen mieheen AT LEAST... Mistä on vittu kyse.
Ei saatanaaa