Normal
No mitäsNaurattaa kun:Yuto: 24 (kuten minä itsekin)Hui: 29Eunkwang: 32Eunhyuk: 36.....Timppa: 59 :DDDVittu bye jotenki noihin muihin verrattuna tää vaa naurattaa aina xDDDSiis oikeesti se on saman ikänen ku mun faija. Itse asiassa ei ihan, mun faija on 60. :) XD honestly i can't with this.Mut en vaan ymmärrä miten vieläkin voin rakastaa timppaa niin paljon, varsinkin nyt joulu tekee sen että mietin sitä joulua 2020. Tai no siis 29.12. se alko mut nii. En voi ikinä päästä yli mut en voi ikinä päästä yli eunkwangista vaikka seisoisin päälläni. Siin on ainakin kaks joista en IKINÄ tuu olee yli. Ikinä. Mutta kyllähän noi muutaki vähän siltä näyttää että ei tässä yli päästä..Vittu.Bro whatever.Miks pitää vieläpä soida stay tää on niin naurettavaa kun mietin timppaa nyt niin saatanasti. Ja vittu. Eunhyukii.. eunkwangii.. vittu.Lmao i hate eunhyuk he does this to me every time
No mitäs
Naurattaa kun:
Yuto: 24 (kuten minä itsekin)
Hui: 29
Eunkwang: 32
Eunhyuk: 36
.....
Timppa: 59 :DDD
Vittu bye jotenki noihin muihin verrattuna tää vaa naurattaa aina xDDD
Siis oikeesti se on saman ikänen ku mun faija. Itse asiassa ei ihan, mun faija on 60. :) XD honestly i can't with this.
Mut en vaan ymmärrä miten vieläkin voin rakastaa timppaa niin paljon, varsinkin nyt joulu tekee sen että mietin sitä joulua 2020. Tai no siis 29.12. se alko mut nii. En voi ikinä päästä yli mut en voi ikinä päästä yli eunkwangista vaikka seisoisin päälläni. Siin on ainakin kaks joista en IKINÄ tuu olee yli. Ikinä. Mutta kyllähän noi muutaki vähän siltä näyttää että ei tässä yli päästä..
Vittu.
Bro whatever.
Miks pitää vieläpä soida stay tää on niin naurettavaa kun mietin timppaa nyt niin saatanasti. Ja vittu. Eunhyukii.. eunkwangii.. vittu.
Lmao i hate eunhyuk he does this to me every time