Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En taas ymmärrä uniani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 74781" data-attributes="member: 34"><p>Vittu mähän sanoin et tietyt asiat kaikuu mun päässä, vittu ääää ne syö mua sisältä D::::: siis esim se kun mulle on sanottu liian monesti että "julkkisihastukset on harjottelua" tai jotai tollast vastaavaa ni OIKEESTAAN eikö ne vittu tajua kuinka VITUN vähättelevää toi on. Mun mielestä se mitätöi kaikki mun tunteet. Lmaooooooooooo ja sit tollaset asiat kaikuu mun päässä ja oon about sekoomas (en ehkä oikeesti) koska en vittu kestä sitä miten tuntuu vaa silt et ain vaa vähätellää eikä mitää muuta. Ei mitään muuta koskaan. Jos ..... Niiku.. jos kuulen viel kerranki jotai ton tapast et julkkisihastukset on jotain harjottelua ni mä oikeesti pimahdan 😂😂😂😂😂 siis en takaa että pystyn olla itkemättä siinä kohtaa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 74781, member: 34"] Vittu mähän sanoin et tietyt asiat kaikuu mun päässä, vittu ääää ne syö mua sisältä D::::: siis esim se kun mulle on sanottu liian monesti että "julkkisihastukset on harjottelua" tai jotai tollast vastaavaa ni OIKEESTAAN eikö ne vittu tajua kuinka VITUN vähättelevää toi on. Mun mielestä se mitätöi kaikki mun tunteet. Lmaooooooooooo ja sit tollaset asiat kaikuu mun päässä ja oon about sekoomas (en ehkä oikeesti) koska en vittu kestä sitä miten tuntuu vaa silt et ain vaa vähätellää eikä mitää muuta. Ei mitään muuta koskaan. Jos ..... Niiku.. jos kuulen viel kerranki jotai ton tapast et julkkisihastukset on jotain harjottelua ni mä oikeesti pimahdan 😂😂😂😂😂 siis en takaa että pystyn olla itkemättä siinä kohtaa [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En taas ymmärrä uniani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja