Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En taas ymmärrä uniani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 74776" data-attributes="member: 34"><p><em><strong>Okei</strong></em></p><p><em><strong></strong></em></p><p>Noniin.</p><p></p><p><em>mut </em>kaikista oudoin tilanne on se ku katot jotai bc:n livevetoo ja sit kaikki hyörii siin ja oot sillee Niko Joel joonas oho katos aleksiki tuli tohon nonii 🤯 koska oikeesti se et on samasta bändistä neljä ni se on jo psykoosia jos jokin. Ei ees liam/noel keissi oo yhtä sekavaa.... Kai..... Mut siin onki vaa kaks, mut noit on NELJÄ. </p><p></p><p><em>okei mut </em>entäs sit timppa/hessu/pote/mari keissi. Vaikka nyt en sillee ookaa esim kahta jälkimmäistä niin ajatellu mut on ne silti välillä ollu. niin niin tota.. joo-o. On se.. on se </p><p></p><p><em><strong>on se hurjaa</strong></em></p><p></p><p>Ja sit viel se ku aakeki esim on ollu joissain niiden jutskis mukana ni rääh kiitti tästä</p><p></p><p>Nyyyyyyyt loppu</p><p></p><p>Oon nii väsyny mut siis ku on niit bi tiktoks mis on esim niit läppii et "oon bi ja se tarkottaa et oon rakastunu jokaiseen olemassaolevaan naiseen + yhteen mieheen" nii mul se on basically toisin päin. Siis onhan niit ehk vähä enemmän ku yks niit naisii mut silti :D tässäki kesussa oon jauhanu ehkä kahesta naisesta jos muistan oikein ja viidestä sadasta eri miehestä noin suurinpiirtein</p><p></p><p>Hajoon :DDDDD tää on muutenki jo niin huvittava tilanne ja jotenki tämäkin asia nyt naurattaa enkä tiiä miks</p><p></p><p>Ja päässä soi happier than ever, MIKS??</p><p></p><p>siis sinänsä se biisi ei liity yhtään mihinkään ja samalla liittyy kaikkeen. Oon kuunnellut sitä muutamat kerrat nyt vittu tässä viime aikoina ja jumankauta ku se on vähä joka soittolistalla enkä edes tiedä mikä kaikki siitä tulee mieleen koska sitä voi käsitellä niin monesta näkökulmasta tai sitten olla käsittelemättä ollenkaan ja kuunnella vaan melodiaa</p><p></p><p>Samoin good 4 u on sellanen mikä ei ees kerro mistään samaistuttavasta (kuka muka eroaa kenestäkään, en minä ainakaan????? En oo eronnu koskaan rääh) mutta silti koska esim se "well screw that and screw you/you will never have to hurt the way you know that i do" okay MOOD okay just shoot me already okay</p><p></p><p>Toi biisi on sitä paitsi suoraan (tai ainakin toi kohta) se mitä tunnen noelii kohtaa XDD tai no noel on yks esimerkki koska toi on salee sen soittolistal ja kaikkee. Saattaa se olla kyllä muuallakin.... Varmasti onkin...... Alunperinhän tuo oli nikoon liittyvä biisu muistaakseni mutta kappas, then noel happened</p><p></p><p>Hehehe</p><p></p><p>Hyi helvetti tunsin äsken sen tai niiku muistin miltä se tuntu ku oli ööm toukokuu. Hyyyyyi. Hyyyi hitto.</p><p></p><p>No enpä tiiä kumpi on pahempi koska toukokuu oli ihan "💀💀💀💀💀" mut tää syyskuu..... MATE,,,, tarkotan siis varmaan nyt liam/noel keissiä</p><p></p><p>Mut entäs sit Chris eli koko vitun heinäkuu ja totta kai sen jälkeenkin mut niiku????????? Ahaa interesting ja vittu muutenki sillonki oli jäätävät timbe psykoosit niinku nykyäänkin niiku oikeestaan aina ja okei timppa on ollu koht 9kk. Jos laskee sielt joulukuust. Ni juu. NI JUU.</p><p></p><p>mut nii. Alan hakkaaa päätä seinään :] tai ehkä en sittenkään.</p><p></p><p>Se on kyl edelleen vitu mysteeri mulle et mitä vittua tää crisse juttu ees on ollu tai niiku mitäh</p><p></p><p>Koska um... Mitä. Miten hitos tommonenki on mahollista. Aa okei noni nyt tää mun ranttaus menee jo YLI 💀 helvetti sentään. Vittu vieläki se happier than ever soi päässä</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 74776, member: 34"] [I][B]Okei [/B][/I] Noniin. [I]mut [/I]kaikista oudoin tilanne on se ku katot jotai bc:n livevetoo ja sit kaikki hyörii siin ja oot sillee Niko Joel joonas oho katos aleksiki tuli tohon nonii 🤯 koska oikeesti se et on samasta bändistä neljä ni se on jo psykoosia jos jokin. Ei ees liam/noel keissi oo yhtä sekavaa.... Kai..... Mut siin onki vaa kaks, mut noit on NELJÄ. [I]okei mut [/I]entäs sit timppa/hessu/pote/mari keissi. Vaikka nyt en sillee ookaa esim kahta jälkimmäistä niin ajatellu mut on ne silti välillä ollu. niin niin tota.. joo-o. On se.. on se [I][B]on se hurjaa[/B][/I] Ja sit viel se ku aakeki esim on ollu joissain niiden jutskis mukana ni rääh kiitti tästä[I][B][/B][/I] Nyyyyyyyt loppu Oon nii väsyny mut siis ku on niit bi tiktoks mis on esim niit läppii et "oon bi ja se tarkottaa et oon rakastunu jokaiseen olemassaolevaan naiseen + yhteen mieheen" nii mul se on basically toisin päin. Siis onhan niit ehk vähä enemmän ku yks niit naisii mut silti :D tässäki kesussa oon jauhanu ehkä kahesta naisesta jos muistan oikein ja viidestä sadasta eri miehestä noin suurinpiirtein Hajoon :DDDDD tää on muutenki jo niin huvittava tilanne ja jotenki tämäkin asia nyt naurattaa enkä tiiä miks Ja päässä soi happier than ever, MIKS?? siis sinänsä se biisi ei liity yhtään mihinkään ja samalla liittyy kaikkeen. Oon kuunnellut sitä muutamat kerrat nyt vittu tässä viime aikoina ja jumankauta ku se on vähä joka soittolistalla enkä edes tiedä mikä kaikki siitä tulee mieleen koska sitä voi käsitellä niin monesta näkökulmasta tai sitten olla käsittelemättä ollenkaan ja kuunnella vaan melodiaa Samoin good 4 u on sellanen mikä ei ees kerro mistään samaistuttavasta (kuka muka eroaa kenestäkään, en minä ainakaan????? En oo eronnu koskaan rääh) mutta silti koska esim se "well screw that and screw you/you will never have to hurt the way you know that i do" okay MOOD okay just shoot me already okay Toi biisi on sitä paitsi suoraan (tai ainakin toi kohta) se mitä tunnen noelii kohtaa XDD tai no noel on yks esimerkki koska toi on salee sen soittolistal ja kaikkee. Saattaa se olla kyllä muuallakin.... Varmasti onkin...... Alunperinhän tuo oli nikoon liittyvä biisu muistaakseni mutta kappas, then noel happened Hehehe Hyi helvetti tunsin äsken sen tai niiku muistin miltä se tuntu ku oli ööm toukokuu. Hyyyyyi. Hyyyi hitto. No enpä tiiä kumpi on pahempi koska toukokuu oli ihan "💀💀💀💀💀" mut tää syyskuu..... MATE,,,, tarkotan siis varmaan nyt liam/noel keissiä Mut entäs sit Chris eli koko vitun heinäkuu ja totta kai sen jälkeenkin mut niiku????????? Ahaa interesting ja vittu muutenki sillonki oli jäätävät timbe psykoosit niinku nykyäänkin niiku oikeestaan aina ja okei timppa on ollu koht 9kk. Jos laskee sielt joulukuust. Ni juu. NI JUU. mut nii. Alan hakkaaa päätä seinään :] tai ehkä en sittenkään. Se on kyl edelleen vitu mysteeri mulle et mitä vittua tää crisse juttu ees on ollu tai niiku mitäh Koska um... Mitä. Miten hitos tommonenki on mahollista. Aa okei noni nyt tää mun ranttaus menee jo YLI 💀 helvetti sentään. Vittu vieläki se happier than ever soi päässä [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En taas ymmärrä uniani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja