Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
1
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En taas ymmärrä uniani
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 74768" data-attributes="member: 34"><p>Ei voi biisit paljoa nostalgisemmaks mennä...... En voi.... En.....</p><p></p><p>Mut mun aivot on sillee: "juhajuhajuhajuha"</p><p></p><p>Sit: "paulpaulpaulpaulpaul"</p><p></p><p>Sit jostain tulee yhtäkkiä mielee t ja se hyppää vaa ajatuksiin yhtäkkiä ja sit lähtee pois</p><p></p><p>Sit timppa ja liam ja noel saapuu ajatuksiin samaan aikaan</p><p></p><p>Sit yhtäkkiä muistan jørnin</p><p></p><p>Sit tulee välähyksiä jarpista ja tumpista</p><p></p><p>Ja sitä rataa</p><p></p><p>Okei KILJUN :DDDDDDDDDDDDDDDDD uskomattoman hyvä sattuma et alko soimaa kaksi sisarta 🎶 oon just kuunnellu sen tänää varmaa kolme kertaa koska kuuntelin liamin soittolistaa ja sil listal on kolme eri versioo siitä LÄPÄLLÄ jos ei muuten</p><p></p><p>Ja nyt siis kuuntelen eri listaa (sellast mis on yli 31 tuntia musaa) ja kaikista biiseistä just toi tuli just nyt.... Pistää miettimään</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 74768, member: 34"] Ei voi biisit paljoa nostalgisemmaks mennä...... En voi.... En..... Mut mun aivot on sillee: "juhajuhajuhajuha" Sit: "paulpaulpaulpaulpaul" Sit jostain tulee yhtäkkiä mielee t ja se hyppää vaa ajatuksiin yhtäkkiä ja sit lähtee pois Sit timppa ja liam ja noel saapuu ajatuksiin samaan aikaan Sit yhtäkkiä muistan jørnin Sit tulee välähyksiä jarpista ja tumpista Ja sitä rataa Okei KILJUN :DDDDDDDDDDDDDDDDD uskomattoman hyvä sattuma et alko soimaa kaksi sisarta 🎶 oon just kuunnellu sen tänää varmaa kolme kertaa koska kuuntelin liamin soittolistaa ja sil listal on kolme eri versioo siitä LÄPÄLLÄ jos ei muuten Ja nyt siis kuuntelen eri listaa (sellast mis on yli 31 tuntia musaa) ja kaikista biiseistä just toi tuli just nyt.... Pistää miettimään [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
En taas ymmärrä uniani
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja