..siihen pistää kovan munan sekaan.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,566 Reaktioarvo 9,230 25.5.2026 #1 ..siihen pistää kovan munan sekaan.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,566 Reaktioarvo 9,230 28.5.2026 AP AP #2 @immortalem mitä mietit..?
immortalem Antikristus Ylläpidon jäsen Liittynyt 25.3.2021 Viestejä 5,236 Reaktioarvo 5,506 29.5.2026 #3 Skeletor sanoi: @immortalem mitä mietit..? Napsauta laajentaaksesi... Erilaisia munan olomuotoja tässä vaab pohdin...
Skeletor sanoi: @immortalem mitä mietit..? Napsauta laajentaaksesi... Erilaisia munan olomuotoja tässä vaab pohdin...
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,566 Reaktioarvo 9,230 29.5.2026 AP AP #4 immortalem sanoi: Erilaisia munan olomuotoja tässä vaab pohdin... Napsauta laajentaaksesi... Löysä muna pilaisi nautinnon.
immortalem sanoi: Erilaisia munan olomuotoja tässä vaab pohdin... Napsauta laajentaaksesi... Löysä muna pilaisi nautinnon.
Oltermanni 𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪 Liittynyt 13.2.2021 Viestejä 1,601 Reaktioarvo 985 lauantaina klo 11:03 #5 Skeletor sanoi: Löysä muna pilaisi nautinnon. Napsauta laajentaaksesi... Pitää olla sisältä vähän sopivasti löysä, että sit ku pääsee itse asiaan niin muna laukeaa ympäriinsä.
Skeletor sanoi: Löysä muna pilaisi nautinnon. Napsauta laajentaaksesi... Pitää olla sisältä vähän sopivasti löysä, että sit ku pääsee itse asiaan niin muna laukeaa ympäriinsä.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,566 Reaktioarvo 9,230 lauantaina klo 14:02 AP AP #6 Oltermanni sanoi: Pitää olla sisältä vähän sopivasti löysä, että sit ku pääsee itse asiaan niin muna laukeaa ympäriinsä. Napsauta laajentaaksesi... Huh huh..
Oltermanni sanoi: Pitää olla sisältä vähän sopivasti löysä, että sit ku pääsee itse asiaan niin muna laukeaa ympäriinsä. Napsauta laajentaaksesi... Huh huh..
Oltermanni 𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪 Liittynyt 13.2.2021 Viestejä 1,601 Reaktioarvo 985 lauantaina klo 15:33 #7 Skeletor sanoi: Huh huh.. Napsauta laajentaaksesi... Vai syötkö itse kymmenen minuutin munaa? Itse vertaisin sitä well done pihvin syöntiin.
Skeletor sanoi: Huh huh.. Napsauta laajentaaksesi... Vai syötkö itse kymmenen minuutin munaa? Itse vertaisin sitä well done pihvin syöntiin.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,566 Reaktioarvo 9,230 lauantaina klo 15:35 AP AP #8 Oltermanni sanoi: Vai syötkö itse kymmenen minuutin munaa? Itse vertaisin sitä well done pihvin syöntiin. Napsauta laajentaaksesi... Demiesten miitissä nautitaan pari munaa per ukko..
Oltermanni sanoi: Vai syötkö itse kymmenen minuutin munaa? Itse vertaisin sitä well done pihvin syöntiin. Napsauta laajentaaksesi... Demiesten miitissä nautitaan pari munaa per ukko..
Oltermanni 𝓐𝓲𝓽𝓸 𝓳𝓪 𝓞𝓲𝓴𝓮𝓪 Liittynyt 13.2.2021 Viestejä 1,601 Reaktioarvo 985 lauantaina klo 16:00 #9 Skeletor sanoi: Demiesten miitissä nautitaan pari munaa per ukko.. Napsauta laajentaaksesi... Itse sain kerran kennon jossa oli joka munassa tupla keltuaiset, tein loton samana iltana. Ei tullut voittoa.
Skeletor sanoi: Demiesten miitissä nautitaan pari munaa per ukko.. Napsauta laajentaaksesi... Itse sain kerran kennon jossa oli joka munassa tupla keltuaiset, tein loton samana iltana. Ei tullut voittoa.
Skeletor Tsemp-tsämp Liittynyt 2.2.2021 Viestejä 22,566 Reaktioarvo 9,230 lauantaina klo 18:03 AP AP #10 Oltermanni sanoi: Itse sain kerran kennon jossa oli joka munassa tupla keltuaiset, tein loton samana iltana. Ei tullut voittoa. Napsauta laajentaaksesi... En y,,ärrä,+?? Keitän itselleni teetä
Oltermanni sanoi: Itse sain kerran kennon jossa oli joka munassa tupla keltuaiset, tein loton samana iltana. Ei tullut voittoa. Napsauta laajentaaksesi... En y,,ärrä,+?? Keitän itselleni teetä