Keho Byää mua niin ahdistaa tämä

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
802
Mun pitäisi mennä ostamaan rintsikoita, koska omistan vain yhdet, jotka ovat tällä hetkellä pesussa. Lähdin liikkeelle nyt siis ilman rintsikoita, mikä tarkoittaa, että jos en pidä takkia päällä, niin nännit näkyvät vähän läpi. Ulkona on sen verran lämmin, etten haluaisi koko ajan takkia pitää.

Ärsyttää ja ahdistaa. :') Jos mulla olisi miestyypillinen keho, niin ei ehkä tarvitsisi murehtia tällaista. Noh, nyt joka tapauksessa yritän kulkea itsevarmasti eteenpäin, vaikka rinnat saattaa vähän näkyä läpi ja ne pomppivat mukavasti askelten tahdissa. Anna mun kaikki kestää. D:

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
867
Mä tajusin yks päivä että sit kun saan uudet tissit joudun vaihtamaan kaikki rintsikat uusiin ja nyt vittuunnun säännöllisesti ajatuksesta vaikka leikkaukseen on mahdollisesti vuosia aikaa :'D

Reippaasti vaan tissit pomppien eteenpäin, ei oo sun murhe jos jotakuta häiritsee.

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
802
Mä tajusin yks päivä että sit kun saan uudet tissit joudun vaihtamaan kaikki rintsikat uusiin ja nyt vittuunnun säännöllisesti ajatuksesta vaikka leikkaukseen on mahdollisesti vuosia aikaa :'D

Reippaasti vaan tissit pomppien eteenpäin, ei oo sun murhe jos jotakuta häiritsee.
Uudet tissit? :o Saanko kysyä, miksi sä sellaiset saat? Voin kyllä uskoa ketutuksen, koska rintsikoiden ostaminen on muutenkin (ainakin mulle) vaikeaa.

Kiitos! :D Annoit itsevarmuutta. 8)

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
867
Uudet tissit? :o Saanko kysyä, miksi sä sellaiset saat? Voin kyllä uskoa ketutuksen, koska rintsikoiden ostaminen on muutenkin (ainakin mulle) vaikeaa.

Kiitos! :D Annoit itsevarmuutta. 8)
Multa löyty semmonen geenivirhe että mun riski sairastua rintasyöpään on jotain 40-80% väliltä, en oo niin kiintyny mun tisseihin että rupeaisin noilla lukemilla pelaamaan D: mun on siis mahdollista saada julkisella rintojenpoisto ja korjaus, muuten en hommais uusia ollenkaan mutta tuntuu että mun kropan mittasuhteet ei oikeen toimi ilman tissejä :D haluisin pienemmät jos yhtään saan siihen vaikuttaa niin vanhat rintsikat lentäis sit roskikseen :/

TalvinenRasia

Kissan ulkoiluttaja
Reaktioarvo
802
Multa löyty semmonen geenivirhe että mun riski sairastua rintasyöpään on jotain 40-80% väliltä, en oo niin kiintyny mun tisseihin että rupeaisin noilla lukemilla pelaamaan D: mun on siis mahdollista saada julkisella rintojenpoisto ja korjaus, muuten en hommais uusia ollenkaan mutta tuntuu että mun kropan mittasuhteet ei oikeen toimi ilman tissejä :D haluisin pienemmät jos yhtään saan siihen vaikuttaa niin vanhat rintsikat lentäis sit roskikseen :/
Aa ymmärrän, mäkään en missään nimessä lähtisi tuollaisilla lukemilla leikkimään. Varmasti todella paljon parempi käydä läpi leikkaus/leikkaukset kuin sairastua syöpään. D: Toivottavasti saat vaikuttaa asiaan! Ja tsemppiä uusien rintsikoiden ostoon jo nyt! Mä en tiedä, että olenko ainoa, jolle se on todella vaikeaa... En osaa mitata kokoa enkä varsinkaan ymmärrä niitä aakkosia, kuten 75 B tai 75 B-C. :D Kävin tosiaan eilen ostamassa, kun oli sen verran tukalat paikat. Oli vaikeaa, mutta nykyään omistan kolmet rintsikat yhden sijaan. :3

Myrskyvaroitus

Järjestyksenvalvoja kuudelta aamulla
Reaktioarvo
6,707
Mullaki pittäis ostella taas uusia kun tajusin että mun tisseistä on kasvanu kunnon pallokalat. Testattiin kirpparilla mun siskon kaa yhtä mekkoo ja siinä missä sillä se roikku sen päällä nii mulla se pysy ihan vaa rintojen voimalla päällä ilman olkaimia...
Siis vasta ostin yhet uudet rintaliivit ja pittäis olla ostamassa lisää 😭

Niinku oon stressannu kauhiasti ku oon hoksannu et paino noussu jonku verran ilman et mikää mun elämässä tai elintavoissa on muuttunu nii ei ku sehän oliki vaa et I got the bazoonkas and a butt like a back of a truck :DDD

Vikatikki

Asiantuntija
Reaktioarvo
867
Aa ymmärrän, mäkään en missään nimessä lähtisi tuollaisilla lukemilla leikkimään. Varmasti todella paljon parempi käydä läpi leikkaus/leikkaukset kuin sairastua syöpään. D: Toivottavasti saat vaikuttaa asiaan! Ja tsemppiä uusien rintsikoiden ostoon jo nyt! Mä en tiedä, että olenko ainoa, jolle se on todella vaikeaa... En osaa mitata kokoa enkä varsinkaan ymmärrä niitä aakkosia, kuten 75 B tai 75 B-C. :D Kävin tosiaan eilen ostamassa, kun oli sen verran tukalat paikat. Oli vaikeaa, mutta nykyään omistan kolmet rintsikat yhden sijaan. :3
Mä en osaa myöskään noita kokoja ja mulla ne ei ikinä istu nätisti D: oon suosinu aina braletteja yms mutta isompien tissien kans vaikeempaa :/ hyvä että jotain löyty!

Kirjoita vastaus...
Ylös Pohja