Etusivu
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Jäsenet
Paikalla nyt
Uudet profiiliviestit
Etsi profiiliviestejä
Chat
0
Kirjaudu
Rekisteröidy
Uutta
Etsi
Etsi
Etsi vain otsikoista
Tekijän:
Uudet viestit
Etsi foorumeilta
Valikko
Kirjaudu
Rekisteröidy
Lataa app
Asenna
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
At this point mul on enemmän k-pop ihastuksia ku mitään muita ihastuksia
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa keskusteluun
Viesti
<blockquote data-quote="qualitymonkey" data-source="post: 86961" data-attributes="member: 34"><p>HAH i sense another bad case coming 🙄</p><p></p><p>I SENSE IT</p><p></p><p>whatever idgaf</p><p></p><p>Tää urge heitellä näit biisei tenin listalle 😬😬😬😬😬😬😬 DON'T</p><p></p><p>mut miksköhän</p><p></p><p>Oh god</p><p></p><p>Miks heittelen näitä tonne vaikka mulla on jo hyvä ja erittäin lyhyt lista 😐 i like them short tho</p><p></p><p>Atm se on joku 27 minuuttia mut ehhh ei niist kaikist tarvi mitään pitkii tehdä like DON'T</p><p></p><p>koska atm tos on pelkästään hyvii biisei mut jos rupeen heittää sinne kaikkee mahollista ni kyllästyn siihen. Niiku hobin lista joka on täynnä kaikkee mahollista ja oon vaa sillee oh god this song again 😄</p><p></p><p>I don't careee</p><p></p><p>No siis niiku nyt hessunki listan kanssa nähään, kuuntelen sitä atm, se on yli 10 tuntia pitkä ja sieltä tulee kaikkee mahollista JOPA OASISTA niin mitä vittua nyt taas</p><p></p><p>No okei ymmärrän miks tää biisi on tässä koska se YKS ILTA silloin</p><p></p><p>Mut silti tää on vitun random.</p><p></p><p>Siis kaikille noille on tietenkin joku syy et miks ne on tolla listalla mut oikeesti come on XD</p><p></p><p>Tosin on tää ihan nostalgista. Varsinkin so hot you're hurting my feelings oli nostalgista kuunnella, erityisesti kun se oli se remix mitä harvemmin kuuntelen, ainakin nykyää.</p><p></p><p>On tosiaan kuukaudet vierähtäneet 😳</p><p></p><p>En voi oikeasti uskoa että ten on HOBI 2.0</p><p></p><p>MITÄ VITTUA EI NYT TAAS</p><p></p><p>Voin jo tässä vaiheessa jotenki uskoa sen että noi kaks on pahimmat</p><p></p><p>Jo eilen mulle tuli sellanen olo et ooooooooookei ten on hobi 2.0, it's a sure thing</p><p></p><p>VAI kiriikö Johnny tai taemin siitä ohi 🤔</p><p></p><p>Taeil ja haechan voi olla ihan shhhhh because idc 😌</p><p></p><p>Mitään en myönnä.</p><p></p><p>Tenin, Johnnyn ja taeminin myönnän mutta siinä se </p><p></p><p>Sen vaan sanon että oon vitun vaarallisilla vesillä tenin suhteen</p><p></p><p>It's a danger</p><p></p><p>BUT WHEN WE MEET IT SEEMS I CAN'T LET GO 🎶🎶🎶🎶🎶😃 tulee mieleen Ola siks koska sillon ku ajattelin gesslee ni oli myös ola-keissit</p><p></p><p>Srsly why don't you give me a chance to live</p><p></p><p>You people</p><p></p><p>OHHHHH näin muuten unta ainakin hobista ja jiministä, saatto olla rm, saatto olla ehkä muitakin mut... Ainii ja v oli myös definitely?????? En kyl ihan ymmärrä miks mut... I guess i still like him .....? What the hell</p><p></p><p>OH GOODNESS taas nostalginen biisi! 😭</p><p></p><p>Eka tää oli villu-biisi, sit varmaa muihinki liittyvä mut sit se oli timppa-biisi ja sit emt kai se ny vähän kaikkeen liittyy 😭 oikeesti en oo kuullu tätä VUOSIIN (no ei siitä nyt ehkä ihan niin kauan oo xD)</p><p></p><p>I NEVEEEEER KNEW</p><p>WHAT IT WAS TO LOVE</p><p></p><p>huutista en ihan ymmärrä miks ihmiset ei tykännyt tosta biisistä koska se on vitun bängeri</p><p>ehkä se on sellanen biisi mihin tarvii henkilökohtasen rakastumis tunteen mukaan että sitä voi luukuttaa</p><p></p><p>Huoh you are in love on niin ärsyttävä mutta niin nostalginen biisi.</p><p></p><p>Youu are in love</p><p>Trueeee love</p><p></p><p>Huoh stupid</p><p></p><p>Ketään ei kiinnosta kuulla biisiä jostain vitun rakkaussuhteesta joka on real af</p><p></p><p>Instead kertokaa mulle siitä kuinka näkee ihastuksensa unissa tai jotain vastaavaa scheißee</p><p></p><p>Mate nobody cares</p><p></p><p>As much as i love Taylor nii nyt oikeesti SHHHHHHHHHHHH🤫</p><p></p><p></p><p></p><p></p><p></p><p>Ooooooffffffff miks rakastan olaa näin paljon mietin vieläkin sitä unta minkä kerran näin siitä. Oh it was weird tho. But it was super cute. Ola ei kyl nykyisin oo mun unissa hirveen usein niin aina välillä on ihan "hauskaa" että sekin niissä vierailee D: huoh i love my man 💖 SO MUCH</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="qualitymonkey, post: 86961, member: 34"] HAH i sense another bad case coming 🙄 I SENSE IT whatever idgaf Tää urge heitellä näit biisei tenin listalle 😬😬😬😬😬😬😬 DON'T mut miksköhän Oh god Miks heittelen näitä tonne vaikka mulla on jo hyvä ja erittäin lyhyt lista 😐 i like them short tho Atm se on joku 27 minuuttia mut ehhh ei niist kaikist tarvi mitään pitkii tehdä like DON'T koska atm tos on pelkästään hyvii biisei mut jos rupeen heittää sinne kaikkee mahollista ni kyllästyn siihen. Niiku hobin lista joka on täynnä kaikkee mahollista ja oon vaa sillee oh god this song again 😄 I don't careee No siis niiku nyt hessunki listan kanssa nähään, kuuntelen sitä atm, se on yli 10 tuntia pitkä ja sieltä tulee kaikkee mahollista JOPA OASISTA niin mitä vittua nyt taas No okei ymmärrän miks tää biisi on tässä koska se YKS ILTA silloin Mut silti tää on vitun random. Siis kaikille noille on tietenkin joku syy et miks ne on tolla listalla mut oikeesti come on XD Tosin on tää ihan nostalgista. Varsinkin so hot you're hurting my feelings oli nostalgista kuunnella, erityisesti kun se oli se remix mitä harvemmin kuuntelen, ainakin nykyää. On tosiaan kuukaudet vierähtäneet 😳 En voi oikeasti uskoa että ten on HOBI 2.0 MITÄ VITTUA EI NYT TAAS Voin jo tässä vaiheessa jotenki uskoa sen että noi kaks on pahimmat Jo eilen mulle tuli sellanen olo et ooooooooookei ten on hobi 2.0, it's a sure thing VAI kiriikö Johnny tai taemin siitä ohi 🤔 Taeil ja haechan voi olla ihan shhhhh because idc 😌 Mitään en myönnä. Tenin, Johnnyn ja taeminin myönnän mutta siinä se Sen vaan sanon että oon vitun vaarallisilla vesillä tenin suhteen It's a danger BUT WHEN WE MEET IT SEEMS I CAN'T LET GO 🎶🎶🎶🎶🎶😃 tulee mieleen Ola siks koska sillon ku ajattelin gesslee ni oli myös ola-keissit Srsly why don't you give me a chance to live You people OHHHHH näin muuten unta ainakin hobista ja jiministä, saatto olla rm, saatto olla ehkä muitakin mut... Ainii ja v oli myös definitely?????? En kyl ihan ymmärrä miks mut... I guess i still like him .....? What the hell OH GOODNESS taas nostalginen biisi! 😭 Eka tää oli villu-biisi, sit varmaa muihinki liittyvä mut sit se oli timppa-biisi ja sit emt kai se ny vähän kaikkeen liittyy 😭 oikeesti en oo kuullu tätä VUOSIIN (no ei siitä nyt ehkä ihan niin kauan oo xD) I NEVEEEEER KNEW WHAT IT WAS TO LOVE huutista en ihan ymmärrä miks ihmiset ei tykännyt tosta biisistä koska se on vitun bängeri ehkä se on sellanen biisi mihin tarvii henkilökohtasen rakastumis tunteen mukaan että sitä voi luukuttaa Huoh you are in love on niin ärsyttävä mutta niin nostalginen biisi. Youu are in love Trueeee love Huoh stupid Ketään ei kiinnosta kuulla biisiä jostain vitun rakkaussuhteesta joka on real af Instead kertokaa mulle siitä kuinka näkee ihastuksensa unissa tai jotain vastaavaa scheißee Mate nobody cares As much as i love Taylor nii nyt oikeesti SHHHHHHHHHHHH🤫 Ooooooffffffff miks rakastan olaa näin paljon mietin vieläkin sitä unta minkä kerran näin siitä. Oh it was weird tho. But it was super cute. Ola ei kyl nykyisin oo mun unissa hirveen usein niin aina välillä on ihan "hauskaa" että sekin niissä vierailee D: huoh i love my man 💖 SO MUCH [/QUOTE]
Lisää lainaukset...
En ole robotti
Lähetä vastaus
Etusivu
Keskustelut
Aihe vapaa
At this point mul on enemmän k-pop ihastuksia ku mitään muita ihastuksia
Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön.
Hyväksyn
Lue lisää...
Pohja