Normal
Mä päätin heittää mun antabukset menemään ja jatkossa vaa laittamaan rahat tommoseen ajastinlukolliseen purkkiin. Koin jotenki tosi nöyryyttäväks sen et jos joi nii näytti ihan joltain clownilta ku naama punotti ku milläki idiootilla. Ja en kokenu siit lopult sit apua ku kerta silti halusin aina välillä kokeilla onneani. Ja jotenki tuntu silt et kukaan ei oikeesti halunnu auttaa sen ongelman kaa vaan antaa vaa jonku lääkkeen mikä sit tappaa sen ongelman kantajan jos sen ongelma on liian paha. Et päästäänpähän siitä sit helposti eroon tavalla tai toisella...Joo varmasti jolleki tost apua vois ollaki mut ite koin noin. Enkä oo alkoo lätrännykää nyt ihan hirveemmin.
Mä päätin heittää mun antabukset menemään ja jatkossa vaa laittamaan rahat tommoseen ajastinlukolliseen purkkiin. Koin jotenki tosi nöyryyttäväks sen et jos joi nii näytti ihan joltain clownilta ku naama punotti ku milläki idiootilla. Ja en kokenu siit lopult sit apua ku kerta silti halusin aina välillä kokeilla onneani. Ja jotenki tuntu silt et kukaan ei oikeesti halunnu auttaa sen ongelman kaa vaan antaa vaa jonku lääkkeen mikä sit tappaa sen ongelman kantajan jos sen ongelma on liian paha. Et päästäänpähän siitä sit helposti eroon tavalla tai toisella...
Joo varmasti jolleki tost apua vois ollaki mut ite koin noin. Enkä oo alkoo lätrännykää nyt ihan hirveemmin.