Normal
Irlanti: Bambie Thug - Doomsday BlueEnsivaikutelma: Odotan joko perus pop-kappaletta tai trap-kappaletta.Kuunteluvaikutelma: Todella bassoinen. Ei todellakaan peruspoppia. Goottifiilistä. Ja sitten onkin poppia? Mitä hiivattia tapahtuu? Toinen säkeistö on kirottu. Pakko kuunnella live-veto, koska niin erikoinen kappale.Livenä ei yhtä kirottu kuin studioversio. Vähän lattea paikoitellen, lopun kirkumiset/rääkymiset tulevat melkolailla tyhjästä.Yhteenveto: Biisi, jolla on niin monta identiteettiä, että en pysy laskuissa mukana. Olen erittäin hämmentynyt. Olen kuunnellut nyt 10 kertaa, tykkään.Ainakaan ei ole turvallinen poppikipale, kuten Irlannilta odotetaan.Arvosana: 9,64/10
Irlanti: Bambie Thug - Doomsday Blue
Ensivaikutelma: Odotan joko perus pop-kappaletta tai trap-kappaletta.
Kuunteluvaikutelma: Todella bassoinen. Ei todellakaan peruspoppia. Goottifiilistä. Ja sitten onkin poppia? Mitä hiivattia tapahtuu? Toinen säkeistö on kirottu. Pakko kuunnella live-veto, koska niin erikoinen kappale.
Livenä ei yhtä kirottu kuin studioversio. Vähän lattea paikoitellen, lopun kirkumiset/rääkymiset tulevat melkolailla tyhjästä.
Yhteenveto: Biisi, jolla on niin monta identiteettiä, että en pysy laskuissa mukana. Olen erittäin hämmentynyt. Olen kuunnellut nyt 10 kertaa, tykkään.
Ainakaan ei ole turvallinen poppikipale, kuten Irlannilta odotetaan.
Arvosana: 9,64/10