Normal
Ja tosiaan, selitys:Tilanne eskaloitu kotona toissapäivänä aika pahasti ja johti lopulta siihen että meille soitettiin poliisit.Mun iskä luulee että se olin minä joka soitti ne koska se oli mun ja mun pikkuveljen puhelimista katkassu netin ja nähny sitte tiedoista että olin laittanu tekstiviestiä jollekki nii päätteli et oisin käskenyt jotakuta soittaa ne. (En soittanut, en olis uskaltanu mut eihän se mua usko) Sit se lopulta katkaisi liittymät kaikilta meiltä lapsilta.Eilen sitten sain koulussa äitiltä viestiä (Wifi onneksi toimii vaikka ois liittymä kiinni) että voisinko mennä sitte vaikka mun poikaystävän luo yöksi ku iskä on edelleen raivona joten here we are
Ja tosiaan, selitys:
Tilanne eskaloitu kotona toissapäivänä aika pahasti ja johti lopulta siihen että meille soitettiin poliisit.
Mun iskä luulee että se olin minä joka soitti ne koska se oli mun ja mun pikkuveljen puhelimista katkassu netin ja nähny sitte tiedoista että olin laittanu tekstiviestiä jollekki nii päätteli et oisin käskenyt jotakuta soittaa ne. (En soittanut, en olis uskaltanu mut eihän se mua usko) Sit se lopulta katkaisi liittymät kaikilta meiltä lapsilta.
Eilen sitten sain koulussa äitiltä viestiä (Wifi onneksi toimii vaikka ois liittymä kiinni) että voisinko mennä sitte vaikka mun poikaystävän luo yöksi ku iskä on edelleen raivona joten here we are